Waar zijn de mensen die NIET van UGGS houden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:57

Ik hou er ook echt NIET van net zoals crocks (of zoiets.......die felgekleurde klompjes met gaatjes) brrrrr wat erg....... :D

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:01

laatst had ik ook zn blunder: zeg zo tegen mn vriendin: weet je wat ik echt verschrikkelijk vind? ene legging of panty en dan van die brieke neppe/ echte lage uggs eronder. moeten jullie eens raden wat ze aanhad :o

Melisjee

Re: Waar zijn de mensen die NIET van UGGS houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:04

Goed voor elkaar Ilovetessa haha!

Wa tik echt lelijk vind is een panty (dus gee nleggin, maar wel zo'n dun doorschijnende dingetje met Uggs eronder, echt, jakkes! Panty's kunnen heel mooi zijn, en heel sexy :+: . MaarNiet met Uggs eronder....

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:07

Ja ikke :+
Ik zou ze idd ook hooguit aandoen als pantoffels en ik ga echt niet op mijn pantoffels over straat :=

AprilRain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:18

aliealie schreef:
Ik hou er ook echt NIET van net zoals crocks (of zoiets.......die felgekleurde klompjes met gaatjes) brrrrr wat erg....... :D

die zijn al even afschuwelijk, maar wel lekker handig om de auto of het huis schoon te maken "waterbestendig"

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:20

AprilRain schreef:
aliealie schreef:

die zijn al even afschuwelijk, maar wel lekker handig om de auto of het huis schoon te maken "waterbestendig"

Maaarr.. er zitten gaten in B-)

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:22

ik vind crocks idd heeeeeeel lelijk
(hyves: anti-crocks hyve := , een opvolger van de anti-sok-in-sandaal-hyve)
En Uggs... dat vind ik ook niks, veel te grof en blegg!!

AprilRain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:28

Melisjee schreef:
Maaarr.. er zitten gaten in B-)

ik bedoel dat ze niet doorweekt raken dus dat ik dan ook niet in doorweekte schoenen moet poetsen, anders heb ik nogal last van natte sokken :P Het water loopt er zo weer uit :+
Laatst bijgewerkt door AprilRain op 14-10-10 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:31

Ja okee, ik dacht al :') .

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:36

ZZoooooooooo lelijk! Hele slechte kwaliteit(hoe vaak ik die dingen niet voor reparatie krijg ivm scheuren etc.) Heel slecht voor je voeten en......LELIJK!! :D :D

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:21

(sorry, niet het hele topic doorlopen, maar kon het niet laten te reageren...)

Ik vind ze VRESELIJK!! Afschuwelijk en je zult me er nog niet dood in vinden.
Tenminste... Dat slofmodel. Die olifantenpoten, zegmaar...

Het concept met schapelwol en lekker warm sta ik wel helemaal achter. Ik heb inmiddels 3 paar uggs in de kast staan. Ja echt...
Maar wel dit soort:
Afbeelding

En

Afbeelding

En ik moet alle uggsliefhebbers toch gelijk geven: Nog nooit zulke lekker warme voetjes in de winter gehad!

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:23

leuk he, die reclame van ugg's bovenaan de pagina....

Leonieee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:26

HIER HIER HIER!!! :wave: ik vind ze ook echt niks :D

hahah haier ook al een reclame voor uggs :')

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:04

AprilRain schreef:
aliealie schreef:

En de medische wereld klapt in de handjes voor die dingen :D

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 18:16

Zag net ook stel lopen, nou die liepen letterlijk naats hun uggs ipv erin, is er uberhaupt iemand die er recht op loopt ipv ergens naast de zool?

Jizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 18:37

ik denk het neit nee, die dingen lopen toch voor geen meter of ben ik dat nou?

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 18:41

Hier nog een anti-fan :D Ik vind het niks, ja als het vreselijk koud is maar de meesten kunnen er inderdaad niet op lopen en vind het alles behalve charmant :n Nee hoor, voor mij geen Uggs, ook geen Crocs trouwens!

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:13

Hier nog 1!

Ik vind het verschrikkelijke lelijke pantoffeldingen! :r

*slofslofslof*

Nee hoor geef mij maar iets gewoons ;)

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:13

crocs zijn lelijk maar idd helemaal geweldig in de verpleging!

