Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElizeVdS

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 18:28

Ik ken het gevoel, kan momenteel om niets uit mijn vel spatten (hoewel ik gewoon keihard een jankbui aan het verdrukken ben vooral).

Vandaag een bod. Gezegd dat ik het te laag vond. Krijg ik een beter bod. Prima, akkoord. Krijg ik terug: ja ik wacht nog even af want had ook nog ergens anders op geboden. Gewoon heel netjes berichtje (en al een wonder dat het netjes gemeld wordt), maar gezien mijn humeur kwam dat natuurlijk ook niet goed aan. Heb maar even niet op dat moment gereageerd. Vind het op zich ook prima om te wachten (onder voorwaarde dat als iemand anders biedt ik het verkoop, maar dat bood ze zelf ook aan)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 18:44

Gewoon lekker janken, meid, daar knap je soms zo van op ... onderdrukken is helemaal niet goed :(:)

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 18:48

Die beer :oo ! Is ie nog vrijgezel :9 ?

Mijn MW van MP die niet om was komen dagen en daarna een nieuwe afspraak wilde maken, laat niks meer van zich horen :roll:

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 19:23

Die beer heeft tijden naast mij gezeten in de auto :+ Leek me wel een veilig idee, als meisje alleen rij ik hier vaak 's nachts tussen de weilanden. Nu leek het net of er iemand naast me zat :o

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 19:23

Denise1984 schreef:
Ja echt wel maar ja..

De postbode stond net wel voor de deur :)

Wat een klote nieuws zeg!!!
Ik hoop echt van harte dat er heel gauw weer iets moois op zijn pad komt!!

Ik heb het al meer gezegd, maar waar ik zo niet goed van word, als je instelt bieden vanaf een bedrag, dat ze dan een mailtje gaan sturen met een stuk lager bedrag 'Daar wil ik het wel voor op komen halen'................ -O- JA DAT SNAP IK.... }:0

Debbie, dan had hij toch wel andere kleren aan hé?!? Anders krijgen mensen juist een verkeerd idee................... _O-

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 19:26

Oke ook mijn gedult is op! Geen reactie meer van de bieder op de laarzen! Heb ik potverdikke zoveel moeite gedaan om detailfoto's te maken en te mailen en dan gewoon 0,0 reactie!!!! Ggrrrrr

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 19:28

Debbie schreef:
Die beer heeft tijden naast mij gezeten in de auto :+ Leek me wel een veilig idee, als meisje alleen rij ik hier vaak 's nachts tussen de weilanden. Nu leek het net of er iemand naast me zat :o

_O- _O- _O-

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 19:31

lillytjuh schreef:
Oke ook mijn gedult is op! Geen reactie meer van de bieder op de laarzen! Heb ik potverdikke zoveel moeite gedaan om detailfoto's te maken en te mailen en dan gewoon 0,0 reactie!!!! Ggrrrrr

Hier hetzelfde! Heb ik zoveel moeite gedaan om een foto te maken waarop de bikini wordt gedragen.. 0.0 reactie!
Misschien moet ik maar weer een berichtje sturen.. Of ze de bikini niet mooi vonden staan bij mij.. B-)

Zonder gekheid, inderdaad vervelend als je speciaal dingen hebt opgemeten of detail foto's hebt gemaakt en je krijgt niks terug. Een "Sorry dat gaat niet passen'' is dan al fijn

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 19:42

Debbie schreef:

Whahaha _O-

Afgelopen week weer wat verkocht, stond er al 3 maanden op. Uiteindelijk toch iemand die mijn vraagprijs bood. Geduld wordt beloond. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 19:45

Ik zou diegene die interesse had in de bikini een mail sturen of ze nog interesse hebben of niet? Kijken wat voor reactie er komt :P

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 19:51

Misschien heb je hem wel de stuipen op het lijf gejaagd en denkt hij nu dat je een fursuiter bent :oo

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 19:55

Nu moet ik eerst weer gaan googlen wat fursuiter is.......................... }:0

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 20:14

Ik heb laatst iemand dat mailtje gestuurd over als ze nog interesse had dat maar moest laten weten, dat had ze. Uiteindelijk heeft ze haar adres doorgegeven... maar nog steeds geen geld. Ze zei dat het deze week zou komen :+
Merk het wel, hoofdstel staat me nop prima op MP en ligt prima op mijn kamer.

Wel 2 uitrijdekens verkocht, heel snel en netjes afgehandeld en die ik via bokt verkocht heeft ook nog netjes laten weten dat het er is :j Vind dat altijd wel prettig.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 20:30

Kentaro schreef:
Nu moet ik eerst weer gaan googlen wat fursuiter is.......................... }:0

Ik ook!!! :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 20:30

Fursuiters zijn grappig!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 20:42

suikermeisje schreef:
Ik heb laatst iemand dat mailtje gestuurd over als ze nog interesse had dat maar moest laten weten, dat had ze. Uiteindelijk heeft ze haar adres doorgegeven... maar nog steeds geen geld. Ze zei dat het deze week zou komen :+
Merk het wel, hoofdstel staat me nop prima op MP en ligt prima op mijn kamer.

Wel 2 uitrijdekens verkocht, heel snel en netjes afgehandeld en die ik via bokt verkocht heeft ook nog netjes laten weten dat het er is :j Vind dat altijd wel prettig.

Dat is erg vervelend ja.. :=

Zeg dan gewoon dat je er even geen geld voor hebt oid..

Zo, net ook een hele zooi advertenties op marktplaats gezet.
Stuk of 25, het zal me benieuwen. :P

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 20:53

Ik heb via mp weer een deken op de kop getikt vior weinig! Van de opbrengst van mijn verkochte spullen hahaha morgen maar weer eens nieuwe advertenties er bij zetten! Grote opruiming hier hahaha

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 22:10

Mijn bitchy mail heeft zijn vruchten afgeworpen en mw is akkoord gegaan..
Had ik echt niet gedaan na zo'n mail haha

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 22:16

Hahaha misschien moet ik dat eens proberen hahaha

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 22:27

Ja wie weet werkt het :)

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 22:59

Hier ook weer een lekkere blonde actie, deze week had ik weer veel verkocht, en ook pakketjes verzonden, krijg ik net een mailtje dat het pakket was aangekomen maar dat ze 1 artikel miste, ging gelukkig om een frontriempje dus die stuur ik er gewoon even achter aan per envelop, volgende keer nog maar ff 2x kijken of ik echt alles heb.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 08:42

Nou hoor :( de mw wil toch mijn pakken niet kopen. Haar man kwam met een andere thuis.
Heb haar wel vriendelijk bedankt voor het afmelden..
Zie ik kan best aardig zijn :j

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:11

Haar man zal wel gezegd hebben: "Laat die bitch d'r pakken maar houden met haar onaardige mailtje }> , je zegt het maar mooi af !""

:D

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:12

Dat is een mannelijke bitchy opmerking ;)

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:15

Haha dat zal het zijn.. nou met de feestdagen voor de deur zullen er vast wel meer mensen komen :)