Ik heb gister zo'n gaaf vest gezien bij zara mar helaas even geen geld om die te kopen. Donkergrijs los vallend model en nep leren stroken over de arm van schouder tot pols.
Heb nog wel een Galaxy rokje gekocht
straks foto! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
straks foto! 
. Niet perse canadees maar niet nederlands zeg maar
. Maar zie wel hoe het loopt..
MightyJoe schreef:Wat voor schoenen draag jij veel Corien?
helemaal mijn ding. Waar issie van?

Onderste outfit aan de linkse kant heb ik, en de middelste 2 blazers. En natuurlijk de eigen foto's haha. Maw, ik hou van een beetje streng, blazers, school-like uniforms. 
Omdat ik toen veel moest lopen heb ik tape gebruikt in de schoenen, nu is er kleurverschil 
Maar daar heb ik geen duidelijke foto van haha. Die heb ik 3 maanden lang bijna 24/7 aangehad 

Hoe heb je hem ontmoet? enneuh zou graag eigen outfit foto's van jou willen zien, je stijl lijkt me erg leuk.
Toen ging ie in januari backpacken door Europa en hij begon in Amsterdam. Heb 'm uitgenodigd om 'n dagje te logeren en hij is vervolgens 3 maanden gebleven. Van dat backpacken is niks meer gekomen.
Daarna ging ie weer terug naar Canada, heb ik 'm een maand of 3 niet gezien en daarna ben ik 3 maanden naar Canada gegaan. 
Maandag richting de sportschool