Het is weer even geleden, maar ik ben er nog. Gaat nog altijd super, ben nu 31 kilo lichter en voel me super. De voorlopige uitzenddatum van het programma staat nu op 22 mei. Maar dat kan nog veranderen.
Hahahaha nou mijn bovenbenen kunnen nog wel een stuk steviger, maar ik heb alweer 2 dagen achter elkaar paardgereden, dus die spieren gaan weer lekker getraind worden.
Ik ga je ook zeker volgen!! De foto's zien er weer super uit.. Elke keer weer zie je duidelijk verschil! Toppie meid!! Hoe gaat het met de zumbalessen?
Zumba gaat super, ga trouw elke week en ik kan het ook steeds beter volhouden, ben aardig fanatiek hahaha. Maar ja de instructeur is ook niet geheel vervelend om naar te kijken, ik sta dus ook altijd vooraan hahahahaha en hij is heel goed in je een beetje opzwepen dat je nog fanatieker wordt. Echt helemaal super dus.
Nou heb weer lekker fanatiek gedaan, mijn hele lijf voel ik nu hahahaha. Ik had al 2 dagen achter elkaar paardgereden, dus voelde mijn bovenbenen al en dan nog lekker stevig aan de zumba, pfff. Morgen gelukkig een rustig avondje met mijn hopelijk soon to be boyfriend.
Ja ik ken hem al een tijdje en we hebben ook al een aantal keer afgesproken en lekker bij hem thuis en bij mij thuis gezeten en we vinden elkaar leuk. Dus morgen ga ik maar eens vragen of we nou wat hebben of niet, want hij smste me van de week wel dat hij wel het gevoel had dat het niet lang meer zou duren voor we echt een relatie zouden hebben. En het voelt echt heel relaxed met hem, dus ik denk wel dat het goed zit.
joyce2
Geplaatst: 17-03-11 21:47
Fijn dat je alweer zo lekker aan het rijden bent! Begin je er alweer meer vertrouwen in te krijgen (in het rijden)?
@joyce, ja ik zit een stuk zekerder in het zadel, al merk ik wel dat bijvoorbeeld gister, toen was er iemand aan de andere kant van de dijk met een schep de stoep aan het schrapen, toen keek hij daarheen en werd ik toch wel een beetje gespannen, maar ik heb mezelf even streng toegesproken, hij mag best kijken als hij wat hoort.
Ik moet zeggen, ben ontzettend benieuwd naar de reacties die na de eerste aflevering zullen komen, de eerste aflevering wordt meer een beetje een voorstelrondje zeg maar, met oude foto's en dergelijke. Ik zal het nog wel zien voor het echt op tv komt.