Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:24

heidy_wilco schreef:
Ik was eens met mijn moeder en beppe aan het wandelen, was er een potloodventer. De jas open, mijn beppe bekijkt hem eens en zegt: wat een kleintje. De man wist niet hoe snel hij weg moest komen.

_/-\o_ Haha die is scherp!

Wat een heerlijke verhalen (sommige een beetje ranzig.. sommige erg sneu!)

Ik weet me niet nog 1 leuke. Ik weet wel dat mijn vader ooit sinterklaas speelde toen ik een klien kleutertje was op de creche. Ik moest op schoot, och verschrikkelijk zo eng! Durfde m niet aan te kijken, ging op mijn hand kluiven... als ik die foto's nu zie moet ik toch wel hard lachen!

En 2 sneue:
ik kan me nog goed herinneren dat er 's ochtends aan werd gebeld en mijn ouders nog in bed lagen. Ik was 7 jaar, het was de buurvrouw, onze kat (rode kater) was aangereden (dood) en een vriendin van haar had hem gevonden bij een weg en naar haar gebracht omdat ze m herkende als onze kat (iedereen kende dat beest).
Daar lag ie dan in een vuilniszak dood..
dus ik mijn ouders halen, die in badjas naar beneden, iedereen janken... ;(

Was ook een keer op 1 april zegt mijn broertje je ratje is dood! Dus ik van ja haha 1 april, was t echt zo.. arme beest lag dood in t huisje met een snee op zijn hals heeft waarschijnlijk vastgezeten en t ratje van mn broertje heeft m waarschijnlijk terug gesleept naar t huisje...

quattuor

Woonplaats: In een vreemd dorp dat spijtig genoeg Reet heet (België) :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:28

Ik weet nog van toen ik 7 was fzo dat ik heel soms de laatste druppel porto van mams haar glas mocht leegdrinken :)
We gingen dan naar de winkel en mams kocht een fles porto..
Aan de kassa zag ik pas dat ze porto had gekocht en riep ik door de winkel:

Mama is dat dezelfde porto dan die van gisteren die ik mocht leegdrinken???!

Echt gieren toen al die mensjus keken en mams heel rood werd :p

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 15:15

jorretje schreef:
heidy_wilco schreef:
Ik was eens met mijn moeder en beppe aan het wandelen, was er een potloodventer. De jas open, mijn beppe bekijkt hem eens en zegt: wat een kleintje. De man wist niet hoe snel hij weg moest komen.

_/-\o_ Haha die is scherp!

De man of de opmerking? :')

Wat een grappige dingen staat hier tussen, arme kinderen :o

charysa

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 15:23

_/-\o_ wat een geweldige verhalen.

Ik weet ook nog een leuke.
Vriendinnetje mocht mee naar ponypark slagharen.. Waren denk ik een jaar of 5 /6.
Dus mama tegens ons ; Als de pony's ervandoor gaan omtrekken tegen een boom of hek!
Het regende heel veel toen we daar waren en er laggen overal plassen met water.
We gingen met mij vader naar de winkeltjes in het park op de pony's. Demi ( vriendinnetje ) zat heel stoer zonder handen op haar pony "kijk is wat ik kan! " en mij vader ( totaal geen verstand van paarden ) slaat net onze ponys op de kont omdat ze niet doorliepen. Ja je raadt het al daar gingen die pony's in volle galop ervan door. Vriendinnetje ging languit met een snoekduik de plas in omdat ze zonder handen zat :') En mijn pony ging ervandoor maar toch omgetrokken tegen een boom *D . Zei helemaal lachen en ik huilen van de schrik.. Achteraf lachen we er nu nog om! :')

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 16:05

geweldig topic!

Over dat snot van die baby. Vroeger deden hele arme mensen dat als hun baby verkouden was omdat ze geen dokter of aparaatje konden betalen. Waarschijnlijk konden de mensen van het topic dat ook niet betalen.

