Oudste kind het lelijkst?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oudste kind het lelijkst?

Klopt
125 (19%)
Niet waar (graag nader verklaren in het topic)
516 (80%)

Totaal aantal stemmen: 641

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 13:50

Engeltje schreef:
Nee helaas niet. Ik ben het jongste zusje en ik ben zo knap dat je flauw zult vallen als je me ziet.
Oogverblindend

tsk en jij nam het niet op voor je zus? >;) _O-

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 13:51

ik vind mijn broer toch knapper dan mij. ik ben de jongste dan.....
ik vind mijn neus te groot enzo, en dat heeft mijn broer allemaal niet.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 13:52

Mas schreef:
Sorry TS, maar door zulke uitspraken maak je jezelf geen mooier mens :n En dan heb ik het dus niet over uiterlijk...

Mss moet de TS zich eens zorgen maken over haar innerlijke mooiheid, want als ik het zo lees... :n

Broertje blijkt lelijk te zijn, eerste kind wat komt is gedoemd te mislukken. Lieve help, van welke planeet kom je? Wat een aparte gedachtengang :=

En nog steeds wacht ik op wetenschappelijk bewijs, we hebben inmiddels aangetoond dat oudsten iig meer intelligentie hebben :j

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 13:53

LuvdaTossa schreef:
Mas schreef:
Sorry TS, maar door zulke uitspraken maak je jezelf geen mooier mens :n En dan heb ik het dus niet over uiterlijk...

Mss moet de TS zich eens zorgen maken over haar innerlijke mooiheid, want als ik het zo lees... :n

Broertje blijkt lelijk te zijn, eerste kind wat komt is gedoemd te mislukken. Lieve help, van welke planeet kom je? Wat een aparte gedachtengang :=

En nog steeds wacht ik op wetenschappelijk bewijs, we hebben inmiddels aangetoond dat oudsten iig meer intelligentie hebben :j

Al kun je je afvragen of 103 wel zoveel beter is dan 102 :')

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 13:55

Shanna schreef:
Dat alle jongsten dom zijn is niet waar.
Ik ken meerdere gezinnen waarbij dat niet het geval is. Ook bij ons thuis (sorry broer, bewijzen zijn er zat ;) ).

En wat is er mis met de stelling van oudste het minst mooi?
Bij mij in de omgeving is dat gewoon zo, en volgens mijn moeder zit er ook wel een kern van waarheid in. Wat is er dan mis mee om dat te controleren of dat alleen bij ons toevallig zo is, of dat meer mensen dat herkennen?
Aan de poll te zien zijn sowieso nog 59 anderen het met mij eens.

Nee hoor de oudsten zijn volgens TS ook niet eens de slimste... lelijk en dom dus :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 13:58

JuliaMaria schreef:
MarcoBorsato schreef:
En ik doe er toch echt mijn best voor, maar misschien is mijn erger-gehalte te hoog. Excuus!

Reageer dan gewoon niet als je zo lichtgeraakt bent, nergens voor open staat en geen mogelijkheden tot zelfreflectie hebt. Zit niemand op te wachten. :wave:

Zoals al eerder gezegd is, wil je in het vervolg alsjeblieft voor jezelf spreken? Wij hebben allemaal vingers gekregen om te typen dus dat hoef jij niet voor ons te doen.
Ik ben het namelijk meer dan eens met lieveli.

TS is of gewoon ontzettend lomp in het uitdrukken wat ze bedoelt, of ze is gewoon echt zo oppervlakkig. Om eerlijk te zijn denk ik dat laatste.
Ik hoop van harte voor TS dat de baby die eraan komt een jochie is en later als ie groot is op een autoforum zit in plaats van op Bokt.
Ik zou me zelf ontzettend rot voelen als ik dit soort uitspraken van mijn ouders zou horen. Sterker nog, ik zou mezelf per direct op marktplaats zetten of er iemand is die me wil adopteren. :+

Sence

dwaallicht schreef:
Shanna schreef:
Ik ken meerdere gezinnen waarbij dat niet het geval is. Ook bij ons thuis (sorry broer, bewijzen zijn er zat ;) ).

Bij mij in de omgeving is dat gewoon zo, en volgens mijn moeder zit er ook wel een kern van waarheid in. Wat is er dan mis mee om dat te controleren of dat alleen bij ons toevallig zo is, of dat meer mensen dat herkennen?

Nee hoor de oudsten zijn volgens TS ook niet eens de slimste... lelijk en dom dus :+

_O-
ik zal het vanavond even zeggen tegen mijn broer, dat hij lelijk en dom is

Rennie89

Vraag me af of dit topic er geweest zou zijn als de TS de oudste was geweest? :) vroeg het me gewoon af.
TS , als je beste vriendinnen beamen dat jij knapper bent dan je broer betekent het niet dat het zo is ;) als een vriendin mij zo'n rare vraag zou stellen zou ik waarschijnlijk hetzelfde zeggen om er maar van af te zijn ;) Ik zou er niet eens over nadenken om te vragen wie mooier is... maarjah wie ben ik := de oudste, misschien omdat ik ook wat dommer ben om diezelfde reden :')
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 07-03-11 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:02

lifaya schreef:
Vraag me af of dit topic er geweest zou zijn als de TS de oudste was geweest? :) vroeg het me gewoon af.
TS , als je beste vriendinnen beamen dat jij knapper bent dan je broer betekent het niet dat het zo is ;) als een vriendin mij zo'n rare vraag zou stellen zou ik waarschijnlijk hetzelfde zeggen om er maar van af te zijn ;)

ik niet, ik zou vragen of ze nog wel helemaal goed bij haar hoofd is.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:03

Heb al een edit gedaan :P Hangt er vanaf wie het aan mij vraagt, maar ik zou waarschijnlijk de vraag niet eens willen beantwoorden :+

Gulpje

Re: Oudste kind het lelijkst?

