Carnaval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:22

evanescence schreef:
Hahah jaa het groentje :Y)

Okee ja ik ben nog wat aan het rondzoeken! maar ben ook zo inspiratie loos! :')

Deze vind ik wel leuk:
http://www.feestkleding-sawear.nl/produ ... in-da-hood

Die vond ik ook echt super leuk!!
Maar beetje te duur helaas, anders had ik hem ook zeker gehaald :j

evanescence

Re: Carnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:22

Jaa dat is waar.
Misschien wilt mijn oma zo cratief zijn om het na te maken!! :)

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 15:21

bestel daar aub niks.. ja sorry klinkt heel banketstaaf, maar ik raad het je echt af!
3 weken geleden iets besteld, 1 keer gebeld, 2 keer gemaild hoe het nou zat met de bestelling..
krijg ik net een mailtje dat ze niks meer binnekrijgen... :?

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 16:23

Oh, bij mij was het wel goed gegaan hoor :)

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 16:24

Ann_e schreef:
bestel daar aub niks.. ja sorry klinkt heel banketstaaf, maar ik raad het je echt af!
3 weken geleden iets besteld, 1 keer gebeld, 2 keer gemaild hoe het nou zat met de bestelling..
krijg ik net een mailtje dat ze niks meer binnekrijgen... :?

Oh, ik heb net besteld! Nouja, er stond bij 'direct leverbaar', dus ik neem aan dat ze 'm op voorraad hebben.. Is wel balen zeg, jij krijgt je bestelling dus gewoon niet?
Ik heb trouwens deze besteld:

Afbeelding

Weet alleen nog niet wat ik eronder ga doen. Als hij echt te kort is, doe ik m'n zwarte 200 den panty onder. En als het meevalt ga ik denk ik op zoek naar van die zelfde witte kousen en doe ik er een doorzichtige panty onder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 16:27

of een zwarte short/wielrenbroekje? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 16:27

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 16:37

Ja, dat doe ik sowieso. Ik vind het alleen niet mooi als het broekje onder het jurkje uit komt en als dat zo is, doe ik een zwarte boxer aan. Dus dat broekje/boxer gebruik ik gewoon als bedekking, voor het geval dat jongens het leuk vinden om m'n jurkje omhoog te trekken. :+

Leuk, die pruik! :D

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 16:42

oeh die pruik is leuk! :D

nee indd, ik krijg m'n bestelling niet helaas! nu maar weer verder zoeken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 16:43

Ik wilde eigenlijk langere haren maar die hadden ze niet felroze.. dus dan maar korter :D

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 16:51

Ann_e schreef:
oeh die pruik is leuk! :D

nee indd, ik krijg m'n bestelling niet helaas! nu maar weer verder zoeken!

Vervelend zeg! Het is trouwens wel gek dat ze zeggen dat ze niks meer binnenkrijgen. Het is pas over een klein maandje carnaval, er zijn zat mensen die nog iets moeten bestellen. :?
Welke had je besteld? *nieuwsgierig :o*

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 17:01

7 petticoats, haha want we wouden eigelijk ballerina worden met de meidengroep.. nu dus maar opzoek naar iets anders!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 17:02

Ann-e
attitudeholland.nl verkoopt ook kleurige petticoats.
www.fiftiesstore.com ook (wel de échte en dus wat duurder..)

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 17:15

Thanks Suze! ik ga eens kijken! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 18:17

Afbeelding

dit word mijn pakje dit jaar :D alleen inplaats van rood, heb ik blauw :) en ook nog wat nepwimpers gekocht en een glitterspuitbus voor m'n haren :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 18:23

ILOVE_TARA schreef:
Oh, ik heb net besteld! Nouja, er stond bij 'direct leverbaar', dus ik neem aan dat ze 'm op voorraad hebben.. Is wel balen zeg, jij krijgt je bestelling dus gewoon niet?
Ik heb trouwens deze besteld:

http://www.feestkleding-sawear.nl/userf ... 528_02.jpg

Weet alleen nog niet wat ik eronder ga doen. Als hij echt te kort is, doe ik m'n zwarte 200 den panty onder. En als het meevalt ga ik denk ik op zoek naar van die zelfde witte kousen en doe ik er een doorzichtige panty onder.