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 16:25

Vroger deden mensen dat natuurlijk ook toen de apparaatjes nog niet bestonden

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 19:04

Ik weet ook nog dat onze schoonmaakster vaak haar kindje van een jaar of 3 meenam.
Het was toen net kerst en kreeg mijn zus een chocolade kerstman, die op een kast stond, en toen kwam die vrouw schoonmaken, en nam haar kind mee. Kind was aan het zeuren en moeder gaf haar zo die chocoladekerstman, zonder iets te zeggen :')

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 19:24

Ik had ooit is een condoom gevonden tussen het wasgoed
Dus ik naar mama gerend om te vragen wat dat nou toch weer was
Ze zei me dat het een ballon was dus ik naar papa om te vragen of hij m'n ballon wou opblazen
Z'n gezicht daar kan ik nu nog steeds om lachen :')

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 19:34

wat ik nooit meer kan vergeten is: Was denk ik een jaar of 8/9 misschien al wel 10. En in het speeltuintje waar we altijd speelde kwam ook altijd een meisje dat toen de tijd een jaar of 6 was, zij zat altijd in haar eentje in de zandbak, dus zijn we (een paar vriendinnetjes en ik) op een dag toch bij haar in de zandbak gaan zitten tot we zage nwat ze nou in de zandbak deed... ze maakten koekjes in het zand... van hondenpoep !!! dat is me altijd bijgebleven....

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 19:57

jadeken schreef:
Ik had ooit is een condoom gevonden tussen het wasgoed
Dus ik naar mama gerend om te vragen wat dat nou toch weer was
Ze zei me dat het een ballon was dus ik naar papa om te vragen of hij m'n ballon wou opblazen
Z'n gezicht daar kan ik nu nog steeds om lachen :')

Hahahahaha geniaal zeg! Heeft ie m nog opgeblazen voor je? :')

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 20:10

xxxNaatjuhxx schreef:
wat ik nooit meer kan vergeten is: Was denk ik een jaar of 8/9 misschien al wel 10. En in het speeltuintje waar we altijd speelde kwam ook altijd een meisje dat toen de tijd een jaar of 6 was, zij zat altijd in haar eentje in de zandbak, dus zijn we (een paar vriendinnetjes en ik) op een dag toch bij haar in de zandbak gaan zitten tot we zage nwat ze nou in de zandbak deed... ze maakten koekjes in het zand... van hondenpoep !!! dat is me altijd bijgebleven....

smerig, daarom mochten wij niet in de zandbak spelen, want de honden en katten poepte er in :r

Toen ik nog pukkie was gingen we altijd een paar weekje naar oma's caravan in het noorden van het land. Daar was dus een meisje van jongere leeftijd die haalde de uitgespuugde kauwgom van de stoeptegels af en at deze op.
Dat vond/vind ik zo smerig, geloof ook niet dat ze met beide benen op de wereld stond.

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 20:59

ik heb een knuffel die ik vanaf mijn eerste sinterklaas al heb dus nu 17 jaar en herinner mijn nogsteeds dat mijn broer en ik ruzie hadden en mijn broer Dibbi(de knuffel) wou afpakken. Dus ik zijn pootje goed vast houden. Na een paar minuten scheurde het pootje er half af en ik als kind van 8 huilen en schreeuwe dat hij dood ging. heb de hele dag en avond op mamma zitten wachten op de trap. heb geen moment gestopt met huilen en mijn broer maar sorry zeggen en die was zo bang dat ie straf kreeg dat we maar gezegt hebben dat Dibbi achter de trap leuning bleef hangen. uiteindelijk heeft mamma hem weer gehecht en was ik weer helemaal blij.

Ook had mijn broer met oud en nieuw knal ertjes onder de wc bril geplakt. je weet wel van die dingen die je op de grond gooit en die dan kapot knappen. ik dus niks vermoedend als kind van 5 naar de wc in het donker. ga ik op de wc bril zitten, knappen die dingen. ik ben met de broek op de enkels gillend naar de woon kamer gerend met de melding dat er geschoten werd in de wc.(is maar ruimte voor een persoon in de wc) Maar ik durfde dus een week niet naar de wc in mijn eentje.

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 00:05

Mijn oom heeft heel heel vroeger bijna Bassie (van Adriaan) aangereden. Toen hij dat vertelde was ik heel geschokt, dat je die over het hoofd kon zien!

Toen ik een jaar of 8 was heb ik een keer in de dierentuin een wasbeer gezien die uhm .. zichzelf aan het bevredigen was. Ik was nog weken in shock ..

