Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Ik vind het juist een stukje wantrouwen als je met zoiets mee moet doen om je relatie te bevestigen.
gekkesies schreef:Paula1990 schreef:Ik zeg toch ook niet dat het persee via dit programma moet
Via welk programma dan wel?
Misschien verwoord je het gewoon een beetje gek ofzo, geen idee, maar het komt nu nogal over alsof jij vindt dat iedereen die niet aan dit of soortgelijke programma's mee wil doen maar meteen een slechte relatie heeft.
Paula1990 schreef:Lijkt mij bullshit want ik vind pas als je een goeie relatie hebt als je ook zulke dingen kan weerstaan.. Maargoed dat vind ik en dat wil niet zeggen dat iedereen mijn mening deelt
Paula1990 schreef:@ Goeroe , sorry hoor maar wat denk jij zwart-witdat is het helemaal niet.. woon sinds 5maanden samen en ben gewoon zeer benieuwd !
goeroe schreef:Paula1990 schreef:@ Goeroe , sorry hoor maar wat denk jij zwart-witdat is het helemaal niet.. woon sinds 5maanden samen en ben gewoon zeer benieuwd !
Als er iemand van zichzelf denkt dat ze niet zwart-wit denkt ben ik het wel, dus die doet opmerking doet zeer.Ik denk gewoon in mogelijke uitkomsten: 1) je vriend slaagt niet voor de test en heel radio-luisterend Nederland kan meegenieten of 2) je vriend slaagt wel en dan heb je onterecht aan hem getwijfeld, wederom met publiek op de eerste rij. Voor mijn gevoel is dat laatste eigenlijk nog erger dan de eerste optie want dan ben je zelf degene die een bom legt onder je relatie. Niet iedereen vind het namelijk prettig als er zo in het openbaar aan hem/haar getwijfeld wordt, en terecht wat mij betreft! Afhankelijk van wat er in het gesprek precies gezegd wordt kom je in mijn ogen in beide gevallen over als een dom en/of meelijwekkend persoon. Jij liever dan ik.
Paula1990 schreef:Denk als je zoiets niet aandurft juist jou relatie niet goed is
Rinoa schreef:Paula1990 schreef:Denk als je zoiets niet aandurft juist jou relatie niet goed is
Denk dat als je aan zo'n programma meedoet dat echt al ALLES zegt over je relatie
Gebrek aan vertrouwen sowieso, gebrek aan respect ook niet te vergeten. Lijken me allebei toch best belangrijke items in je relatie