Hoe vallen de maten? Als ik bij de H&M maatje M heb voor een sweater heb ik dat dan hier ook?
Anoniem
Geplaatst: 05-07-12 11:28
Den Haag ook toch? @Jildau: Het is een onderdeel van Zara geloof ik dus je moet kijken naar wat voor maat je hebt bij de Zara denk ik
Nell_
Geplaatst: 05-07-12 11:28
Die winkel ken ik ook niet! Ga de webshop eens bekijken
Anoniem
Geplaatst: 05-07-12 11:29
Dat weet ik trouwens niet eens zeker maar zei een vriendin van me ooit In Milaan zat er ook een maar daar kon ik hem niet vinden toen ik er was helaas.. wil echt een keer naar de pull and bear haha!
Ik ben toen in Tilburg eventjes binnen geweest. Maar verder kijk ik vooral op internet op hun site
Rare vraag, maar kunnen jullie je soms ook zo verheugen op een nieuwe catalogus van een nieuw seizoen? Ook al moet ik er nu nog totaal niet aan denken om winterkleding te shoppen, toch ben ik al wel nieuwsgierig naar de H&M catalogus.
Ja het is wel een duur merk, ik vind de dingen ook erg mooi maar dat is een kwestie van smaak. Tasje was ook super duur voor wat je er voor krijgt ( 90 euro ( Maar was een kadootje van mezelf voor mijzelf omdat ik mijn propedeuse had gehaald! Ben er iig heel blij mee! Het tasje is net iets groter dan een iphone, en in het midden zit een vakje voor je telefoon, dus handig voor op stap