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 05:42

mijn opa was net overleden. hij was nog niet begraven.
ik had de hele dag al een raar en anders gevoel. ik voelde me heel warm, net of er iemand de hele dag een arm om mij heen had geslagen.
toen ik mijn 2e proef afgroette zag ik mijn opa naast de jury auto staan!
niemand had hem natuurlijk zien staan, behalve ik. toen ik hem had zien staan was dat warme en fijne gevoel ook meteen weg.
ik was toen 13 jaar.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:38

Jeetje. Wat bijzonder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 17:19

Ik had is gehoord dat toen de oma van een vriendin begraven werd, er 3 zwanen overvlogen. Was ik bij die vriendin toen die oma x jaar dood was, precies op die dag, 3 zwanen.
Is meerdere keren voorgekomen (op d'r verjaardag, als de [***] van die vriendin geopereerd was etc.)
Heel mooi.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 17:31

Ik had ook iets apparts, Ik was bij mijn opa en oma samen met mijn moeder en ik was ee jaar of 8/10?

We gingen naar de c1000, en terwijl de familie boodschappen deed speelde ik met wat meisjes op de containers.. Toen er een vreemde vrouw aan kwam en vroeg hoe we hete ect.
Nou het leek een aardige vrouw dus wij kletsen, en opeens wilde ze een kus.. dat wilde ik natuurlijk niet, maar durfde ook niet de winkel in, toen ik naar mijn vriendinnetjes wilde kijken waren die natuurlijk allemaal al weg, die hadden allang door dat er iets niet klopte.

Mevrouw 'begreep' dat ik geen kus wilde (op mn mond)! en vroeg of ik dan de dag erna wilde komen zonde familie die boodschappen deed.. want ze wilde mij mee naar huis nemen om teknuffelen.

Inmiddels had mijn moeder gezien wat er gaande was en kwam naar buiten gestormd (die tijger! haha )
En even duidelijk gemaakt dat ze hier niet van gediend was, en heeft de politie gebeld.

Uiteindelijk kregen we te horen dat mevrouw haar kinderen waren ontzegd en zij net uit een inrichting kwam.
Wegens pedofilie en verwaarlosing!

Blehh!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 17:36

Getver, een vrouw, dat hoor je niet vaak!

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 17:38

Nee, daar sta ik ook nogsteed svan te kijken, ik heb het ook nog nooit gezien op tv enz. over vrouwen.

Ik kan me ook niet heugen dat ik haar daarna of daarvoor ooit nog gezien heb.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 17:39

En dan ook nog bij een meisje, heel apart (en vervelend voor jou).

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 17:40

IKbenEllen schreef:
En dan ook nog bij een meisje, heel apart (en vervelend voor jou).

haar kinderen waren volgensmij ook dochters, wat mijn moeder mij verteld had.

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 17:40

Was 3 jaar oud en met me ouders op vakantie in Spanje

Liepen daar mannen met aapjes op hun arm ^) ^)

Die man steeds naar me ouders toe voor een foto met mij en het aapje

Heb gegilt als een speenvarken

Die foto is nooit gelukt :evaw:

Teteltee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 17:55

Niet iets wat ik heb gezien, maar ik weet nog dat ik een keer bij m'n opa en oma logeerde en die hadden 3 sloten op de deur, 1 gewoon in het midden en ook 1 boven en onderaan de deur. Ik vroeg toen aan m'n opa waarom ze zoveel sloten hadden, en die zei dat dat was omdat mensen anders wel eens iets kwamen halen terwijl ze dat niet wilden. Heb toen niet verder gevraagd maar ik vond het zo gek, ik dacht dan zeg je toch gewoon als die mensen komen dat je niet wil dat ze iets meenemen. Pas heeeeeel veel jaren later besefte ik me dat hij met halen eigenlijk stelen bedoelde, haha.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 18:49

Zo grappig als je er op latere leeftijd achter komt wat uitspraken of gebeurtenissen werkelijk betekenden.
:)

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 19:59

Cubone schreef:
Kaus schreef:
Toen ik bij mijn beppe op het aanrecht zat en mijn zus me er vanaf duwde.
Ik viel met mijn hoofd op de tegels maar had nergens last van.
Toen zei mijn beppe tegen mij dat ik een gat in mijn hoofd had en het bloed zat helemaal in mijn haar.
Mijn zus en ik begonnen heel hard te lachen :+ ik geloofde er helemaal niks van namelijk.
Daarna gingen we naar ballet alleen mocht ik niet mee doen... ^)
Door het gat in mijn hoofd waar ik nooit iets van gevoeld heb :')

Wat is in hemelsnaam een beppe? :+

fries (friese taal) voor oma