Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 13:58

Surion schreef:
xxOrlando, een schommel lijkt mij nu niet zo handig om te slapen haha! Geen ontmoetingen gehad met de grond? ;)

heb ik vroeger ook wel is gedan.
heerlijk met je hoofd tegen die stalenkettingen hangen...

En wakker worden met een mooie afdruk op je wang ;)

Surion

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 18:39

Haha dan zal ik dat volgende keer eens proberen. ;)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 18:50

Gelukkig ben ik nog nooit dronken geweest, ben ook pas 14..

Heb wel een keer meegemaakt dat ik op een dorpfeest een man tegenkwam die een gesprek wilde voeren..
Heeee lekker ding!
Hallo? :roll:
Hoe gaat het met je kindere?
Eh, ja goed hoor.
Oh jammer.. En met je man?

Ben maar snel weggelopen :+

Ulrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 18:54

hmm ben een x zo zat geweest dat ik de trap niet meer kon vinden ben ik uiteindelijk in het trappengat in slaap gevallen :?
pas ben ik ook nog een keer heel zat geweest niet zo goed!
toen had ik een nieuwe zin verzonnen op een liedje en dat ging ongeveer zo:
Ik loop nu al jaren met een k.. zonder haren (ja echt genant!) ik riep dat dus op de terug weg...komen we langs vrienden af die mij gewoon opbellen of ik met mijn zatte kop da zinnetje aan t roepen ben |o

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 01:02

Pascal schreef:
Surion schreef:
xxOrlando, een schommel lijkt mij nu niet zo handig om te slapen haha! Geen ontmoetingen gehad met de grond? ;)

heb ik vroeger ook wel is gedan.
heerlijk met je hoofd tegen die stalenkettingen hangen...

En wakker worden met een mooie afdruk op je wang ;)

Jaaa in het begin ging het ook nog wel :j En indd die ketting in me wang _O-
Later kwam de grond _O- Allemaal houtsukjes in me haar en maar afvragen hoe dat dan kwam ?!

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 08:35

Ulrika schreef:
hmm ben een x zo zat geweest dat ik de trap niet meer kon vinden ben ik uiteindelijk in het trappengat in slaap gevallen :?
Ik loop nu al jaren met een k.. zonder haren (ja echt genant!) ik riep dat dus op de terug weg...komen we langs vrienden af die mij gewoon opbellen of ik met mijn zatte kop da zinnetje aan t roepen ben |o

Dat is gewoon twee zinnetjes van sex met die kale gecombineerd. Wordt heel vaak gezongen :j

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 08:44

x_Rebecca schreef:
Ulrika schreef:

Dat is gewoon twee zinnetjes van sex met die kale gecombineerd. Wordt heel vaak gezongen :j

Alleen heb naar loop en kop naar k*t veranderd en het woordje met ertussen..
Volgens mij draaien ze die versie standaard bij ons in de kroeg := :+

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 18:16

Bellarose schreef:
Mijn ehh, slechtste uitspraak ooit;
'Liselot, er zitten toch geen tijgers in de nootjes? Want ik ben wel vegetariër hoor!! :j

:')
Zo'n opmerking is iets voor mij als ik nuchter ben hahaha

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:21

Of denken dat je heeeel zachtjes doet bij het thuiskomen om dan op den duur tot de conlcusie te komen dat je nu toch al een aantal keer op je hoge hakken over de houte vloer bent gestampt. Of dat het heel goed gaat, maar dan toch je evenwicht verliezen bij de laatste deur en alsnog het hele huis waker is...

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 00:17

Vorige week, vriendin was alleen thuis voor een week.
We zaten met wat vrienden, we hadden ze er half 5 uit gegooid, was mooi geweest, we wouden slapen. Lagen we eindelijk op bed, hadden we honger, dus wij er weer uit, frituur aan. Toen vonden we, na 36 snackjes, dat het er weer af moest. Zijn we, om 6 uur ''s ochtends gaan joggen. Jawel, in onze pyjama, met onze bezopen kop, sorry. :=

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 00:29

haha een poosje geleden, ik sliep bij een vriendin, en we waren naar een feest geweest. aardig wat op natuurlijk.
ik moest naar de wc, en zij sliep al, dus ik zo, (naam) ik moet ff plassen, ik meld het even zodat je er niet wakker van word :+

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 10:20

jillie1994 schreef:
Vorige week, vriendin was alleen thuis voor een week.
We zaten met wat vrienden, we hadden ze er half 5 uit gegooid, was mooi geweest, we wouden slapen. Lagen we eindelijk op bed, hadden we honger, dus wij er weer uit, frituur aan. Toen vonden we, na 36 snackjes, dat het er weer af moest. Zijn we, om 6 uur ''s ochtends gaan joggen. Jawel, in onze pyjama, met onze bezopen kop, sorry. :=

:')

Ulrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 10:51

Citaat:
Alleen heb naar loop en kop naar k*t veranderd en het woordje met ertussen..
Volgens mij draaien ze die versie standaard bij ons in de kroeg := :+

haha dat zou goed kunnen weet niet hoe ik eraan kwam! :+

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:19

xD *\o/*
Laatst bijgewerkt door Primavera op 02-09-11 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-11 13:25

MrUlbe schreef:
lijstje tot nu toe:
o; plakje peperkoek (had haast)
t; appel
l; 2 sneetjes met speculaasje + lollie :o

? :')

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:28

oeps xD verkeerd topic xD

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:29

_O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 19:34

Hahaaaa xd

Deze zaterdag was met een vriendin en haar vriend op stap. Waren blijkbaar nog wat vrienden meegekomen die ik nog niet kende ( jaar of 19 ) waarvan eentje mij maar een klein meisje vond ( ben bijna 17 wordt 18 geschat en ben 175 groot dus niet klein ). Om het tegendeel te bewijzen wil ik heel stoer een slokje nemen van mijn drankje ( met rietje ) waarvan de helft uit mijn mond viel omdat ik moest lachen.

