Of heb je m al iets gestuurd, ben benieuwd!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Pferdelove schreef:Ik heb een half jaar lang een crush op een jongen gehad en ik durfde niks, alleen gewoon heel vrolijk en aardig blijven doen op msn! Ik had gelukkig een moeder die een handje hielp haha (hij ging mee naar een verjaardag van mijn oom in den helder, zijn daar samen heen gegaan en blijven slapen, wij wonen zelf trouwens in de buurt van rotterdam) en toen heeft hij de eerste stap gezet (hand vasthouden en dat was het eigenlijk wel haha).. dus thanks mom! Maar hij vond mij dus ook al een hele tijd leuk dus als ik wat meer gedurfd had dan was het er misschien eerder van gekomen..
Geen idee wat ik met dit verhaal wil bereiken eigenlijk maar ik denk dat je nooit weet wanneer iemand je leuk vindt, je wil het heel graag denken maar je durft het niet te denken en dus durf je vanzelf maar niks..
You only need 20 seconds of embarrassing bravery!

Als een jongen je op die manier leuk vindt dan reageert hij echt wel anders dan hij nu heeft gedaan. Je hebt hem alle kansen gegeven om initiatief te nemen/ in te gaan op voorstellen van jou. Helaas, misschien ziet hij nog in dat het toch meer kan worden, maar dan zal hij dat vast laten merken!