net nog een meisje met Uggs op school loopt ze naast der zolen egt zooo lelijk

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:22

hier ook een die ze haat !
Ik vindt het sloffen dus geen schoeisel om mee te gaan shoppen ( want bij het shoppen gaat da aandacht meer naar de reuze schoenen dan naar jouw ) en om naar school te gaan al helemaal niet bah bah bah de gene die er over straat schoeisel van gemaakt heeft heeft dringent een nieuwe vijs nodig voor in zijn koppie !
in huis sloffen ja maar voor er mee buite huis te gaan VRESELIJK zag er vandaag weer een lope had ik zoiets van meisje je hebt prachtige kledij aan alleen verpruts je het door je schoeisel ;(

nouw wat gaat het volgende zijn naast croks en uggs wat zal het zijn ?? zommer schoenen om te skeeën ??
vindt het vreselijk en het is slecht voor je voeten net zo als crocs slecht zijn voor je voeten is dit het ook doe mij maar mijn schoensel van nu zonder HAK dus gezonder voor de voeten en met STEUN . ik hou van de schoenen die ik heb wil ze nooit meer kwijt <3

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:49

Pinacolada schreef:
Zag net ook stel lopen, nou die liepen letterlijk naats hun uggs ipv erin, is er uberhaupt iemand die er recht op loopt ipv ergens naast de zool?

Ja, dr zijn mensen die op hun zool lopen ipv ernaast.. De échte uggs zijn namelijk wel degelijk voor je voeten, die zijn verstevigd rondom je voet ipv dat het echt sloffen zijn.

En niet alle uggs met een uggs-merkje dr op zijn echt ;) ! Meisje uit mijn klas kreeg iets van een plak op stijkplaatje bij haar neppe uggs ;)

Zag gister ook een meisje (was met mn oude oppaskindje, dus meisje van een jaar of 14) die letterlijk met haar halve voet naast de zool liep.. Snap niet dat je als moeder van zo'n meisje dat goed vind.. Meisje is nog vol in de groei en het lopen op zulke schoenen verpesten heel de stand van je voeten en dus van je hele lijf.

Rosaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:59

Ik vind ze ook lelijk, maar toch heb ik 2 paar neppers staan. En dan niet meer plakplaatje van Ugg en schreeuwen dat ik de echte heb. Nee, gewoon 10 euro. Heb vorig jaar een paar gekocht omdat ik het zo koud had. Ik ging naar een groot feest en het was buiten. Zelfs de biertap was bevroren dus moest verplicht iets anders drinken :Y) Grote sneeuwkannonen erbij enzo dus echt koud. Had mijn sneakers aan maar mijn tenen waren gewoon blauw. Uit frustratie heb ik toen een paar van die dingen gekocht, en goh wat heb ik warme voeten gehad die avond.. Heb er de hele winter op gelopen door de sneeuw en de vrieskou.. Maar scheef zijn ze nog steeds niet, hooguit versleten. Dit jaar weer een paar goedkope genomen. Meer voor tussen door, even snel naar de winkel, wandelen.. Lelijk zijn ze zeker, maar wel lekker warm.
Denk dat het scheef erop lopen ook iets met je houding te maken heeft. Ookal waren ze goedkoop, ze zijn beide nog kaarsrecht.

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:06

Hier nog een!! :D

Pinacolada schreef:
Zag net ook stel lopen, nou die liepen letterlijk naast hun uggs ipv erin, is er uberhaupt iemand die er recht op loopt ipv ergens naast de zool?

Yak, daar erger ik me inderdaad ook groen en geel aan!
Op zich ben ik he-le-maal niet uiterlijk gericht, het kan me over het algemeen niet zoveel schelen wat mensen aan hebben, maar als ik meisjes naast hun Uggs zie lopen..
Dan moet ik nog net niet huilen, zo suf!
Net als een jogging broek met uggs! :')(thuis pak + pantoffels?)

Is dat filmpje toevallig al in dit topic geplaatst?
(sorry, heb geen tijd gehad om het hele topic door te lezen :o)

Edit; even serieus, mensen moeten natuurlijk wel kunnen blijven dragen wat zij leuk+lekker vinden (zitten)!

patatkraamJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:11

Ik zou ze nooit zelf aantrekken, omdat het totaal niet mijn ding is, maar bij sommige meisjes vind ik ze toch heel erg leuk staan :)

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:22

Sasje_ schreef:
Hier nog een!! :D

Pinacolada schreef:
Zag net ook stel lopen, nou die liepen letterlijk naast hun uggs ipv erin, is er uberhaupt iemand die er recht op loopt ipv ergens naast de zool?

Yak, daar erger ik me inderdaad ook groen en geel aan!
Op zich ben ik he-le-maal niet uiterlijk gericht, het kan me over het algemeen niet zoveel schelen wat mensen aan hebben, maar als ik meisjes naast hun Uggs zie lopen..
Dan moet ik nog net niet huilen, zo suf!
Net als een jogging broek met uggs! :')(thuis pak + pantoffels?)

Is dat filmpje toevallig al in dit topic geplaatst?
(sorry, heb geen tijd gehad om het hele topic door te lezen :o)

Edit; even serieus, mensen moeten natuurlijk wel kunnen blijven dragen wat zij leuk+lekker vinden (zitten)!

Ja hij is al ergens geplaatst :)