heidy_wilco schreef:Ik was eens met mijn moeder en beppe aan het wandelen, was er een potloodventer. De jas open, mijn beppe bekijkt hem eens en zegt: wat een kleintje. De man wist niet hoe snel hij weg moest komen.

Wat een heerlijke verhalen (sommige een beetje ranzig.. sommige erg sneu!)
Ik weet me niet nog 1 leuke. Ik weet wel dat mijn vader ooit sinterklaas speelde toen ik een klien kleutertje was op de creche. Ik moest op schoot, och verschrikkelijk zo eng! Durfde m niet aan te kijken, ging op mijn hand kluiven... als ik die foto's nu zie moet ik toch wel hard lachen!
En 2 sneue:
ik kan me nog goed herinneren dat er 's ochtends aan werd gebeld en mijn ouders nog in bed lagen. Ik was 7 jaar, het was de buurvrouw, onze kat (rode kater) was aangereden (dood) en een vriendin van haar had hem gevonden bij een weg en naar haar gebracht omdat ze m herkende als onze kat (iedereen kende dat beest).
Daar lag ie dan in een vuilniszak dood..
dus ik mijn ouders halen, die in badjas naar beneden, iedereen janken...

Was ook een keer op 1 april zegt mijn broertje je ratje is dood! Dus ik van ja haha 1 april, was t echt zo.. arme beest lag dood in t huisje met een snee op zijn hals heeft waarschijnlijk vastgezeten en t ratje van mn broertje heeft m waarschijnlijk terug gesleept naar t huisje...