Primark deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Donkerblauw

Re: Primark deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:46

Collectie verschilt bij de Primark altijd erg veel, sowieso al per winkel, maar hij kan ook per week helemaal verschillen. Dus over de collectie kun je meestal niks nuttigs zeggen, tenzij je diezelfde week nog gaat. :)

Denk dat de beste tijd om te gaan wel redelijk hetzelfde is als hier in Nederland; vroeg of laat op de dag, en buiten het weekend en vakanties. :)

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:34

Tijdje terug vertelde ik over een super leuke blazer. Sorry voor de late reactie door drukte van scriptie, school en de paarden is hier nu pas de foto.

Afbeelding
Ik heb er 40 euro voor betaald (ik weet het erg duur voor iets van de primark!) Ik wil er graag rond de 30 euro voor terug hebben :). Echt nooit gedragen! Echt splinternieuw!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:35

Welke maat is het? :)

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:37

Sorry, maar ik geloof echt niet dat je er 40 euro voor betaald hebt... Ik kom heel vaak bij de Primark en heb echt nog nooit een blazer van 40 euro gezien :=
Volgens mij wil je er gewoon meer geld voor vangen.

Heb je misschien het kaartje nog?

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:40

Hahaha nou nee hoor! Zo ben ik helemaal niet, wat denk je wel. Heb momenteel nog veel meer te koop en dat mag voor 5 euro weg. Mijn vriendin zei ook nog: Lys zo je het wel doen, want deze is dus niet zo goedkoop (zij zei toen al dat die veelte groot was, maar ik vond de kleur zo ontzettend vet dat ik hem MOEST hebben). Waarvoor denk je dat ik hem ook weg doe voor 30 euro. Niemand gaat meer 40 euro voor iets van de Primark neerleggen. En trouwens ik wou laatst ook een jas van 60 euro bij de Primark kopen ;)! Het verschilt enorm! Ik kan ook alleen die dingen maar weer uitzoeken. Heel misschien heb ik het bonnetje zelfs nog ergens voor bewijs!

Volgens mij is het maat 38! Het jasje is trouwens wel nog wat feller en helderder van kleur, komt niet echt goed over van de foto. Even kijken of ik bij een foto van me zus kan vinden (zij heeft hem ook haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:42

Ik heb ze ook wel eens van die prijs gezien hoor.
Vind de reactie van mereltje echt belachelijk!

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:42

Ik ken je verder niet, dus 'wat denk je wel', tsja...
Je weet zelf toch ook wel dat er veel oplichters zijn die dingen via internet verkopen?

Ik heb laatst een blazer voor 25 euro gekocht en dat was toen de duurste die er hing, vandaar dat ik het een beetje raar vind.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:43

Mereltje schreef:
Sorry, maar ik geloof echt niet dat je er 40 euro voor betaald hebt... Ik kom heel vaak bij de Primark en heb echt nog nooit een blazer van 40 euro gezien :=
Volgens mij wil je er gewoon meer geld voor vangen.

Heb je misschien het kaartje nog?

Zo dan.. :=
Beetje vriendelijker mag ook wel.

Helaas net een maatje te klein voor mij, dus ik sla deze over. Vind het wel een enorm leuke blazer. :)

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:45

Weet ik, maar ik ga echt niet oplichten. Zeker niet met een blazer, als ik dat zou doen zou ik dat eerder met iets doen waar je ook echt veel geld op kan verdienen haha! Mijn zus heeft ok een hele leuke stoffen blazer voor 25 euro! Maar deze was jammer genoeg gewoon wat duurder, maar ik vind het hem nog steeds meer dan waard! Wil hem zelf ook zo graag houden, maar ik pas hem echt niet!

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:50

Maar mochten er dus wel mensen geïnteresseerd zijn :)! Extra knoop heb ik er ook nog netjes bij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:51

38 is ook voor mij helaas veel te groot.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:56

38 is mij net te krap in primark maat ben ik bang.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:14

Ik wil niet heel l*ullig zijn dames, maar merel had wel degelijk gelijk, deze blazer is 25 euro nieuw..

Afbeelding
er zijn heel veel show hier je primark aankopen topics op internet waar de blazer regelmatig instaat...

tenzij ze natuurlijk opgelicht is door primark door een verkeerd prijskaartje :')
Laatst bijgewerkt door xDramaQueen op 15-06-12 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:15

Ik scan morgen me bon in daar staat toch echt 40 euro op! Dan ben ik gewoon keihard genaaid! Jullie zien de bon morgen, heb het net namelijk nog gecheckt!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:17

x_Lys schreef:
Ik scan morgen me bon in daar staat toch echt 40 euro op! Dan ben ik gewoon keihard genaaid! Jullie zien de bon morgen, heb het net namelijk nog gecheckt!

Als dat echt zo is zou ik maar eens hard terug hollen naar de primark, ik zie wel vaker kaartjes die er verkeerd aan hangen daarom editte ik ook al, deze blazer is nieuw (hoort iniedergeval) 25 euro.

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:18

Het is echt zo! Daarom dacht ik ook meteen wtf! En hij is van vorig jaar, misschien kan dit nog nog verschil zijn, maar daarom kan ik niet meer terug. Ik hoopte gewoon dat ik ooit nog er in ging passen omdat die zo gaaf us! Maar een jaar later heb ik de hoop toch echt opgegeven haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:19

de dame van de foto heeft hem in juli 2011 gekocht dus dat is het niet.

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:20

*Mijn zus heeft er volgens haar ook 40 euro voor betaald
*Zoekt volgende bonnetje!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:22

Misschien heeft de kassa dame het handmatig ingetikt? ik had het sowieso nooit betaald, bij de h&m en zara zijn ze zelfs goedkoper, al met al, de nieuwprijs voor deze blazer is iniedergeval 25 euro.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:25

Verkeerd prijskaartje had ik nog niet aan gedacht, sorry als dat zo is!

Maar ik had hem inderdaad al eens zien hangen en wist gewoon dat hij geen 40 euro was, dus vandaar dat ik dat dacht :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:26

Heb nu inmiddels al 9 dames gevonden die hem in het turq. of roze hebben gekocht voor 25 euro, dus sorry ben bang dat primark je echt goed genaaid heeft..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:29

Mereltje, toch jammer dat je dan meteen haar beschuldigd. Misschien even tot 10 tellen volgende keer, en eerst navragen :)

Wel erg bale als de primark je inderdaad genaait heeft. Maar als het goed is staat er ook bij wat voor artikel het was, dus als daar blazer staat. Dan zal het denk ik geen verkeerd prijskaartje geweest zijn.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:35

Feit is dat we ook niet weten of mereltje fout zit, dus vind dat je haar ook niet kan aanspreken, de bedoeling van mereltje was goed, ze schrok gewoon van de prijs en ze wilde eigenlijk alleen maar een waarschuwing uitgeven :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:36

Nee, daar kunnen we haar niet op aanspreken, maar om Lys bijna meteen te bestempelen als oplichter (dat ze expres meer vroeg voor de blazer) voordat ze informeerde vind ik persoonlijk toch wel érg kort door de bocht. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:40

Daar doelde ik ook op. Vind dat gewoon niet netjes. Kan altijd nog zijn dat ze gelijk heeft, tuurlijk. Maar eerst maar eens meer duidelijkheid :) en dan voornamelijk voor de persoon die eventueel wel interesse heeft.