Zelfs mijn paard kan me niet aanzien ;(

Afbeelding

Roosch

Hahahaha. :')

Ik zou het overigens wel jammer vinden als dit topic gesloten wordt. Iets met branden en blaren.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:04

dwaallicht schreef:
Shanna schreef:

De TS neem ik vanaf de eerste post al niet serieus. :D IQ is inmiddels door de posts heen wel bewezen :')

Nou ja, ik zal even tegen Doutzen Kroes zeggen dat ze de lelijkste is van de twee.

Afbeelding

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:08

Ok en nu even serieus.

Ik vind het eigenlijk bizar dat jullie het volgens mij erg lege hulsje TS (Die volgens zichzelf gelijk heeft omdat ze wel 6 gezinnen kent waar het nu eenmaal zo is) zoveel serieuze aandacht geven. Anderen (haar eigen broer) dom noemen en nu al pagina's doorblaten dat ze gelijk heeft omdat zij nu eenmaal een paar gezinnen 'kent'. Wie bepaalt wie mooi is en wie niet TS, dat is aan jou? Ga nog eens goed in de spiegel kijken en je diep schamen.

Genoeg aandacht hieraan gegeven, ik ga weer in het donker zitten huilen :+

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:10

Gulpje schreef:
Ok en nu even serieus.

Ik vind het eigenlijk bizar dat jullie het volgens mij erg lege hulsje TS (Die volgens zichzelf gelijk heeft omdat ze wel 6 gezinnen kent waar het nu eenmaal zo is) zoveel serieuze aandacht geven. Anderen (haar eigen broer) dom noemen en nu al pagina's doorblaten dat ze gelijk heeft omdat zij nu eenmaal een paar gezinnen 'kent'. Wie bepaalt wie mooi is en wie niet TS, dat is aan jou? Ga nog eens goed in de spiegel kijken en je diep schamen.

*doet ook hier het lampje maar weer uit want ik ben ook de oudste* :+

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:11

Hahaha dus de jongste is dan de knapste, maar wel de domste :+
Maar wat nou als ze zeggen dat je op je oudste zus/broer lijkt? Lijkt me dan weer niet echt een compliment als ze de lijkste zou zijn...

En mensen met maar 1 kind? Die is dus altijd lelijk :Y)

Grappig topic hoor :D

Anoniem

Re: Oudste kind het lelijkst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:12

Ik heb getemt vanwege de offtopic reacties.
Hierdoor zijn de serieuze reacties moeilijk te vinden, terwijl ik dit topic toch echt serieus heb bedoeld.
Jammer wel..

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:13

Gulpje schreef:
Ok en nu even serieus.

Voor gulpje maar misschien nog meer voor TS :(:)
http://www.youtube.com/watch?v=Rwuk3_bv8mA

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:14

@ TS: Kom dan eens met een serieuze WETENSCHAPPELIJKE onderbouwing s.v.p. Dan kunnen we het topic ook serieus gaan nemen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:16

Als DAT niet wetenschappelijk is, dan weet ik het ook niet meer! Maarja, ik ben dan ook de slimste en lelijkste thuis :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:16

LuvdaTossa schreef:
@ TS: Kom dan eens met een serieuze WETENSCHAPPELIJKE onderbouwing s.v.p. Dan kunnen we het topic ook serieus gaan nemen.

Ik heb eerlijk gezegd nog niet gegoogled naar dit onderwerp, maar er zullen vast wetenschappelijke onderzoeken naar zijn geweest.
Ik vroeg het me echter af of meerdere mensen dit herkennen, of dat het alleen bij onze omgeving toevallig zo is. Blijkbaar zijn er met mij nog sowieso 90 mensen die dit herkennen, en 300 meer die het niet herkennen.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:17

Shanna schreef:
LuvdaTossa schreef:

Ik heb eerlijk gezegd nog niet gegoogled naar dit onderwerp, maar er zullen vast wetenschappelijke onderzoeken naar zijn geweest.Ik vroeg het me echter af of meerdere mensen dit herkennen, of dat het alleen bij onze omgeving toevallig zo is. Blijkbaar zijn er met mij nog sowieso 90 mensen die dit herkennen, en 300 meer die het niet herkennen.

En er gaat NOG een schepje bovenop......hahaha!!!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:19

Nou ik zou zeggen: http://tinyurl.com/46vtnh6 Volgens mij niet zo veel te vinden....

Als je dan toch zo slim bent, kom dan met wetenschappelijk bewijs, anders blijft het jou mening die nergens op gebaseerd is. Want 6 gezinnen lijkt me niet geheel representatief...
Laatst bijgewerkt door LuvdaTossa op 07-03-11 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:20

Shanna schreef:
LuvdaTossa schreef:

Ik heb eerlijk gezegd nog niet gegoogled naar dit onderwerp, maar er zullen vast wetenschappelijke onderzoeken naar zijn geweest.
Ik vroeg het me echter af of meerdere mensen dit herkennen, of dat het alleen bij onze omgeving toevallig zo is. Blijkbaar zijn er met mij nog sowieso 90 mensen die dit herkennen, en 300 meer die het niet herkennen.

Volgens mij zijn er ook wetenschappelijke onderzoeken naar geweest, en daarbij bleek het juist precies andersom te zijn: de oudste is het knapst en het meest succesvol. Stond iig een stukje terug in het topic, weet niet of het waar is.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 07-03-11 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:23