Ninx schreef:Enne; ONS belastinggeld?????!!!!! Werk jij dan? Betaal jij meer belasting dan de mensen waarover je nu spreekt? Iedereen betaald belasting, daarom hebben we goede wegen, gezondheidszorg, sociale voorzieningen, etc... Zij betalen daar ook aan mee, en hebben dus evenveel recht op dat geld.
Waarschijnlijk ben je nog erg jong en woon je in een gebied waar mensen nog een beetje met blindkleppen lopen en bang zijn voor het grote onbekende. Dat hebben veel mensen, die gaan dan ook PVV stemmen. Niet omdat dat verstandig is, maar omdat ze dat vanuit angst en een raar primitief instinctmatige drang doen (weg met alles dat anders is!). Misschien lees jij nog eens een krant, kijk je het nieuws, spreek je eens mensen buiten je eigen dorp, ontwikkel je je... en zul je je realiseren dat je hier nu wel hele nare dingen zegt.
Ik hoop het......
Ja. ik werk
DUS ik betaal belastinggeld. En je kan me jong or whatever vinden, maakt me niet uit. Toevallig stemmen hier veel mensen inderdaad op PVV. En jij kan niet beslissen of dat verstandig is of niet, dat is een keuze voor ieder voor zich. En wie weet woon ik wel niet in een dorp, hou alsjeblieft persoonlijke kwesties hierbuiten & richt je op de discussie hierzo.
Ninx schreef:Jouw mening is echter van een zeer verwerpelijke aard. Fundeer die mening eens echt goed.
Dat populistische gezwam zonder gegronde argumenten heeft in 40/45 duizenden mensen het leven gekost.
Wees wijzer en leer.... zwijg tot die tijd.
Mijn mening is mijn mening, dus of dat van jou zogenoemde verwerpelijke aard is of niet, het is en blijft mijn mening. Ik heb imo mijn mening voldoende onderbouwd en jij hoeft mij niet te dwingen om die mening te funderen. Enne, we leven in het hier-en-nu. niet in 40/45, dat is verleden dus kijk naar de toekomst.