[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:39

XFiemoX schreef:
Hallo iedereen, al een paar dagen scroll in door dit topic heen om te kijken of ik er een leuk idee tussen zie zitten wat ik kan gebruiken.
Maar helaas heb ik het nog niet gevonden, al moet ik wel bekennen dat ik zelf het oh zo moeilijk vind een cadeau voor mijn man die ik alweer 10 jaar ken waarvan net mee getrouwd ben.

Mijn idee zo van wat ik beetje in mijn hoofd heb is dat ik het graag samen met onze kinderen wil gaan doen, sowieso knutselt onze oudste ook al iets op school.

Manlief verjaart op 13 november enige wat ik voor op deze dag al geregeld heb is gezellig als gezin lekker uiteten bij WOK paleis bij ons om de hoek. Verder heeft mijn man niet echt hobby' s maar gaat zijn interesses uit naar de auto sport en de F1.

Ritje in een Ferrari/ op een sportcircuit wellicht een idee?

Maaikevdk

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 17:43

Hoi allemaal,

Wij gaan op 5 december sinterklaas vieren met de klas, heel gezellig alleen weet ik niet wat ik moet geven aan de jongen van wie ik het lootje heb getrokken...
Het gaat om een jongen van 12 jaar, houdt van voetbal, gamen en skateboarden. Op zijn lootje heeft hij pepernoten, chocolade letter en xenos/action dingen staan. :+ Het moet voor ongeveer €7 zijn. Ik heb al bedacht dat ik pepernoten en een chocoladeletter wil kopen maar verder?

Kan iemand mij helpen?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 21:12

Een mini zaklamp.Altijd leuk.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 21:54

Geen vraag wat ik iemand moet geven.. Maar het is weer tijd om lootjes te trekken. En ik heb echt geen idee wat ik op m'n verlanglijstje moet zetten. Ik heb niks met prullaria voor in huis en rijd momenteel heel weinig, dus paardenspullen heb ik ook niet echt nodig. Wil graag iets waar ik ook wat aan heb.
Ik wil wel thuis wat meer aan sport gaan doen, heb al een yoga matje en zo'n grote bal.
En wil na dit schooljaar wel uit huis, misschien daar iets voor? Ben wel kieskeurig, dus iets neutraals ofzo?
Bij mij thuis is het budget 25 euro en bij de schoonfamilie 20. Iemand ideetjes?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:27

Een zaklamp.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:35

Ik moet nog een kado voor mijn eigen verjaardag (Geen zaklamp britta :) ). Mag niks met paarden te maken hebben. Geen kleding, shampoo, parfum of voedsel. Dat is ook tegen de familieregels.

Gezien het feit dat ik al 6 maanden nauwelijks van de bank ben gekomen heb ik ook niet echt meer hobby's. Boeken hoef ik niet, heb een ereader en films kijk ik online.

Iemand iets voor een lastpak als ik?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:44

Een tijdschrift abonnement (of toch een zaklamp).

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 09:18

Maxthebest schreef:
Hoi allemaal,

Wij gaan op 5 december sinterklaas vieren met de klas, heel gezellig alleen weet ik niet wat ik moet geven aan de jongen van wie ik het lootje heb getrokken...
Het gaat om een jongen van 12 jaar, houdt van voetbal, gamen en skateboarden. Op zijn lootje heeft hij pepernoten, chocolade letter en xenos/action dingen staan. :+ Het moet voor ongeveer €7 zijn. Ik heb al bedacht dat ik pepernoten en een chocoladeletter wil kopen maar verder?

Kan iemand mij helpen?

sleutelhanger.

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 14:46

Veulen84 schreef:
Ik moet nog een kado voor mijn eigen verjaardag (Geen zaklamp britta :) ). Mag niks met paarden te maken hebben. Geen kleding, shampoo, parfum of voedsel. Dat is ook tegen de familieregels.

