Oww oww Vanavond op 538 Relatie test

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wyah_Rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 16:37

Ook sneu! Heb de 2 bovenstaande tests gehoord en
zijn beide niet zo positief. Gaat het er altijd zo aan toe?

Anoniem

Zoo dat stukje net met die Simone, wat een rotwijf zeg.. ahh wat sneu voor die jongen. :(:)

Roosch schreef:
Ik vind het juist een stukje wantrouwen als je met zoiets mee moet doen om je relatie te bevestigen.

Precies, zo denk ik er ook over. Ik vertrouw mijn vriend en hij mij, en we hebben geen show nodig om dat van elkaar te weten. Als dat wel zo is, DAN zit er pas iets niet goed in je relatie in mijn ogen.

Plaatje1990

gekkesies schreef:
Paula1990 schreef:
Ik zeg toch ook niet dat het persee via dit programma moet :+

Via welk programma dan wel? :+
Misschien verwoord je het gewoon een beetje gek ofzo, geen idee, maar het komt nu nogal over alsof jij vindt dat iedereen die niet aan dit of soortgelijke programma's mee wil doen maar meteen een slechte relatie heeft. :')

Meisje , lezen ;)

Ik zeg toch niet dat je er aan mee moet doen :Y) ik zeg alleen dat stel ze zouden jou benaderen en je doet het niet omdat je het niet DURFT omdat je bang bent dat je relatie over kan gaan dat er dan iets mis is :) Maargoed das mijn mening....

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 16:41

Ik kan heel goed lezen hoor. :Y) Ik zeg toch dat het zo overkomt. Maar goed, zoals je het nu getypt hebt ben ik het wel met je eens. :+

Plaatje1990

Re: Oww oww Vanavond op 538 Relatie test

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 16:42

Misschien had ik het idd verkeerd verwoord.. maargoed nu is vrij duidelijk denk ik wat mijn mening is..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 16:42

Nee hoor, je zei dit. :D
Paula1990 schreef:
Lijkt mij bullshit want ik vind pas als je een goeie relatie hebt als je ook zulke dingen kan weerstaan.. Maargoed dat vind ik en dat wil niet zeggen dat iedereen mijn mening deelt :)

Ik vraag me af wat zo'n programma nou voor toegevoegde waarde heeft aan een relatie..

Edit: je had al gezien dat het er krom stond. :)

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 16:45

Heb ik idd raar verwoord maar het vorige bericht komt er eigenlijk mee overeen, het enige wat ik eraan wou toevoegen was dat ik het raar vind als mensen het niet durven, en dan heb ik het er niet over dat je het moet doen :+ :)

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 23:04

Paula1990 schreef:
@ Goeroe , sorry hoor maar wat denk jij zwart-wit :+ dat is het helemaal niet.. woon sinds 5maanden samen en ben gewoon zeer benieuwd !

Als er iemand van zichzelf denkt dat ze niet zwart-wit denkt ben ik het wel, dus die doet opmerking doet zeer. :+ Ik denk gewoon in mogelijke uitkomsten: 1) je vriend slaagt niet voor de test en heel radio-luisterend Nederland kan meegenieten of 2) je vriend slaagt wel en dan heb je onterecht aan hem getwijfeld, wederom met publiek op de eerste rij. Voor mijn gevoel is dat laatste eigenlijk nog erger dan de eerste optie want dan ben je zelf degene die een bom legt onder je relatie. Niet iedereen vind het namelijk prettig als er zo in het openbaar aan hem/haar getwijfeld wordt, en terecht wat mij betreft! Afhankelijk van wat er in het gesprek precies gezegd wordt kom je in mijn ogen in beide gevallen over als een dom en/of meelijwekkend persoon. Jij liever dan ik. ;)

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 00:21

Het is natuurlijk niet altijd zo dat je twijfelt aan je relatie he als je meedoet. Ik had mijn vriend ook opgegeven gewoon omdat ik het een giller vond :+ En ik durfde hem op te geven ómdat ik zeker wist dat het goed zat.
Maar ik snap ook goed dat andere stellen er helemaal niet op zitten te wachten. De een vind het leuk en de ander niet. Hangt niet persé met vertrouwen samen.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 00:44

Dan is het een ander verhaal natuurlijk. ;) Ik heb wel een ander gevoel voor humor geloof ik. :+

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 00:46

Dat zou natuurlijk kunnen :+ Ik ben soms een beetje jolig.
Uiteindelijk mislukte het hele testen bij ons ook en heb ik het mijn vriend maar verteld. Die vond het ook enorm lollig en baalde dat het niet gelukt was haha

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 00:53

Ben wel benieuwd! :D succes ermee :D

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 02:59

Aw echt balen zeg dat je nog niks weet..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 11:06

Ja van sommige ga je echt twijfelen of ze wel echt zijn.
Er zitten echt hele harde tussen zeg, echt sneu.

Ik ken wel iemand die er zo in zou trappen en gewoon zou afspreken.

