Paard dat loopt te glibberen in de paddock en ik dus met 5 minuten weer op stal heb gezet. Weten dat ze de hele dag in zo'n hokje staan maakt me niet blij.
Horsesandme
Geplaatst: 17-12-10 19:25
Van de terugreis van mijn werk :S
Ik mocht gelukkig eerder weg. Half4 mocht ik vertrekken een uur eerder als normaal! 6uur was ik pas thuis :S Terwijl ik normaal een halfuurtje tot 3 kwartier over de terugreis doe. Was het nu bijna 3uur :S En toen kon ik door het weer nog eens niet naar me verzorgpony toe ook
Maar het sneeuwballen gevecht met collega's om 3uur maakte een hoop goed haha Weer even kind wezen
calyppie_
Geplaatst: 17-12-10 20:46
- sneeuw sneeuw en nòg mééér sneeuw .......en ik moest ook nog de post bezorgen van de TNT en dat tot tig keer mijn fiets omdonderde en daar lagen de bundels post weer. - twente-heracles afgelast.... - morgen vroeg weg naar een begravenis van mij lieve overgrootoma. ben trouwes benieuwd hoelang wij in de auto zitten want we moeten helemaal naar west zeeland...
mimeslosydy
Geplaatst: 17-12-10 20:50
dat ik 3kwartier op de bus moest wachten en daarna ook nog het hele halfuur heb moeten staan omdat ze een minibus gebruiken terwijl alle kinderen uit de polder met dit weer met de bus naar school gaan
Dat de kleutertjes op school verpest worden door een groepje( paar jongens, 1 meisje). MOETEN kusjes geven en trappen:( Snif snif En beetje onnodig om nog sneeuw te zeggenXD
Mette
Geplaatst: 17-12-10 20:58
Ingmar_ schreef:
Ik werd niet zo blij van de hatelijke hoerensneeuw.
Hier sluit ik me helemaal bij aan
Toogfilosoof
Geplaatst: 17-12-10 21:00
Ingmar_ schreef:
Ik werd niet zo blij van de hatelijke hoerensneeuw.