wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:16

Haha dat filmpje moeten we zien :j

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:18

IloveNikitaa schreef:
Haha dat filmpje moeten we zien :j

Je vraagt, ik show!

Gelukkig heb ik heel veel zelfspot en kan er zelf ook om lachen.

Op de achtergrond hoor je me ma en pa. :')

Iljavdm

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:22

Hahaha je valt ook zo langzaam

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:23

Mooie val ja :P

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:23

Ik weet ook nog wel iets..

Waren in het Noorderplantsoen (park hier in Groningen) en we wilde daar bij het water gaan zitten en een lekker wijntje drinken met wat vrienden. Ik leg mijn jas neer bij een boom en wil tegen die boom aan gaan zitten. Ik had net een nieuwe broek aan, en terwijl ik ga zitten hoor ik heel hard ''KRRRK'' en ik voel aan mijn bil, en ik voel heel mijn blonte kont! Er zat echt een scheur van 30 cm in, heel mijn rechter bil kwam eruit plus een stuk van mijn bovenbeen. Nou echt, je kon de jongens oprapen, die kwamen niet meer uit hun lach. We wilde ook nog uitgaan die avond en mijn huis was een aardig eind weg.. Dus ik wist echt niet wat ik moest doen. Ik had namelijk hakken aan dusja.. Ik kon wel iemand opbellen voor een joggingsbroek maar dat zag er niet echt uit :') Uiteindelijk toch maar gedaan, vriendin gebeld, joggingsbroek over m'n gescheurde broek aangedaan, m'n hakken eronder, en huppa, toch nog een hele nacht uitgeweest! :D Heb heel wat vreemde blikken gekregen :j

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:25

Tja, en wat het alleen maar sukkeliger maakt is het gemak waarbij mijn paard nog ff over die balkjes stapt.
Ik verwachte dat hij harder zou aantrekken op de hindernis, want dat doet hij normaal. Maarja fout ingeschat.

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:25

Hahaha indd

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:26

miss_liszje: Hahaha die val, erg droog :))

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:27

Een klein jaartje terug wandelde ik in de straat van mijn instelling, en ik zag aan de overkant een oud-leerkracht van mij. Dus ik kijk naar haar, zij naar mij, en we lachten. Dus ik loop naar haar toe, en ik zeg goeiedag enzo. Ze vroeg hoe het was en waar ik zat. Dus ik wijs naar de overkant, waar de instelling was. En ze vroeg waarom ik mijn blonde krullen had gekleurd. Stond ik te kijken, want ik had mijn bruin haar niet gekleurd O_o Blijkt dat zij begeleidster was in een andere instelling, en ik erg hard lijk op een van jongeren. En dus zei ik dat zij leek op een oud-leerkracht van mij. Hebben we goed om moeten lachen, en elkaar vriendelijk bedankt voor de mop :D

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:29

Grappig... :)

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:30

Haha geniaal xD

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:43

Prachtig topic dit. _O-

Ergste wat ik pas geleden had was in Australië. Ik liep op rubberen slippers en in een jurkje maar opeens begon het keihard te plenzen. Ik liep stevig door en opeens kwam ik op een stukje tegels (die heb je hier ook soms bij winkels) die SPEKglad waren! Dus ik ging keihard onderuit... voor de deur van een volle MacDonalds. -O- Een jongen riep nog vanboven zn BigMac; Are you allright?
Ik; yeah yeah...
Liep maar snel door, maar mn hele witte jurkje was gelijk zwart. :') Gelukkig was ik niet de enige want even later ging er een jongen op zn fiets daar onderuit. :=

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:58

WOepsiie, die is geniaal :D

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:59

Whaha xD

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 21:11

Ik moest een groot matras van de ene kant van Parijs naar de andere kant zien te krijgen. De metro kwam er aan en ik wou naar binnen stappen, alleen jammer dat ik tussen de deur bleef hangen met mijn matras :').
Toen ook nog het piepje ging dat de deuren dicht zouden gaan raakte ik helemaal in paniek en ik nog harder duwen. Tot iemand mij het idee gaf om er misschien schuin door heen te gaan. Tja.. niet aan gedacht, stond ik even voor ***

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 21:12

Hahaa maar wrm een matras ? :')

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 21:29

Er kwam een vriendin logeren maar het matras lag bij mijn vriend en die woont precies aan de andere kant.