Gezien het feit dat ik al 6 maanden nauwelijks van de bank ben gekomen heb ik ook niet echt meer hobby's. Boeken hoef ik niet, heb een ereader en films kijk ik online.

Iemand iets voor een lastpak als ik?

Aangezien je zegt nauwelijks van de bank te komen, misschien juist een dagje weg of lekker ergens gaan eten? Als mijn vriendinnen zeggen wat wil je voor je verjaardag dan wil ik graag iets leuks met hun gaan doen, omdat ik ze niet zo vaak zie. Dat is voor mij al een cadeau op zich :) Wellicht iets in die trant ook leuk voor jou?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 15:35

Van me vriendinnen krijg ik al dingen, tenminste die zeggen precies te weten wat ik ga krigen.
Dit is echt voor familie. En die zijn meer van tastbare dingen. En dat vind ik echt heel lastig.

Ik heb het tijdschrift abonnement er opgezet. Maar ik heb wel 30 familieleden ;)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 17:26

Of de familieleden samen en dan een duurder kado.

Elicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 23:36

Hoihoi,

Onze oudste dochter gaat binnenkort naar school en wordt dus 4 jaar.
Verjaardag, Sinterklaas .. Tijd voor cadeautjes.

Heel eerlijk gezegd hebben we ons er altijd heel makkelijk vanaf gemaakt. Kinderen spelen veel buiten en zijn met weinig tevreden.
Klimrek, Tweedehands fietsje, tractor, duplo, oude pop van mama en een houten puzzel.. Ze vermaken zich prima samen!

Nu zei een vriendin vorige week dat ik me moest beseffen dat wanneer ze straks naar school gaat ze zal gaan merken dat andere kindjes veel hippere spulletjes hebben. Dat vond ik vervelend om te horen, dat is ooit m'n bedoeling geweest en het is ook niet zo dat ze het niet krijgen omdat we het kunnen betalen oid, ik heb er nooit bij stil gestaan ( zelf nooit heel materialistisch geweest)

Mijn vraag; wie kan mij helpen met speelgoed voor deze leeftijd, hip speelgoed.
Ze heeft een grotere fiets nodig ( 16 inch ) ik zoek sites af, maar wat is hip/leuk en voor deze leeftijd. Zoveel keus
Ik zoek internet en speelgoedboekjes af, maar zie door de bomen het bos niet. Leuk die poppen, allemaal leuk.... Wat is een gave pop?

Hoe doen andere moeders dit?

Heeft iemand tip/voorbeelden/inspiratie?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:29

Elicious schreef:
Klimrek, Tweedehands fietsje, tractor, duplo, oude pop van mama en een houten puzzel.. Ze vermaken zich prima samen!

Nu zei een vriendin vorige week dat ik me moest beseffen dat wanneer ze straks naar school gaat ze zal gaan merken dat andere kindjes veel hippere spulletjes hebben. Dat vond ik vervelend om te horen, dat is ooit m'n bedoeling geweest en het is ook niet zo dat ze het niet krijgen omdat we het kunnen betalen oid, ik heb er nooit bij stil gestaan ( zelf nooit heel materialistisch geweest)

Geen 'hippe' kadootjes kopen. Je kinderen zijn nu tevreden met wat ze hebben en ik zie niet echt in waarom ze 'gelukkiger' zouden zijn met zogenaamde hippe dingen. Ik ben vrij zeker van dat er ook andere kinderen zijn in de klas die ook niet met 'hippe' speelgoed spelen.
Ik ben zelf ook opgevoed met minder hippe speelgoed, ik vond het vroeger wel vervelend dat ik geen Nintendo, furby, pokemonkaarten had. Maar als ik ze eens mocht lenen was ik eigenlijk altijd na 5 minuten al wel uitgekeken. Genoeg te doen zonder al dat hippe gedoe.

