Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ashley1 schreef:Wat zetten jullie trouwens onder je kaart als afsluiter, behalve je naam?
Ik heb gewoon alleen mijn naam gezet, ja en natuurlijk een aantal regeltjes geschreven.
Maar ik bedoel, adressen e.d.?

binky schreef:ashley1 schreef:Wat zetten jullie trouwens onder je kaart als afsluiter, behalve je naam?
Ik heb gewoon alleen mijn naam gezet, ja en natuurlijk een aantal regeltjes geschreven.
Ik heb mijn adres er wel op gezet en daarbij de vraag of ze het misschien leuk vind om te gaan corresponderen {Zo krijgt ze vaker post en ik vind brieven schrijven ook leuk!}
Kentaro schreef:Mocht het te laat worden om te versturen, is het dan een idee om haar emaildadres te geven, zodat men nog een digitale kaart (via bijvoorbeeld hallmark) kan versturen?!?
Gok dat we nu wel rond de 700 zitten

Vind het echt zo onwijs gaaf dat er zoveel mensen zijn die haar een kaart sturen!!
Ik heb ook mijn adres en email adres gegeven zodat ze kan mailen of schrijven als ze dat wil
ashley1 schreef:Wat zetten jullie trouwens onder je kaart als afsluiter, behalve je naam?
Was misschien wel leuk geweest om nog m'n emailadres erbij te vernoemen, maar niet aan gedacht. Maargoed, mijn voornaam is (aardig) uniek, en als ze deze op hyves o.i.d. intypt dan komt ze gegarandeerd bij mij uit, aangezien er maar 1 iemand met deze naam hyves heeft, en dat ben ik!