Kreeg de opmerking: jhajhaa klein meisje kan niet eens met een rietje drinken hoe oud zijt ge..2?
Heb nog heel de avond klein meisje moeten aanhoren en dat ik maar voorzichtiger moest drinken..

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-11 23:15

MrUlbe schreef:
oeps xD verkeerd topic xD

niet zoveel drinken jij :')

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:49

ik woon in de buurt van time out in gemert. Ik kwam destijds regelmatig bij de time-out en als je dan lid ofiets bent krijg je een kaart waarmee je gratis naar binnen mag en je krijgt een kan sangria gratis. Nou kwamen we daarbinnen en had ik die kan sangria gehaald en ik dacht dat die alleen voor mij was. dus ik die helemaal opgedronken, liep al meteen harstikkie scheef :') Toen nog een paar drankjes in de bar erbij en toen lag ik op de gegeven moment bij een of andere zaal op de grond met een heleboel buitenlanders om me heen ( de bananenbar in time out )
Mijn neef had me toen naar beneden gedragen met een hoop uitsmijters erbij en toen ons mam gebeld. Beste vriendin van me ging mee naar huis schijnbaar kon ik de trap niet op en hebben ze me met zn tweeen met zeer veel moeite naar boven getild. :')
De volgende dag stond ik op en zat mn haar helemaal in de krul zat echt supermooi!! maar ik wist niks meer van de vorige dag. Dus ik zeg tegen mijn moeder: " goh wat zit mijn haar toch mooi, al die krullen!! :D " Ja zegt ze, daar heb je gister in gekotst... ohh ja het stinkt wel een beetje :') nouja vond het achteraf wel grappig maar dat was ook de laatste keer dat ik zoveel drink _O-

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 00:08

princesmax schreef:
ik woon in de buurt van time out in gemert. Ik kwam destijds regelmatig bij de time-out en als je dan lid ofiets bent krijg je een kaart waarmee je gratis naar binnen mag en je krijgt een kan sangria gratis. Nou kwamen we daarbinnen en had ik die kan sangria gehaald en ik dacht dat die alleen voor mij was. dus ik die helemaal opgedronken, liep al meteen harstikkie scheef :') Toen nog een paar drankjes in de bar erbij en toen lag ik op de gegeven moment bij een of andere zaal op de grond met een heleboel buitenlanders om me heen ( de bananenbar in time out )
Mijn neef had me toen naar beneden gedragen met een hoop uitsmijters erbij en toen ons mam gebeld. Beste vriendin van me ging mee naar huis schijnbaar kon ik de trap niet op en hebben ze me met zn tweeen met zeer veel moeite naar boven getild. :')
De volgende dag stond ik op en zat mn haar helemaal in de krul zat echt supermooi!! maar ik wist niks meer van de vorige dag. Dus ik zeg tegen mijn moeder: " goh wat zit mijn haar toch mooi, al die krullen!! :D " Ja zegt ze, daar heb je gister in gekotst... ohh ja het stinkt wel een beetje :') nouja vond het achteraf wel grappig maar dat was ook de laatste keer dat ik zoveel drink _O-

Hahaha :D Heerlijk!

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 00:42

De eerste keer dat ik echt veel had gedronken, was met reis naar Rome met school. We moesten om 11 uur weer terug zijn in het hotel. Wij dus om een uur of 8 na het avondeten een kroeg ingedoken. Je hoefde alleen entree te betalen en dan waren je drankjes gratis.. Wij als hollanders erop gebrand die euro's eruit te drinken.,. Dus de een na de andere Wodka Lime ging erin..
Om kwart voor 11 weer richting hotel, waren we de weg kwijt.. Nouja ik vooral want ik kon echt niet meer helder denken. .Wilde tegen de kerk aan slapen enz.

Eenmaal terug in hotel. .heeeeeeeel zachtjes (ahum keihard lachend) onze kamers weer in. Hadden ze besloten dat ik maar moest gaan kotsen. .aangezien in zoveel had gedronken..
Dus ik naar de WC.

zeggen ze "steek je vinger in je keel.. '

en ik doodleuk 'welke vinger?'

Man, hoe vaak ik die wel niet heb moeten horen.. Volgende dag wist heel m'n klas het :P

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 00:58

Tijdens onze marathon tour (150 km in 3 dagen te paard) heb ik mijn ergste (voor andere hoogst amusante) blooper gehad. We waren bij de tweede halte waar we gingen overnachten, de paarden mooi in een paddock...En ik wilde na een paar glaasjes sekt, 15 schnapps (volgens mij hebben we gewoon Korn uit zo'n schnapps-glaasje gedronken) en een bier laten zien hoe geweldig braaf mijn paard was en dat men hem perfect zonder zadel en hoofdstel kan rijden :Y) .

Ik er heen, erop springen ging al niet meer zo elegant als anders...Maar goed, ik lag op gegeven moment toch op zijn rug...Wilde mijn been overzwaaien, krijg dat echter niet voor elkaar, glij naar voren, verlies het evenwicht en knal van de ander kant met een kruising salto/koprol van het paard en lig daar. Paard moet wel even gekeken hebben van "Huh? Wat was dat nu weer?" wat het hilarische effect volgens toeschouwers nog versterkt heeft.

Paard is overigens heel braaf blijven staan, arm beest :')

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 10:57

Arm paard inderdaad! Wel een geniale actie Adil!

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 11:11

_O- Bedankt weer voor het lachen