Die heb ik van vorig jaar :D
Gebruik m dit jaar ook weer :j

Het is echt een heerlijk stofje. Enne... Ik had er gewoon een huidskleur panty onderaan met voetbal sokken :j

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 18:43

Leuk dat je dezelfde hebt! :D
Wel fijn dat het een lekker stofje is.. Ik heb nog een Roodkapje pakje van vorig jaar, maar dat was echt van dat goedkope spul, zat ook echt niet lekker. De randen van de mouwtjes irriteerde op m'n armen, had er echt uitslag van. :=
Maar hij is niet heel kort dus? Als je gewoon een huidskleur panty eronder doet.. Ik wil namelijk ook het liefst zo'n panty eronder met kousen/voetbalsokken, dat vind ik echt leuk staan op die foto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 22:06

valt me op dat iedereen hier echt wel een pakje gaat halen in de winkel, of er toch aardig wat geld aan besteed. Carnaval waar ik het ga vieren is eenvoudig: stel zelf iets samen en hou het goedkoop. Slaag ik best goed in met mijn Dr. Bibberpakje! :j

En vooral belangrijk: je kan er ook een gewone trui onder aan of jeans zodat het warm blijft als je buiten gaat feesten en dansen. Vind ik toch wel belangrijk aangezien het 2 jaar terug megahard sneeuwde en vroor, en je vorig jaar eerder de markt over kon schaatsen dan wandelen :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 23:20

ILOVE_TARA schreef:
Leuk dat je dezelfde hebt! :D
Wel fijn dat het een lekker stofje is.. Ik heb nog een Roodkapje pakje van vorig jaar, maar dat was echt van dat goedkope spul, zat ook echt niet lekker. De randen van de mouwtjes irriteerde op m'n armen, had er echt uitslag van. :=
Maar hij is niet heel kort dus? Als je gewoon een huidskleur panty eronder doet.. Ik wil namelijk ook het liefst zo'n panty eronder met kousen/voetbalsokken, dat vind ik echt leuk staan op die foto.

Ja zo kort is ie niet, halvere wege de bovenbeen ofzo.. Bij mij := Ik weet natuurlijk niet hoe die bij jouw zal vallen.
Reken maar op vragen als;
'Als ik stout ben, krijg ik dan een rode kaart?'
'Heb je ook gele kaarten?'

Ik heb ze vorig jaar maar gewoon genegeerd want ik werd er niet meer goed van :j

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 23:46

_Nancy schreef:
Ja zo kort is ie niet, halvere wege de bovenbeen ofzo.. Bij mij := Ik weet natuurlijk niet hoe die bij jouw zal vallen.
Reken maar op vragen als;
'Als ik stout ben, krijg ik dan een rode kaart?'
'Heb je ook gele kaarten?'

Ik heb ze vorig jaar maar gewoon genegeerd want ik werd er niet meer goed van :j

Oh halverwege de bovenbeen valt nog wel mee dan! Ik heb voor de zekerheid een maat L besteld terwijl ik normaal M heb, een maat groter valt ie vaak net wat langer. Denk ook niet dat ie te groot zal zijn, ziet er wel uit alsof de stof goed aansluit en het rokje is sowieso wijd.
Haha ja dat gaat wat worden, die opmerkingen! Ik ga maar alvast wat leuke flauwe antwoorden verzinnen :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 09:27

Haha, ja, die opmerkingen zullen jullie wel krijgen! :D

Ik was vorig jaar roodkapje "Zeg Roodkapje, waar ga je heen?" was een zinnetje wat ik vaak heb gehoord :P

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 09:36

Ik heb een hele leuk site gevonden http://www.halloweencostumes.com/. Alleen verzenden is 35 euro omdat het vanuit amerika komt. De prijzen van de pakjes vallen erg mee, dus miss meer mensen die hier mee willen doen? Als je interesse hebt stuur even een pb wil dan op kort termijn gaan bestellen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 09:56

Nou mijn rok is goed gelukt hoor *\o/*
Heb hem in de loods van vriendlief zitten verven, kartonnen stukken over de al gekleurde stukjes om te bedekken en spuiten maar :D Verf was alleen snel op dus helemaal dekkend is ie niet overal maar ach...
Even alles bij elkaar aangedaan en ik ben er wel tevreden over :D

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 10:23

foto suze :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 10:26

Ik zal zaterdag foto maken, dan heb ik alles aan voor het bal :j :D