Dat jurkje ga ik denk toch bestellen. Op zich staat het me wel denk ik, en hij is maar 10 euro, kan hem altijd retouren. Iemand nog meer leuke sale H&M tips? Had nog leuke laarsjes gezien maar die waren al uitverkocht.
Je gaat naar www.polyvore.com en dan kan je inloggen met je Facebook account of je maakt een normaal account aan met je emailadres oid en dan kan je aan de slag!
Matsje
Geplaatst: 04-12-12 15:49
toch maar niet. Hij is 20 euro geen 10. Ik twijfel te veel aaahhhh! Damn ik heb echt de balen er in van dat supertrash jurkje.
Als je ze maar 2 keer per week aanhebt, dan zullen ze inderdaad wat langer meegaan. Mijn schoenen gaan sowieso lang mee, met mijn collectie kan ik in 1 maand misschien net alles 1 keer dragen haha. En dat zijn dan de schoenen die ik daadwerkelijk nog aandoe. Tis een drama haha
Zo erg is het dan bij mij weer niet gelukkig, heb laatst heel veel schoenen weggedaan. Heb nu 3 paar enkellaarsjes, 5 paar pumps, 5 paar ballerina's/loafers en wat lange laarzen die eigenlijk rijp zijn voor het leger des heils oid
meganproperx
Geplaatst: 04-12-12 16:51
Ik kom even binnenvallen, weet een van jullie misschien wat ik aan kan trekken naar een feestje met het thema "heroes & villains" ? Vriendin en ik zaten de denken aan knal roze panty, kort broekje en een leuk shirtje ofzo erop.. maar misschien hier nog leuke ideeen?
Anoniem
Geplaatst: 04-12-12 17:30
Davinia_ schreef:
Wat vinden jullie er van als de broekspijpen opgerold worden? [img]http://i84.photobucket.com/albums/k40/superficialgirl/sggirls/IMG_1742.jpg[*/img] Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden
Leuk, maar wel in de zomer met sandaaltjes eronder!
CCCC, je ziet er hartstikke leuk uit! Wat voor zwart jurkje is dat? Met lange/korte of helemaal geen mouw? En waarvan? Haha hele ondervraging - moet er ook hoognodig eentje hebben namelijk.Gewoon fijn en lekker basic is dat..
Trouwens, je hebt echt een prachtig figuur. En super leuke laarjes ook!
Tessa, prachtige schoenen!
Ik moet ook echt winkelen, maar volgende maand weer haha. Moet echt broeken vooral.. misschien dat ik probeer of papa niet een broek voor me wilt halen ben de laatste maand uit 2 broeken gescheurd.. en een maand daarvoor ook al uit 1. (Geen gekke dingen denken; door het fietsen e.d. schuren m'n bovenbenen tegen elkaar en dan scheurt uiteindelijk de stof. )
Rebeccaa, dat soort jurkjes heb je veel bij de lady sting/the sting. Daar heb je ze in veel kleuren en je hebt ze met,zonder en met korte mouwen. Ook niet duur trouwens. Daar haal ik ze altijd
Thanks allemaal! Vila stofjes zijn inderdaad altijd heel erg fijn, maar wel vrij prijzig vind ik alle basics van de vila. Ga even bij de h&m kijken (alleen is onze h&m niet zo groot, haha) en even bij de sting.