Maar zij heeft ook gewoon geen schuld, alleen betrokkenheid. Zo onrechtvaardig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik google de personen wel eerst, als ze hun kindje in koelen bloede hebben vermoord dan mag iemand anders daarmee schrijven
er stond ook iemand op die 5 jaar moet voor bezit van wiet. Ja sorry hoor, dat vind ik zo raar
als er een antwoord komt merk je dat vanzelf. 

superleuk Magrathea schreef:Oef, dat is wel erg veel tijd idd. Maar op zich, je hoeft natuurlijk niet onder je brievenbus gaan zitten wachtenals er een antwoord komt merk je dat vanzelf.

Bij mij doen brieven er ongeveer 3 weken (soms langer) over om aan te komen,en dan moet er nog weer eentje deze kant opkomen. Duurt best lang allemaal.
Vrouw van 25 die vastzit voor het knoeien met bewijzen.. Zal de brief vanmiddag gelijk maar even posten!
vandaar dat het zo lang duurde. Ze dacht dat ik boos was, maar welker ben allang blij dat ze niet ziek was ofzo. 
ik denk dat ie met name zal kunnen lachen om hey deel van die vrouw, die ervan overtuigd was dat ze een vriendschap met hem ontwikkelde
Quellian schreef:Magrathea schreef:Ze is echt onwijs aardig. Ze vertelde me hoe blij ze is met de nieuwe vriendin van haar ex-man, omdat zij zo goed voor haar zoontje zorgt.
Ah gosh... mijn hart breektWaarvoor zit zij? Moet ze nog lang?

Amerikaanse kromheid ten top....