Heino schreef:_Ella_ schreef:Maar daarnaast heb ik ook echt een diep respect voor mensen die alleen door het leven gaan om deze reden.
Ik niet, ik heb medelijden met iemand die omwille van het geloof zichzelf niet mag zijn.
Ik ook!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
christel1857 schreef:Ik heb een homofiele kater thuis lopen, en hij is ook nog pedofiel want hij bespringt zijn zoon.
Mensen schreven de bijbel, de natuur maakte homo's
edit: hij kan natuurlijk ook bezeten zijn door de duivel![]()
edit 2: oh nee dit kan niet want hij kan niet bewust denken
Edit 3: Ik ben nu ernstig in de war danzij mijn homofiele kat.
christel1857 schreef:Me2
Denk ook dat door zogenaamd celibaat door het leven te gaan je het ook wel een beetje doet omwille van bovenstaand beschreven 'respect'. Ik zeg niet dat dat de hoofdreden zal zijn, maar het speelt zeker een rol bij de keuze van zo'n persoon.
Citaat:Genesis 2: 18 God, de HEER, dacht: Het is niet goed dat de mens alleen is.
Lepeltje schreef:Oh by the way, als je teelbalkanker hebt gehad mag je ook niet meer naar de hemel.Citaat:Deuteronomy 23:1 ESV
No one whose testicles are crushed or whose male organ is cut off shall enter the assembly of the Lord.
Yep, god is a bitch.
Lepeltje schreef:Oh by the way, als je teelbalkanker hebt gehad mag je ook niet meer naar de hemel.Citaat:Deuteronomy 23:1 ESV
No one whose testicles are crushed or whose male organ is cut off shall enter the assembly of the Lord.
Yep, god is a bitch.
eppie38 schreef:Grappig!
Iedereen reageert zo fel en probeert iedereen te overtuigen van zijn gelijk.
Laat iedereen in zijn waarde en vraag eens waarom hij of zij gelooft ipv je mening op te dringen.
Ik geloof en geen mening of opmerking brengt mij op andere gedachte maar ik zou jou graag willen vertellen waarom ik geloof, als je dat wilt horen, jij het jouwe, ik het mijne, maar hoe mooi je woorden ook opgeschreven worden, mijn geloof staat en niemand komt daar tussen (amen)
Lepeltje schreef:Ik trek de bijbel niet uit zn verband, het hele ding staat vol met cruelty, moord, rape, massmurders, etc in opdracht van ons lieve god.
Ik begrijp gewoon niet dat mensen dat negeren.
christel1857 schreef:Niwla schreef:Lepeltje: mag het iets respectvoller?
Je trekt de hele bijbel uit z'n verband door alleen zulke hatelijke teksten te plaatsen.
Alsof er geen gelovigen zijn die de bijbel letterlijk nemen
Lepeltje schreef:Ik trek de bijbel niet uit zn verband, het hele ding staat vol met cruelty, moord, rape, massmurders, etc in opdracht van ons lieve god.
Ik begrijp gewoon niet dat mensen dat negeren.
ChristinaGW schreef:eppie38 schreef:Grappig!
Iedereen reageert zo fel en probeert iedereen te overtuigen van zijn gelijk.
Laat iedereen in zijn waarde en vraag eens waarom hij of zij gelooft ipv je mening op te dringen.
Ik geloof en geen mening of opmerking brengt mij op andere gedachte maar ik zou jou graag willen vertellen waarom ik geloof, als je dat wilt horen, jij het jouwe, ik het mijne, maar hoe mooi je woorden ook opgeschreven worden, mijn geloof staat en niemand komt daar tussen (amen)
En wil je ook van mij horen waarom ik niet geloof, of sluit je je daarvoor af, of voel je je gekwetst?
_Ella_ schreef:Ik stop ermee.
Men gaat door over dingen waar al meerdere keren antwoord op gegeven is, verklarende posts worden genegeerd. En er worden teksten uit de bijbel uit het verband gegrepen waarmee totaal de plank misgeslagen wordt. En God wordt er mee belachelijk gemaakt.
Jullie komen er wel uit met zijn allen
_Ella_ schreef:Voor God mag je juist altijd jezelf zijn. En als het goed is ben je als mens wel meer dan alleen 'homo' of 'hetero'.
Als je de rest van mijn post gelezen had, las je ook dat er bij God wél ruimte is voor homo's. Hij zal je hoe dan ook nooit afwijzen.
ChristinaGW schreef:_Ella_ schreef:Voor God mag je juist altijd jezelf zijn. En als het goed is ben je als mens wel meer dan alleen 'homo' of 'hetero'.
Als je de rest van mijn post gelezen had, las je ook dat er bij God wél ruimte is voor homo's. Hij zal je hoe dan ook nooit afwijzen.
Behalve als je dus voor jezelf kiest en een relatie en seks gaat hebben met iemand van hetzelfde geslacht.
christel1857 schreef:Niwla schreef:Christina, ik wil dat best weten, míts je dat kan zonder ons geloof belachelijk te maken. Dat schijnt namelijk nogal moeilijk te zijn.
Idd, is ook heel moeilijk omdat zonder belachelijk maken te doen. Kheb er af en toe ook moeite mee. Dusse sorry tegenover iedereen
ChristinaGW schreef:_Ella_ schreef:Voor God mag je juist altijd jezelf zijn. En als het goed is ben je als mens wel meer dan alleen 'homo' of 'hetero'.
Behalve als je dus voor jezelf kiest en een relatie en seks gaat hebben met iemand van hetzelfde geslacht.
eppie38 schreef:Nee wil ik juist graag horen en zou me nooit gekwetst voelen, echt niet, vertel meis