De jongste poes kijkt altijd even in de pot of ik iets moois heb gebouwd en ze vindt doortrekken bar interessant! Die is toch al zo gezellig en huppelt me overal achterna. Dat is ook degene die in het WC rollen pak wil zitten.... het is een rooie dus tja
Wat is dat toch met die katten? als ik 's ochtends na het opstaan ga plassen loopt katlief altijd gezellig mee en als hij me dan op de wc ziet zitten dan zie je hem denken "wat doet ze daar toch? ooooohja!" en dan gaat hij zelf ook gauw op de bak (die staat in de badkamer) Echt grappig!
ooh en paardlief... daar komt me toch een lucht uit... vroeger met invlechten van de staart stond ik altijd in een gootje erachter (was in oude koeienstal er tegenover) en dan was staart ook zo'n beetje op neushoogte... en er kwam me toch een lucht uit dat beest, echt ongelofelijk! (hij ging altijd enorm aan de diarree van wedstrijden vn de spanning dus vandaar dat de lucht waarschijnlijk nog erger wsa dan normaal haha)
Paardenmeis1
Geplaatst: 27-10-11 14:22
LynnDenise schreef:
Ik poep zelfs met de badkamerdeur open
Hier nog 1 . Om de een of andere reden doe ik t altijd met de deur open en we voeren ook rustig een heel gesprek als ik zit haha.
060606
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-11 14:24
Miseria schreef:
LynnDenise schreef:
Ik poep zelfs met de badkamerdeur open
Hier nog 1 . Om de een of andere reden doe ik t altijd met de deur open en we voeren ook rustig een heel gesprek als ik zit haha.
Dan ken je toch niet op je gemak poepen
Paardenmeis1
Geplaatst: 27-10-11 14:24
Zipporah schreef:
Dan ken je toch niet op je gemak poepen
Jawel hoor. Plassen doe ik sowieso met de deur open, moet er ook echt aan denken om m dicht te doen als er visite is . Maar als ik 'wat langer zit' staat de deur soms ook open hoor, dat praat makkelijker haha
Seven
Geplaatst: 27-10-11 14:25
Katten heb ik ook altijd als publiek vind het vreselijk gezellig en hun kunnen mij daar blijkbaar ook wel warderen want zelfs met de grootste stank explosie blijven de dames gewoon zitten
Ja joh gewoon de deur open waarom niet? Vriend doet het hier ook altijd
Qimm
Geplaatst: 27-10-11 14:27
ik heb de deur ook vaak open, ja nu even niet, we wonen tijdelijk bij mijn vader in huis
O o nog een: Ik wacht altijd tot ik heel nodig moet (nr 1) en doe dan vaak op weg naar toilet de broek al los omdat er de nodige haast bij is. Maar dit gaat zo standaard dat ik het per ongeluk op mijn werk ook al doe
Paardenmeis1
Geplaatst: 27-10-11 14:29
Net als dat ik weleens op mn werk vergeten was om de deur op slot te doen. Zat ik dan terwijl een collega binnen stormde met hoge nood. We hebben er later hard om kunnen lachen, maar ik ben nu wel panisch als het gaat om de deur op slot doen op andere locatie dan thuis
muppetmayo
Geplaatst: 27-10-11 14:30
Wat een geniaal topic! Lig echt helemaal in een scheur, collega's kijken me heel vreemd aan.
Ik ben zelf echt een preutse muts hoor!
Zelfs plassen kan ik na 1,5 jaar samenwonen alleen nog maar met de deur op slot. Scheten ontsnappen mij wel, maar alleen op t toilet, als ik ergens ben hou ik die altijd op, met enorme buikpijn tot gevolg. Op t toilet scheten laten vind ik t ook vreselijk, want weet dat hij ze in de woonkamer kan horen, maar ze moeten er toch een keer uit... Galmt ook nog eens enorm in de pot.. Op vakantie kan ik gewoon helemaal niet naar het toilet, loop gerust 10 dagen rond zonder grote boodschap te doen.. Echt heel erg, maar ik kan het gewoon echt niet. Kan echt uren gaan zitten, maar t wil gewoon niet op een ander toilet als het mijne... Kramp tot en met natuurlijk...
