Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AprilRain schreef:aliealie schreef:Ik hou er ook echt NIET van net zoals crocks (of zoiets.......die felgekleurde klompjes met gaatjes) brrrrr wat erg.......
die zijn al even afschuwelijk, maar wel lekker handig om de auto of het huis schoon te maken "waterbestendig"
Pinacolada schreef:Zag net ook stel lopen, nou die liepen letterlijk naats hun uggs ipv erin, is er uberhaupt iemand die er recht op loopt ipv ergens naast de zool?
Pinacolada schreef:Zag net ook stel lopen, nou die liepen letterlijk naast hun uggs ipv erin, is er uberhaupt iemand die er recht op loopt ipv ergens naast de zool?
Sasje_ schreef:Hier nog een!!
Pinacolada schreef:Zag net ook stel lopen, nou die liepen letterlijk naast hun uggs ipv erin, is er uberhaupt iemand die er recht op loopt ipv ergens naast de zool?
Yak, daar erger ik me inderdaad ook groen en geel aan!
Op zich ben ik he-le-maal niet uiterlijk gericht, het kan me over het algemeen niet zoveel schelen wat mensen aan hebben, maar als ik meisjes naast hun Uggs zie lopen..
Dan moet ik nog net niet huilen, zo suf!
Net als een jogging broek met uggs!(thuis pak + pantoffels?)
Is dat filmpje toevallig al in dit topic geplaatst?
(sorry, heb geen tijd gehad om het hele topic door te lezen)
Edit; even serieus, mensen moeten natuurlijk wel kunnen blijven dragen wat zij leuk+lekker vinden (zitten)!