ik wil voor mezelf even kijken voor dat grijze vestje van de vorige pagina, hopelijk hebben ze die nog!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gerbenfroh schreef:Volgens mij gingen ze ongeveer als je binnenkomt een beetje in het midden/iets naar links! Even goed kijken, ze hangen zomaar ergens
Hmmm dan wil ik graag iets met grijs (van de foto) en iets met bruin bont
Relien schreef:ik ben zondag ook weer geweest.. heb weer lekker veel gekocht maar wat was het druk.. jammer genoeg niet bij de sieraden kunnen kijken omdat het met mijn rolstoel gewoon niet te doen was..
en dan als klap op de vuurpijl.. kassa kapot wel 60 euro gereserveerd op rekening.. kon dus niet zomaar weg voor het zelfde geld zou ik dan mijn geld kwijt zijn.. naja toen belde de taxi leuk dat ie niet ging wachten en weg.. tja dan sta je daar als zeeuw in rotterdam..
Britt90 schreef:Jeetje wat balen Relien!
Is het uiteindelijk nog wel goedgekomen? Je vervoer naar huis enzo?
danielle_x schreef:Relien schreef:ik ben zondag ook weer geweest.. heb weer lekker veel gekocht maar wat was het druk.. jammer genoeg niet bij de sieraden kunnen kijken omdat het met mijn rolstoel gewoon niet te doen was..
en dan als klap op de vuurpijl.. kassa kapot wel 60 euro gereserveerd op rekening.. kon dus niet zomaar weg voor het zelfde geld zou ik dan mijn geld kwijt zijn.. naja toen belde de taxi leuk dat ie niet ging wachten en weg.. tja dan sta je daar als zeeuw in rotterdam..
Jij stond dan naast mij met afrekenen!
Als ik het goed heb hoor, je wilde toch eerst ff kijken via je mobiel op op internet of het geld eraf was?
danielle_x schreef:Hoe is dat afgelopen geen extra geld eraf gegaan ofzo? want had de indruk dat die mensen achter de kassa ook niet echt wisten wat ze moesten doen.
Toch altijd 'eng' als je nog een keer moet pinnen want is toch altijd een kans dat 't er wel af is gegaan.
danielle_x schreef:Hoe is dat afgelopen geen extra geld eraf gegaan ofzo? want had de indruk dat die mensen achter de kassa ook niet echt wisten wat ze moesten doen.
Toch altijd 'eng' als je nog een keer moet pinnen want is toch altijd een kans dat 't er wel af is gegaan.