Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idefix4 schreef:Die kans zit er heel dik in ja, dat ze allemaal dat paard willen zijn. Ik vond die reacties ook geweldig. Kansloos zeg, dat ze er niet over wil praten. Ik zou zijn beweegredenen toch graag even horen. Al was het maar om een avond stevig te kunnen lachen.
Ik zie alles levendig voor me. Geweldig!
Sodera schreef:Eigenlijk vind ik het gewoon ook heel erg sneu voor dat meiske
Heb tot pagina 10 gelezen, maar als het echt waar is.. Ik zou na de hond-actie al GILLEND zijn weggerend; hallo is hij nou helemaal niet goed wijs zeg
Sodera schreef:Fien: Lassie de hond was de banketstaaf van haar vriend aan het aflikken en hij vond dat grappig. Volgens hem was het een foutje en vond hij het te grappig om de hond te corrigeren.
Nou ik was krijsend weggerend, had de hond acuut meegenomen en hem aangeklaagd (seks met dieren is toch verboden?).
eertjuh22 schreef:valt het 'in mijn kleren op de bank zitten' ook onder een blunder?
ik was aan het werk en mocht onverwacht eerder naar huis en hij was dus hele dag vrij. kom ik thuis zie ik hem dus in mijn kleren op de bank zitten.die kon dus ook heel snel door het gat van de deur weer naar buiten.
Fien__ schreef:Haha ik weet niet,als dat al niet het einde van onze relatie zou betekenen,zou ik toch elke keer id slaapkamer niet anders kunnen dat hem in die zetel met mijn pakje aan voorstellen