Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwerte schreef:Tinkels schreef:Ik vindt dit weer heerlijk!
Lekker doortrainen.... met die sneeuw zooi is het onmogelijk en ook de wedstrijden gaan lekker door! Wat willen we nog meer!!!
Dit is helemaal top!
Ik kan door alle nattigheid juist bijna niks qua training.... In sneeuw en jet bevroren grond kan ik juist veel meer... Vind het best vreemd dat ik als enige hier last van schijn te hebben?
Agossie schreef:Maar... voor de liefhebbers, vanaf 4 february gaat het sneeuwen en vriezen!![]()
Zo lekker in de sneeuw en de kou rijden en wandelen... "stoom" uit de neus, lekker fris! Heerlijk! Ik kan niet wachten!!
Met de auto door de sneeuw rijden vind ik dus ook echt leuk! Laat maar komen!!
Tinkels schreef:Agossie schreef:Maar... voor de liefhebbers, vanaf 4 february gaat het sneeuwen en vriezen!![]()
Zo lekker in de sneeuw en de kou rijden en wandelen... "stoom" uit de neus, lekker fris! Heerlijk! Ik kan niet wachten!!
Met de auto door de sneeuw rijden vind ik dus ook echt leuk! Laat maar komen!!
goed nieuws voor diegenen die er niet van houden!! Net op de 14daagse van buienradar gekeken... geen sneeuw te bekennen... alleen maandag 1 mm... (dat kunnen we aan)
Sees schreef:Tinkels, ik doe gewoon alles in de sneeuw hoor. Wij crossen (letterlijk en figuurlijk) gewoon het bos door hoor, zou niet weten waarom niet als er een vers pak sneeuw ligt.
Volgens mij krijgen we nog wel een klein wintertje!!!
Autorijden in de sneeuw is leuheuk!!
marjolein_el schreef:ashley1 schreef:
geloof er niks van!
Zwerte schreef:Ik kan door alle nattigheid juist bijna niks qua training.... In sneeuw en jet bevroren grond kan ik juist veel meer... Vind het best vreemd dat ik als enige hier last van schijn te hebben?