Weer een jongens-topic.. op date vragen of niet? klasgenoot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xlisza

Re: Weer een jongens-topic.. op date vragen of niet? klasgenoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:08

Ga je m nu een berichtje sturen TS?
Of heb je m al iets gestuurd, ben benieuwd! :D

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:42

nee heb je, ja kun te krijgen! Gewoon even whatsappen dus :D

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:44

Nooo elke keer vol spanning topic openen of je al wat hebt gestuurd, maar nee hoor :')

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 22:16

En, en, en, en???

Of ben ik nu té nieuwsgierig :')

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 22:17

Vertel Ts! Ik ben nieuwsgierig! <<)

VdBA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 22:39

me too!

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 17:21

tijd voor een update 8-)

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 17:36

Inderdaad, hoe staat het er nu voor?

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 17:51

en??? nog vorderingen?? haha

OlympusN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 18:18

UPDATE! :D

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-12 18:43

Ohja, update.. even vergeten :P

Er is niks meer gebeurd.. Hoe leuk het in de bios was, hoe 'normaal' het nu weer is. Ik heb hem ook niet meer gevraagd om iets te drinken, ik wil er niet achteraan gaan lopen. Been there done that.. En uiteindelijk wordt het dan toch een teleurstelling is mijn ervaring.

Dus helaas. Ik blijf het een hele leuke en lieve jongen vinden, dat zal wel zo blijven :)

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 18:49

Jammer TS, had gehoopt dat je inmiddels al n leuk afspraakje met m had!
Ga je ook niet meer vragen of ie alsnog iets mee gaat drinken?

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-12 19:21

Nee ik denk het niet.. Het is nu al een tijdje geleden dat we samen iets deden zeg maar.. Dus ik denk dat ik het zo laat.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 19:24

TS, wie niet waagt niet wint!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 19:49

jammer hoor.. maar ja wij zijn er ook niet live bij en dus geen idee hoe het zit.
zou ook niet durven zeggen wat ik zou doen.

ik weet wel.. dat ik vind dat je het moet vragen hahaha.. maar dat is helemaal aan jezelf.
straks vond hij jou wel leuk, maar durfde hij het ook niet te vragen.. dat zou toch zonde zijn.

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 20:00

Ik snap het wel, ik denk meestal precies hetzelfde als jou TS.
En dan ben je bang de gewone vriendschap te verpesten omdat ie zich misschien ongemakkelijk gaat voelen als je zoiets vraagt.

Aan de andere kant, heb ik van 3 verschillende jongens die ik ooit leuk heb gevonden, na een paar jaar te horen gekregen dat ze mij die tijd ook leuk vonden haha. Dan is het zonde..

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 20:16

Ik heb een half jaar lang een crush op een jongen gehad en ik durfde niks, alleen gewoon heel vrolijk en aardig blijven doen op msn! Ik had gelukkig een moeder die een handje hielp haha (hij ging mee naar een verjaardag van mijn oom in den helder, zijn daar samen heen gegaan en blijven slapen, wij wonen zelf trouwens in de buurt van rotterdam) en toen heeft hij de eerste stap gezet (hand vasthouden en dat was het eigenlijk wel haha).. dus thanks mom! Maar hij vond mij dus ook al een hele tijd leuk dus als ik wat meer gedurfd had dan was het er misschien eerder van gekomen..

Geen idee wat ik met dit verhaal wil bereiken eigenlijk maar ik denk dat je nooit weet wanneer iemand je leuk vindt, je wil het heel graag denken maar je durft het niet te denken en dus durf je vanzelf maar niks..
You only need 20 seconds of embarrassing bravery!

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 20:54

Pferdelove schreef:
Ik heb een half jaar lang een crush op een jongen gehad en ik durfde niks, alleen gewoon heel vrolijk en aardig blijven doen op msn! Ik had gelukkig een moeder die een handje hielp haha (hij ging mee naar een verjaardag van mijn oom in den helder, zijn daar samen heen gegaan en blijven slapen, wij wonen zelf trouwens in de buurt van rotterdam) en toen heeft hij de eerste stap gezet (hand vasthouden en dat was het eigenlijk wel haha).. dus thanks mom! Maar hij vond mij dus ook al een hele tijd leuk dus als ik wat meer gedurfd had dan was het er misschien eerder van gekomen..

Geen idee wat ik met dit verhaal wil bereiken eigenlijk maar ik denk dat je nooit weet wanneer iemand je leuk vindt, je wil het heel graag denken maar je durft het niet te denken en dus durf je vanzelf maar niks..
You only need 20 seconds of embarrassing bravery!

