Michellkuh schreef:Pff.. ik heb ook veel ergernissen met het ov-chipkaart gedoe..
In september is mijn schooljaar begonnen in Maastricht en ik moet van Swalmen komen. Met ov kaart geen probleem.
Maar.. Ik krijg heel fijn studie financiering maar geen ov kaart :S
Dus toch maar eens gebeld, 2 weken na de eerste schooldag (al 100 euro heen en terug gereist) Maar ze hadden niks van mij gekregen, terwijl het vroeg in de zomervakantie al was gestuurd naar een brief wat ze mij zelf hadden gegeven om ook naar terug te sturen! Dus ik moest me opnieuw aanmelden voor een ov chipkaart en dat zou dan weer 3 weken duren. Dus heb ik een maand abbonoment gekocht voor iets van 260 euro.
Nu komt het.. Afgelopen vrijdag heb ik mijn ov chipkaart gekregen, helemaal blij ging ik naar de AH om mijn kaart te activeren, eindelijk 'gratis' rijden. Maar eenmaal bij de AH (dichtsbijzijnde is een half uur fietsen) kon ik geen product ophalen!
Blijkt er geen product klaar te staan voor mij (had eerst weer gebeld). Dit kan dan weer iets van 5 werkdagen duren..
Word er echt zo moe van! Ik heb wel een trein abbonoment maar geen bus abbonoment, dus die moet ik nog steeds betalen. Ik ben het zo zat dat ik maar een klacht heb ingediend en mijn geld van het reizen terug wil hebben.
Moest even stoom uitblazen, haha (A)
Ik kon 'm de dag nadat ik 'm binnen gekregen had ophalen. Als je even belt kunnen zij je precies zeggen wanneer je het product kunt afhalen. Maar dat je niet eerder gebelt hebt joh, voordat school begon..dat had je een hoop geld kunnen besparen