Was bij de ijsjeswinkel hier in de buurt,
en ik en men vriendin werden geholpen door een vrouw.
Komen er 2 van die meisjes binnen, en gelijk al dik schreeuwen enzo.
Het was er heel rustig dus er stond maar 1 iemand.
En die 2 meisjes achter ons werden dus niet geholpen,
dus hun nog meer schreeuwen enzo.
Kwam die man (die er ook werkt) die deur (die zegmaar achter de balie enzo zit, voor personeel enzo) uit, want hij was aan het bellen en moest kijken enzo.
En die meisjes gelijk al schreeuwen;
HEEE MENEERTJE KUN JE ONS NIET EVEN HELPEN ?
Ik had toen al zoiets van zo zeg je dat toch niet
.Nou wij waren klaar, dus die vrouw die hielp hun.
En op dat moment plensde het dus wij stonden nog even binnen,
vroeg dat ene meisje aan die vrouw of ze wel eens p.ijpte.
Nou toen had ik echt helemaal zoiets van ben je helemaal gek
.Nou die vrouw die reageerde er niet op (groot gelijk had ze),
en ze hadden het ook nog tegen die vrouw over hun vriendin die aan het n.euken was..
Nou die meisjes hadden eindelijk hun ijsje,
dus ze gingen naar buiten en trokken hun broek daar ook nog na beneden enzo.
Nou echt waar ik stond echt met mijn mond vol tanden te kijken.
Dat je überhaupt zo onbeleefd durft te zijn..

Volgens mij hadden die meisjes wel wat drank op ofzoo..
Anders zeg je zoiets toch niet ?
.
), komt er een vrouw langs die ik vaag ken. Normaal is het dan even zwaaien en doorlopen, maar nu stond ze met een stralend gezicht ineens stil voor mijn balie. Zo kijkt ze wel vaker,dus ik denk, goh, ze wil wat zeggen/vragen over iets van kantoorartikelen die ze nodig heeft ofzo.
. Daarna bleef het verwachtingsvol stil, dus ik moest schijnbaar commentaar geven. Dus ik heb uiteraard een blije reactie gegeven en gezegd dat het allemaal goed kwam. Ook wilde ze graag met mij bespreken of het enger is om op de 50e of op je 20e naar de sauna te gaan met je nieuwe lover
.

? Hoezo hebben ze het over mij?
Zegt ze even later tegen mij: "Ja ik heb mijn man vertelt dat ik de laatste week telkens geholpen ben door een heel vrolijk, lief meisje!" Nu zeg ik doordeweeks iedere keer "fijne dag verder" en vrijdag/zaterdag "fijn weekend".

Hoe het spul eigenlijk heet weet ik trouwens ook niet.. Maar als iemand het over 'Maggi' heeft wordt er gelijk aan dat spul gedacht, terwijl Maggi inderdaad ook hele andere dingen verkoopt
Wij hebben ook wel is mensen die het te lang vinden duren, omdat ze haast hebben. Dan denk ik: als je haast hebt, moet je niet gaan uit eten, of alleen een hoofgerecht nemen (zo had ik laatst mensen met haast die een 4 gangen menu gingen eten????)
Hij moest toen eventjes wachten en was hier niet zo van gedient
.