Een 'hip fiets' kan ook gewoon tweedehands, de kinderen groeien er zo snel uit dat ze nog nieuw lijken wanneer je het 2e of 3e of 10e hands koopt. Ik denk niet echt dat 4 jarige kinderen opmerken dat haar fiets super hip is omdat het een bepaalde tint roze heeft of een bepaalde vorm. Daar zijn die kinderen helemaal niet mee bezig.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:45

Niet aan toegeven.Gewoon op marktplaats kijken voor bv playmobiel,barbiedingen enz.Op die leeftijd zien ze het verschil toch niet.En zoveel kinderen in een klas krijgen niet alles nieuw.Zelf toen mijn oudste 4 werd een fiets voor 10 euro gekocht.Leuke my little pony stickers op de beschadigingen geplakt en dochter helemaal blij.Vooral met het fietsmandje die er bij zat.

esmee1233

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 14:41

Ik kom hier even binnen vallen..
Ik wil mijn vriendin een leuk cadeau geven voor haar pony.
Ze is volgende week jarig en ik wil een beetje origineel zijn. Vorig jaar heb ik haar een frontriem gegeven en nu wil ik iets anders. Niet duurder dan 30,-
Heeft iemand een leuk idee?

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 19:31

Misschien een neusbontje met de naam van haar pony inclusief bijpassend (touw)halster?

esmee1233 schreef:
Ik kom hier even binnen vallen..
Ik wil mijn vriendin een leuk cadeau geven voor haar pony.
Ze is volgende week jarig en ik wil een beetje origineel zijn. Vorig jaar heb ik haar een frontriem gegeven en nu wil ik iets anders. Niet duurder dan 30,-
Heeft iemand een leuk idee?

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:31

Iemand creatief met cadeautjes? Ik hen voor sinterklaas mijn schoonvader getrokken met lootjes. Hij doet graag kruiswoordpuzzels, dus mijn vriend zei dat ik daar wel een boekje van kon geven of een tijdschriftenbon maar dat vindt ik zo voor de hand liggend. :=
Iemand die iets leuks weet voor €15?

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 22:30

Maxthebest schreef:
Hoi allemaal,

Kan iemand mij helpen?

Action heeft nu van die kleine brain games en mini Jenga liggen! Is misschien leuk :)

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 16:43

Ik zoek een origineel kadootje voor iemand die van make-uppen houdt. Het gaat om een vriendinnetje die mijn bruidmake-up heeft gedaan. Ik wil haar op een leuke manier bedanken hiervoor, maar vind het moeilijk om iets echt leuks te verzinnen.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 18:55

san4nie schreef:
Geen vraag wat ik iemand moet geven.. Maar het is weer tijd om lootjes te trekken. En ik heb echt geen idee wat ik op m'n verlanglijstje moet zetten. Ik heb niks met prullaria voor in huis en rijd momenteel heel weinig, dus paardenspullen heb ik ook niet echt nodig. Wil graag iets waar ik ook wat aan heb.
Ik wil wel thuis wat meer aan sport gaan doen, heb al een yoga matje en zo'n grote bal.
En wil na dit schooljaar wel uit huis, misschien daar iets voor? Ben wel kieskeurig, dus iets neutraals ofzo?
Bij mij thuis is het budget 25 euro en bij de schoonfamilie 20. Iemand ideetjes?

Zelfde geval hier :) Dus zou graag suggesties willen ontvangen.
Budget voor Sinterklaas: tot 15 euro
Duurdere dingen mogen ook aangeraden worden, ben namelijk de week na Sinterklaas jarig ;)
Het budget voor kerst zal zo'n 20 euro zijn.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 19:01

Groot strandlaken of baddoek.Altijd handig.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 19:05

Hoesje voor je telefoon, een boek, kleine gewichtjes enz.

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:53

Oh ik heb ook hulp nodig!

Over een maandje wordt ik 16.. Mijn moeder vroeg dus laatst al of ik al wat weet.

Maar ik weet dus echt niks...

Wat vraag je op je 16e verjaardag?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 00:04

Mooi blijvend sieraad.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 00:24

Ik ben wordt oud: In mijn tijd was het een brommer :)