Jammer dat ze bij Waat geen drie maanden doen. Glossy box lijkt mij niet zo leuk en de WAAT van juni sprak mij wel aan. Wil het best een paar maanden proberen maar dan niet gelijk zes maal zeg maag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anthea schreef:WAATbox facebook pagina.
https://www.youtube.com/watch?v=snNGdJi ... P5l87tZYEg
Ze praat verschrikkelijk irritant

. Klinkt een beetje als de vip-box
ik hen de after sun op mijn zwaarverbrandde rug gesmeerd....
Lees dit allemaal nu pas. Heb WAAT een mail verzonden met dat ik een compensatie wil (en niet iets uit een vorige box), dat ik per direct heb opgezegd en dat ik binnen 2 werkdagen een reactie verwacht en dat ik anders naar de consumentenbond stap. Verschrikkelijk dit. Citaat:Beste WAAT? Beauty Box members,
Allereerst onze excuses voor het verlate antwoord. We wilden eerst alles goed uitzoeken alvorens we jullie goed konden antwoorden, wij schrokken namelijk ook van de reacties. We vonden het erg vreemd dat sommige onder jullie producten in hun box hadden gevonden welke op het eerste gezicht niet aan de juiste voorwaarden voldeed. Naar aanleiding hiervan zijn wij gaan uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. De producten van Easy Sun welke in de Beauty Box zaten zijn ongeveer een maand geleden ingekocht via een tussenpersoon bij Easy Sun. Hierdoor was de desbetreffende medewerker, met wie jullie contact hebben gehad niet op de hoogte van de Beauty Box. De fabrikant heeft aangegeven dat zij het gebruik van de Easy Sun producten niet afraden. Het kan helaas wel voorkomen dat een enkel product niet meer bruikbaar is. Wanneer je hierover twijfelt raden wij aan het product niet te gebruiken.
De Easy Sun producten welke in de Beauty Box zaten worden niet meer geproduceerd. Dit is ook de reden dat ze het product bij twijfel afraden het te gebruiken. De ervaring die zij hebben leert dat het per product te bepalen is of het product nog bruikbaar is. De producten zijn ook nog op het internet en in de winkels verkrijgbaar, het is alleen een uitlopend product.
Wanneer je twijfelt aan het product omdat deze verkleurt is, of een klonterige samenstelling heeft, dan adviseren wij en de fabrikant het product niet te gebruiken en dit door te geven via info@waatbox.nl. Wij gaan dan voor een passende oplossing zorgen.
WAAT? probeert de Beauty Box altijd te vullen met kwalitatief goede producten. Tot onze spijt zijn er in de box van juni enkele producten terecht gekomen waarvan we de kwaliteit niet kunnen garanderen. Onze welgemeende excuses hiervoor! WAAT? zal zijn uiterste best er voor doen om te zorgen dat dit niet meer gebeurd.
We willen we iedereen bedanken voor alle feedback. We hebben met aandacht alle adviezen gelezen. Deze adviezen nemen we mee voor de volgende Beauty Boxen. Alle gestuurde berichten en e-mails worden zo snel mogelijk door ons beantwoordt.
Hopend op jullie begrip.
Liefs,
WAAT? Beauty Box team