Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kattenbak schreef:Rienn schreef:
Deed je ook aan lappendag?
Jup, zoals elk jaar. Eerst om kwart over 6 winkelen met mijn moeder en daarna vanaf een uurtje of 10 aan de borrel! Ik vond het trouwens dit jaar minder leuk dan andere jaren, jij?
Rienn schreef:Lekker vroeg! Winkelen doen wij niet aan, en had zaterdag al gezien dat er niet zo veel leuks tussen zat. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het laatste uurtje niet meer precies weet hoe en wat. Maar ik vond het opzich wel weer erg gezellig.
Kattenbak schreef:Rienn schreef:Lekker vroeg! Winkelen doen wij niet aan, en had zaterdag al gezien dat er niet zo veel leuks tussen zat. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het laatste uurtje niet meer precies weet hoe en wat. Maar ik vond het opzich wel weer erg gezellig.
Het gevaar is dat je echt met vodjes thuiskomt, maar wij gaan alleen voor echt leuke dingen en graaien sowieso niet op de tafels. Ziengs was geloof ik binnen een uur 'leeggeroofd'. Nah aan dat soort tafarelen doe ik niet bleehhhhhhh. Wel een half uur in de rij gestaan bij de Esprit, maar ik had zo'n leuke broek, dat had ik er wel voor over. We waren ook maar 60 EUR pp kwijt, dus niet helemaal lens gekocht zoals sommigen ook doen.
Haha jij hebt de alcohol goed zijn werk laten doen dus! Iemand uit onze groep had een slecht humeur en dat ging op een gegeven moment wel irriteren, je kent het wel
Wij vonden het om vier uur ook echt mooi geweest en zijn lekker naar huis gegaan.