Hmmm... modder.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verography schreef:Tja mijn pedicure (met 6 diploma's aan de muur) die vertelde mij dat. Ze vertelde ook dat ik mijn teennagels heel kort moet houden, niet lakken met nagellak en blijven smeren. Ze had een klant die haar uiterlijke verzorging boven de voetschimmel achte en dus juist wel haar nagels liet groeien en altijd lakte. En daar krijg je nagelschimmel van. Het feit dat je teennagel niet kan luchtten.
Schadelijk is het verder niet alleen je teen word er (als het echt ver heen is) wat gelig van ipv rozig. Als ik me dit goed herriner. Mijn tegel is eigenlijk altijd wittis tegen rozig dus volgens mij is er verder vrij weinig aan de hand.Zou het echt gelig worden dan zou ik het zeker weer behandelen.
verography schreef:Geen last van uitvallende nagels hierzo. En ik denk dat ze gewoon normaal kort bedoelde idd. Overigens wist ik niet dat je niet in een boog mocht knippen. Dat doe ik juist. En ook altijd de hoeken helemaal wegknippen.
Bij mij is het overigens gewoon een soort kleine erosie. De nagel is dus niet geheel vlak.