(edit.. typisch, kom ik nét op de volgende pagina uit met mn post

En ook omdat ik vind dat criminaliteit véél en véél harder moet worden aangepakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Ik vind het juist schrikbarend dat er zoveel mensen zijn die hun kop in het zand steken.. Die niet willen zien dat er een heleboel medelanders willen dat er eindelijk eens iets veranderd en dat zij van mening zijn dat de PVV daarvoor de partij is.
Nog schrikbarender vind ik dat Wilders zijn vrijheid van meningsuiting als discriminerend word bestempeld, terwijl hij de waarheid zegt, of beter gezegd, ZIJN waarheid. Waar je als medelander voor kunt kiezen of je deze wilt delen of niet.
Zijn waarheid is voor een hoop medelanders ook hun waarheid. Alsof alle PVV stemmers kleine hitlers/ss'ers/nsb'ers in de dop zijn? Aangezien Wilders af en toe heel overtuigend word vergeleken met Hitler.
Over politiek zal de bevolking nooit uitgepraat zijn, het enige wat je kunt doen om je stem te laten gelden is de partij te kiezen die het best bij jouw ideeen past.
En is dat de PVV, dan is dat zo, is dat een andere partij, ook best. Vind het alleen merkwaardig te noemen dat alleen de PVV stemmer word veroordeeld op zijn/haar keuze..
Heino schreef:Krips schreef:Ik voel me aangesproken omdat de opmerking echt al heel vaak is langs gekomen, in discussies waarin ik deelnam.
Same here...
Maar Tallie bvb, waarom steekt GroenLinks de kop in het zand? Ik heb daar werkelijk nog nooit een antwoord op gekregen en iedere discussie wordt het wéér gezegd
Specials schreef:Waarschijnlijk ga ik nu al rasist overkomen, Maar het kan sowieso geen kwaad om een paar van die allochtonen die alleen maar aan lopen te klote, uitkering trekken en ondertussen de buurt opstelte zetten te lozen.
Daarom vind ik het punt van PVV ook goed dat dr best buitelanders welkom zijn maar eerst 10 jaar werken en dan krijg je je vergunning.
Tallie1979 schreef:Heb ik gezegd dat GL zijn kop in het zand steekt? Dan denk ik dat ik dit niet juist geformuleerd heb. In dit geval duid ik de kiezers aan..Vandaar dat ik het ook over medelanders had en niet specifiek over een bepaalde politieke partij
Specials schreef:Begrijp me niet verkeerd, het is heel erg voor die mensen maar ze vluchten toch naar een ander land in dit geval dan Nederland om een nieuw bestaan op de bouwen?Dan moeten ze ook maar gewoon werken hoor.
Ik vind dus inderdaad dat de nederlands die in de WW zitten ook gewoon de "vieze baantjes" aan moeten nemen.
Heino schreef:Specials schreef:Begrijp me niet verkeerd, het is heel erg voor die mensen maar ze vluchten toch naar een ander land in dit geval dan Nederland om een nieuw bestaan op de bouwen?Dan moeten ze ook maar gewoon werken hoor.
Ik vind dus inderdaad dat de nederlands die in de WW zitten ook gewoon de "vieze baantjes" aan moeten nemen.
Maar dit vind GroenLinks dus ook..
Heino schreef:LynnDenise schreef:Bij de kilometerheffing heeft groenlinks mij niet meer.
Kilometerheffing ben ik opzich voor, maar moeten wel aanpassingen zijn voor bvb taxichauffeurs, mensen met werk wat wel met de auto moet enzo
pubelia schreef:Specials schreef:Waarschijnlijk ga ik nu al rasist overkomen, Maar het kan sowieso geen kwaad om een paar van die allochtonen die alleen maar aan lopen te klote, uitkering trekken en ondertussen de buurt opstelte zetten te lozen.
Daarom vind ik het punt van PVV ook goed dat dr best buitelanders welkom zijn maar eerst 10 jaar werken en dan krijg je je vergunning.
En de mensen die echt moeten vluchten omdat ze in hun land niet veilig zijn. Wat moet daar dan mee gebeuren? Die getraumatiseerd zijn, en dus niet meer aan het werk kunnen? Moet je dan zeggen, nou sorry, we vinden het heel erg maar hier kan je niet terecht?
LynnDenise schreef:Gaan we weer, strepen trekken of geen strepen trekken. Dat is er in deze tijd nodig. Niet halverwege ergens een lijntje met een verwijzing naar dit punt of dat punt.
LynnDenise schreef:Er zit al zo veel belastinggeld op de benzine, die jij niet betaald als jij geen auto rijd ook betaal jij geen wegenbelasting, maar zou je wel extra kilometerheffing erop moeten krijgen?
verootjoo schreef:Daarbij krijg je mensen echt niet uit auto's. Tenzij het OV echt beter wordt. Maar zolang ik er 3x zolang over doe incl. file, zit ik heel best in de file.