Oeh, leuke ketting YF! Eens even de advertentie bekijken.
rexxie
Geplaatst: 07-05-12 21:31
Net ook maar een furminator besteld voor de honden en paarden. En sinds kort een eigen oud autootje, met cassette speler, dus ook maar een cassette adapter voor SD kaarten gekocht. Slechte verslaving geworden koop veel te veel
Ik had net al bijna wat gekocht, en net voor ik ging betalen, zag ik in de advertentie staan "We only ship to United States". Terwijl onder de shipping details gewoon Worldwide staat Dus nu nog maar even een mail gestuurd. Wel vaag dat dat dan tegenstrijdig is
Dat is wel lekker tegenstrijdig Never_mind.... Ik had dat ook met een hoesje die ik besteld had stonden er een aantal landen waar ze heen verzonden en Nederland stond daar niet bij, maar gemaild en ze verzonden toch hierheen. Dan vraag ik me altijd af waarom zet je Nederland ook niet in je lijst??
oeeeh, IPhone hoesjes zoeken want ik krijg donderdag mijn IPhone binnen en ik kan hem over een maand helemaal gebruiken (dan is mijn abbo verlopen) helemaal leuk!
Ik zat hier gister om mezelf te lachen. Ik zat op ebay.com te kijken bij tassen en het was echt zo en die wil ik en die en die en die.. Op een gegeven moment had ik een stuk of 15 tabbladen open staan met tassen
Zat net eventjes te zoeken naar nieuwe hoesjes voor m'n iPod. Staan een hele hoop leuke tussen voor niet al te veel geld, maar dan moet je wel weer 8 dollar aan verzendkosten betalen. Of ze worden overal naar toe gestuurd, behalve naar Europa. Echt frustrerend.
De schoenen die ik had besteld, die heb ik nu al binnen Ze lopen echt super
Daniellejody
Geplaatst: 08-05-12 16:14
Gypsylady schreef:
De schoenen die ik had besteld, die heb ik nu al binnen Ze lopen echt super
passen ze ook goed dan? Hoe heb je dat gedaan met de maat? Gewoon gegokt?
Saskiaatje
Geplaatst: 08-05-12 16:39
Hé, even een vraagje, als ik drie dingen van dezelfde seller wil kopen, moet ik dan voor of na het kopen/betalen een berichtje sturen over alles in 1x verzenden?