Heb echt respect voor de mensen die er zo relaxed over kunnen doen!
Wat is er nou mis met skijten op een vreemd toilet? Deur op slot, broek af, gaan zitten, duwen, vegen, opstaan, deur open, klaar.
cissy
Geplaatst: 27-10-11 14:34
broek alvast los ken ik ook ja! Gelukkig kan ik me nog inhouden op mn werk, maar ja daar lopen dan ook geen katten.... dus voelt het toch al niet als thuis
ooit bij mn oude baas vroegah mocht 1 van mn katten altijd mee op vrijdag, maar ja die moet ook wel eens.... had wel kattebak maar ze kán stinken! haha, dan was het heel rap achter dr aan rennen met plastic zakje Kwamen wel eens klanten binnen die haar dan zagen lopen en roken dat ze net een drukje had gedaan, die blikken!
Paardenmeis1
Geplaatst: 27-10-11 14:34
Roosch schreef:
Wat is er nou mis met skijten op een vreemd toilet? Deur op slot, broek af, gaan zitten, duwen, vegen, opstaan, deur open, klaar.
Je vergeet een stap! Tussen opstaan en deur open > Checken of je geen sporen achterlaat voor de volgende
Roosch
Geplaatst: 27-10-11 14:35
Oh en doorspoelen is ook wel fijn.
En je broek optrekken.
cissy
Geplaatst: 27-10-11 14:37
en checken of er niet nog wat WC papier aan je broek hangt.....
Waar blijft Quartel?
Laatst bijgewerkt door cissy op 27-10-11 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Seven
Geplaatst: 27-10-11 14:37
ik wou het net zeggen roosch
Vroegah had ik wel wat meer last van de schaamte van het poepen bij andere mensen maarja als je moet je en als ik moet is het ook echt MOETEN is geen houden aan en soms wat geknetter Kan er wel om lachen mensen die er dan bij staan niet zo
Voor degenen die mijn lijstje gaan opvolgen.. kijk niet verschrikt op als je collega's beginnen te flippen dat je je broek bent vergeten op te trekken..
Paardenmeis1
Geplaatst: 27-10-11 14:40
Roosch schreef:
Voor degenen die mijn lijstje gaan opvolgen.. kijk niet verschrikt op als je collega's beginnen te flippen dat je je broek bent vergeten op te trekken..
Of als je niet doortrekt en degene na jou IEEEEEEE gaat gillen
Hahaha, dan willen jullie ook niet weten waar ik nu zit...
Ilsemarie
Geplaatst: 27-10-11 14:41
Ik kan ook écht niet ergens anders naar de wc... of nouja, het kan wel, maar ik vind het afgrijselijk. Helaas slaat stress mij op de darmen met als gevolg dat ik dan helemaal niet meer ergens heen durf. Echt niet leuk en misschien ook best wel suf maar ik weet niet, het zit in de aard van het beestje, van papa geërfd Ik hoop er ooit nog eens overheen te groeien... want het belemmerd me best wel eens om ergens heen te gaan, dan ben ik weer bang dat ik last van m'n buik krijg en blijf ik liever veilig thuis. Ik vind het al haast beschamend het hier te typen Ik heb er dan weer helemaal geen moeite mee als mensen hier naar de wc zouden moeten, kan me ook niks schelen of je het wel of niet ruikt, maar ik bij iemand anders vind ik op een of andere manier veel te beschamend, of straks heeft iemand commentaar of weet ik wat, brrr
Plassen kan ik inmiddels wel als vriendlief in de badkamer is, dat vind ik niet zo erg. in de bosjes plassen vind ik niks. Maar anders moet hij het liefste niet eens in huis zijn. Bij zijn ouders is het heel gehorig in huis, daar kan ik helemaal niet rustig naar de wc, vind ik helemaal afgrijselijk. Hem kan het allemaal niet zoveel schelen haha
Barbulet
Geplaatst: 27-10-11 14:42
felinetibor schreef:
Puchje schreef:
Jullie raden nooit waar ik nu zit
Hahaha, dan willen jullie ook niet weten waar ik nu zit...