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 21:29

Ohh haha

wiske23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 22:06

Hhilde toch hahhahhhhaaaaaaaaaaaaa

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 22:19

Jouw ava.. :P

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 23:08

miss_lizje schreef:
RubyRed schreef:
Aaah miss_lizje, please?

Ik weet niet hoe ik het correct kan zeggen :o. maar het is wel een 18+ verhaal namelijk :').

Laten we het er maar op houden dat ik voor het eerst bleef slapen bij mijn vriend(eerste vriendje). :')

Let us hear the story! *\o/*

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 00:10

gymles....
we waren bezig met de touwen en ik had al het laagst hangend touw gekregen.... hing 50 cm. van de grond af... ik er op proberen te komen maar nee werkte niet, ander meisje lukte het ook niet.
kom ik er op roep ik ' hey ik kan touwklimmen!' sta dus 3 sec. op het touw en donder er weer af.

loop altijd op hakken maar naja had een dag wat last van mijn voeten dus geen hakken aan.
( val nooit overigens ) loop naar school, bam. loop de trap af, bam.... tja blijkbaar moet ik toch echt hakken aan doen.

ook een leuk moment was toen we naar een opera gingen met school ( een poolse of zoiets ) naja ik luisteren en ineens zeg ik iets te hard ' hey is dit nederlands?'
' nee romy, geen nederlands!'
' ooh, engels dan?'
' nee, ook geen engels!'
' hey, ik versta ook pools! dit is dus pools!'
kwam er dus heel laat achter dat ik eigelijk ook pools spreek, was het al lang weer vergeten _O-
hele klas keek me heel eng aan en tja nu hebben ze het er nog over...

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 00:37

Hhilde schreef:
Pas moest ik wat bespreken bij een niet onaantrekkelijke man. Had via via gehoord dat hij mij mooi vindt, dus besloot hem een beetje te plagen := Rokje aan, mooie panty, hakken, leuk laag shirtje, riempje.. Kwam bij hem binnen en mijn kleding had goed effect op hem laat ik maar zeggen :') , willen we naar de kamer. Nou. Ik met m'n meest sexy loopje de kamer in, struikel over de drempel, plat op m'n mond, panty kapot, knie pijn.. En hele tas over de grond. Hij moest me helpen tampons, condooms (met smaak, wat het nóg genanter maakt) en maandverband onder stoelen en tafels weg te halen.. Zat ik dan, met m'n gescheurde panty en m'n rokje op de grond in zijn huis. :\

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :') :') _O-

Sorry :o :(:)

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 00:46

hahah romy!

Dieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 00:57

Leuk topic :)

Ik heb ook de gebruikelijke blunders, naar iemand roepen en zwaaien en als diegene zich omdraait erachter komen dat het heel iemand anders is.. Tegenwoordig als dit gebeurt (in de stad ofzo) zwaai ik heel vrolijk verder en dan denken die mensen dat ik het tegen iemand anders heb :+ , stuk minder beschamend voor mij :o
maar op school zat iemand achter een computer, ik dacht een vriendin van me dus ik kom aan lopen leg me handen op haar schouders en zeg iets van 'heee' , nou mijn ''vriendin'' draait zich om.. ohnee laat maar, haar kende ik niet ;)

En een vriendin van mij fietste laatst naar huis, was er een jongen die in tegengestelde richting aan kwam fietsen die haar aankeek, maar dan wel zo lang dat die tegen een stoeprand aan fietste en op zijn gezicht ging :=
Hihi zij vragen of het goed ging maar ze moest toch wel haar lach inhouden :')
Die jongen die schaamde zich natuurlijk kapot :P