DinoBanani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 12:50

En? Hoe is het afgelopen gisteravond? Heb om 12 uur nog even geluisterd maar blijkbaar was de test toen al geweest.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:00

goeroe schreef:
Paula1990 schreef:
@ Goeroe , sorry hoor maar wat denk jij zwart-wit :+ dat is het helemaal niet.. woon sinds 5maanden samen en ben gewoon zeer benieuwd !

Als er iemand van zichzelf denkt dat ze niet zwart-wit denkt ben ik het wel, dus die doet opmerking doet zeer. :+ Ik denk gewoon in mogelijke uitkomsten: 1) je vriend slaagt niet voor de test en heel radio-luisterend Nederland kan meegenieten of 2) je vriend slaagt wel en dan heb je onterecht aan hem getwijfeld, wederom met publiek op de eerste rij. Voor mijn gevoel is dat laatste eigenlijk nog erger dan de eerste optie want dan ben je zelf degene die een bom legt onder je relatie. Niet iedereen vind het namelijk prettig als er zo in het openbaar aan hem/haar getwijfeld wordt, en terecht wat mij betreft! Afhankelijk van wat er in het gesprek precies gezegd wordt kom je in mijn ogen in beide gevallen over als een dom en/of meelijwekkend persoon. Jij liever dan ik. ;)

:Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:06

Paula1990 schreef:
Denk als je zoiets niet aandurft juist jou relatie niet goed is :+

Er is een verschil tussen zoiets durven, en er boven staan omdat je niveau te hoog is.

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:07

Als je aan zo'n test mee doet, moet je jezelf gewoon van tevoren goed afvragen wat de gevolgen zijn. En iedere relatie is anders mensen, je kan niet zeggen 'als je mee doet, dan betekend dat dit of dit', niet iedereen zit hetzelfde in elkaar.

Ik moet meteen denken aan een vriend die tegen zijn vriendin zei; ja, zoiets zou ik echt nooooooit intrappen! Ik kan me voorstellen dat je hem dan júist opgeeft.

En ach, hoe hij ook reageert... ik vind dat het meestal nogal overtrokken wordt. De jongen mag maar op 1 manier reageren, er lijkt maar 1 correct antwoord te zijn; nee, ik ken je niet, ik heb een vriendin en daar hou ik van -bla-.
Als mijn vriend nieuwsgierig zou zijn en met het meisje zou afspreken, zou ik hem dat niet kwalijk nemen. Het feit dat je een relatie hebt, betekend toch niet dat je niet nieuwe mensen mag leren kennen? Misschien dat ik zelf ook wel zou gaan kijken.

Zolang je niet met een ander in bed duikt, zie ik het probleem niet zo.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:44

:z

Ben benieuwd naar de TS, hoe zij die kritiek vind die mensen uiten op het feit dat sommige mensen dit erg laag vinden.

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:45

Ik geloof niet dat het TS iets kan schelen ;)

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:49

Paula1990 schreef:

Denk dat als je aan zo'n programma meedoet dat echt al ALLES zegt over je relatie :+
Gebrek aan vertrouwen sowieso, gebrek aan respect ook niet te vergeten. Lijken me allebei toch best belangrijke items in je relatie :=

Wat stel jij je trouwens ontzettend kinderachtig op zeg Paula1990... :x

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:52

Rinoa schreef:
Paula1990 schreef:

Denk dat als je aan zo'n programma meedoet dat echt al ALLES zegt over je relatie :+
Gebrek aan vertrouwen sowieso, gebrek aan respect ook niet te vergeten. Lijken me allebei toch best belangrijke items in je relatie :=

Nou dat denk ik niet, zijn mensen die 12 jaar getrouwd zijn die er nog aan meedoen. Moet alles met een reden? Nee, dat denk ik niet. Ik blijf bij mijn mening dat als je zoiets niet aandurft(wil niet zeggen dat je het moet doen natuurlijk) jou relatie juist niet goed is! Dit omdat je dan bang bent dat jou relatie aan een zijde draadje hangt als je eraan meedoet, oftewel bang bent ''hem'' kwijt te raken.

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 13:57

Paula1990 schreef:
:z

Ben benieuwd naar de TS, hoe zij die kritiek vind die mensen uiten op het feit dat sommige mensen dit erg laag vinden.

Ik sta boven de mensen die kritiek hebben ;)

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 13:58

Jose22 schreef:
Ik geloof niet dat het TS iets kan schelen ;)

Idd niet ... Als mensen iets lopen af te kraken met niveau dit niveau dat, kijk dan eerst eens naar jezelf.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:58

Ja maar er is een evrschil tussen niet mee durven doen en niet mee willen doen :+
Geloof dat Lieveli ook al zoiets zei maar in andere bewoordingen. Ik sta echt boven zulke acties, is mij van een te laag niveau. Dat andern dat leuk vinden prima, erg vermakelijk om nar te luisteren maar ik vraag me altijd weer af waarom mensen meedoen :+

Trouwens... Er is een verschil tussen getrouwd zijn en vertrouwen he.