Roselie schreef:Het meest asociale....het bijvullen van je hoorntje met ijs bij de Ikea
doe ik wel eens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marit schreef:Het moet toch ook niet gekker worden dat je in een supermarkt in Nederland staat en de medewerkers in een andere taal aan het praten zijn? Niks tegen buitenlanders, maar ik zou ze ontslaan. In ons eigen land mogen we toch zeker wel in onze eigen taal in een winkel geholpen worden.
ElineS schreef:Ik heb nog nooit een Ikea ijsje gehad... Na dit topic heb ik wel het gevoel dat ik die ervaring mis in mijn leven. Ik ga maar eens een ijsje eten bij de Ikea, zeer binnenkort.
Everytime schreef:Je moet een kaartje voor een hond kopen als die niet in tas past, dus dan heeft die hond gewoon recht op een stoel, niks asosciaals aan. Staat gewoon op de NS-site.
Citaat:•Voor aangelijnde huisdieren koopt u, ongeacht uw bestemming, voor 3 euro een Dagkaart hond.
Everytime schreef:O sorry hoor dan heeft iemand het verkeerd tegen mij vertelt.
Inoterry schreef:staat op de NS site, en er staat dus nergens dat de hond recht heeft op een stoel!
Ik weet dus 100% zeker dat een hond NIET op een stoel thuis hoort, ook niet als er zat plaats is. Nu heb ik er dan nog geen moiete mee als er wel plaats is en er iets onder ligt, maar de hond zo op de stoel zetten vind ik dus ronduit aso.