_/-\o_

TS als je 'm echt ziet zitten dan zou ik het nog 1 keer proberen en werkt het dan niet, dan zou ik het denk ik verder laten als ik jou was. Maar goed het is jouw keuze, ik kan me ook wel voorstellen dat je geen zin hebt om achter 'm aan te lopen.

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 20:56

Ik zou inderdaad ook nog gewoon n appje sturen (als dat makkelijker voor je is) of hij iets met je wilt drinken, omdat hij dat nog tegoed heeft van de film?
Wellicht wil hij dat nogsteeds, omdat hij de vorige keer vanwege zijn vakantie wss echt niet kon!
Succes

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 22:11

Ik wil niemand aanvallen, maar heb het idee dat veel bokkers een beetje zitten te pushen omdat vorderingen zo leuk zijn om te lezen.
Ik denk dat je er goed aan doet om het hierbij te laten TS :) Als een jongen je op die manier leuk vindt dan reageert hij echt wel anders dan hij nu heeft gedaan. Je hebt hem alle kansen gegeven om initiatief te nemen/ in te gaan op voorstellen van jou. Helaas, misschien ziet hij nog in dat het toch meer kan worden, maar dan zal hij dat vast laten merken!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 00:14

@eleandra zit wat in natuurlijk.
@ts gewoo doen wat goed voor je voelt, maar wat je niet moet doen is voor ee ander denken. Je weet gewoon niet of hij wat voor je voelt of niet en hoe zich dat uit.
Wij kunnen daar achter het scherm niet over oordelen.

Het is aan jou of je er wat mee wilt doen of het te laten voor wat het is.

Voor de bok story is het leuker dat je het vraagt, maar ja dat moet niet de reden zijn

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:23

Ook jongens zijn onzeker!
Ja je hebt hem al gevraagd, maar op een voor hem onmogelijk moment dus toen kreeg je logisch een nee.
Wie weet zit hij nu wel te hopen dat je hem nog een keer vraagt en durft hij zelf geen initiatief te nemen en zit hij met dezelfde gedachtes als jij. Ik denk dat de groep mannen die dan alsnog het niet terug zouden durven vragen aanzienlijk groter is dan de mannen die dat wel durven.
Ik zou denken "nooit geschoten is altijd mis". Als jij je niet raar opstelt daarna als je een duidelijke nee krijgt is er met de vriendschap niks aan de hand hoor. Mannen denken niet zo ingewikkeld over dat soort dingen als wij vrouwen. (meestal)

Ik moet trouwens wel lachen om de adviezen van beetje flirten en dan wachten tot je gevraagd wordt. Nou dan kun je wachten tot je een ons weegt, de meeste mannen durven dat soort dingen echt niet hoor zeker niet in de schoolgaande leeftijd en horen dingen graag duidelijk.

Maar het allerbelangrijkste is dat de TS doet wat zij voelt en dan is het altijd goed. (al heb ik stiekem het idee dat je onzekerheid voor je laat bepalen)

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 12:37

Bedankt weer voor de reacties.

Onzekerheid speelt zeker (misschien wel een overheersende) rol.. Ik ben gewoon bang dat hij nee zegt en om weer met een rot gevoel te zitten. De laatste keer dat het uiteindelijk fout ging met de jongen waar ik zo gek op was, heb ik mijzelf ongeveer een jaar ellendig gevoelt.. Klinkt misschien erg, maar ik wil dit niet nog een keer mee maken.

Iets in mij wil hem heel graag nog een keer vragen, maar ben zo bang voor het antwoord dat ik niet wil horen. Denk dat mijn onbewustzijn mijn gevoelens probeert te beschermen..

Dan denk ik, als hij mij echt zo leuk vindt, had hij mij toch wel nog kunnen vragen... Ohja, ik mag niet voor anderen denken :P

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:42

Ik geef je groot gelijk Birgit! Je hebt 2x het initiatief genomen, nu is zijn het zijn beurt. En stel he dat hij je idd wel ziet zitten, hoe is hij dan in een relatie? Moet dan ook alles van jou kant komen? Dan zou ik meteen al vriendelijk bedanken :+

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:11

lastig lastig lastig.....

ik was altijd zomaar verliefd.. maar was er ook altijd zo weer overheen.. dus daar kan ik niet in meedenken.
ik ben meer van het gezwijmel.. wat als ik nou wel had gevraagd.
maar ik wil je niet een jaar lang met een rot gevoel opzadelen haha.

maar ja.. door het niet te vragen moet je er ook overheen komen en dan heb je de twijfel nog..
eigenlijk moet je iets vinden dat je het wel komt te weten, zonder dat je wordt afgewezen.. (beter is dat hij je niet afwijst haha). iemand laten vissen missen? of is dat geen optie?