Primark deel 1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 20:21

Vjestagirl schreef:
Ik ben er vandaag weer geweest, maar k was duidelijk al weer vergeten wat voor poedersuiker het is. Personeel is poedersuiker, pasvorm is poedersuiker, 5 kleedkamers voor 200 vrouwen. Ben zonder iets te kopen naar buiten gelopen

Jij gaat niet in de primarkt alexandrium toch? in ierland toch?

daar hebben ze overigens genoeg pashokjes alleen maken ze er geen efficient gebruik van vind ik,
er staat 1 persoon die kleren aanpakt wat niet past, weghangtr zodat de ander het op kan ruimen en diezelde persoon zorgt ook voor de doorloop naar de hokjes.

soms sta ik een tijdje in de rij & dan kom ik bij de pashokjes zijn er veel leeg.

NieneWiep

Re: Primark

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 20:33

Dames, het is Primark! Zonder T op het einde dus.

Sorry, ben zo'n typje die me hier aan ergert. :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 20:47

Ja, dit is de Penneys (primark) in Ierland. Tis hier gewoon zo'n bende. Misschien komt t wel door zaterdag middag hoor, maar de hele zaak is een bende, personeel loopt je af te blaffen, er stond een rij van hier tot Tokio bij de paskamers. Dus ik was eerst boven verder gaan winkelen (pyjama's, lingerie, schoenen). Hebben ze daar dus nog 10 paskamers, waar geen hond was. Maar nee, daar mocht ik alléén de pyjama passen, en verder geen kleren, daarvoor moest k echt beneden in de rij gaan staan. Nou, gedaan, kom je in de paskamer erachter dat de helft op de verkeerde hanger hangt, en dus geen 42 maar een 38 is. Omruilen mag niet, dan moet je wéér in de rij gaan staan. Toen had k t helemaal gehad...

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 21:03

ik moet wel zeggen dat vorige keer in rotterdam ook de helft van de hokjes nog leeg was, terwijl er wel een rij van 25 minuten stond, en toen ik dat tegen dat meisje zei deed ze er niets mee :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 21:55

Ik pas meestal niet bij de Primark :n ik heb een vrij makkelijke maat, als ik twijfel pak ik een maat te groot := Ik vind het echt niet de moeite om helemaal in de rij te gaan staan :+

Schoenen etc. pas ik wel, maar dat kan ik ook op de grond passen. Als ik een hemdje/tuniekje wil passen doe ik het meestal gewoon over mijn shirt aan ofzo, of ergens in een hoekje :=

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 00:30

Moet zeggen dat ik vind dat de rijen redelijk snel gaan. Vind die maten altijd zo verschillen dat ik eigenlijk altijd wel wil passen. En maar goed ook, meestal gaat de helft terug :').
Maar ik hou er wel altijd heel veel rekening mee wanneer ik ga. Vaak op dinsdagmiddag, vrijdag ochtend enzo. Dan is het allemaal nog wel te doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 12:44

_Lisanne schreef:
Moet zeggen dat ik vind dat de rijen redelijk snel gaan. Vind die maten altijd zo verschillen dat ik eigenlijk altijd wel wil passen. En maar goed ook, meestal gaat de helft terug :').
Maar ik hou er wel altijd heel veel rekening mee wanneer ik ga. Vaak op dinsdagmiddag, vrijdag ochtend enzo. Dan is het allemaal nog wel te doen :)

Wij gaan goede vrijdag, maar ben van plan niet al te laat te gaan eigenlijk.. In het alexandrium zal het nog wel meevallen, maar Primark zal wel stervesdruk zijn ;)

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 12:45

Daar zal het inderdaad wel heel druk zijn. Heel vroeg er heen lijkt me de beste optie :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 12:48

Deze dingen vind ik érrug leuk en ik zal een aantal daarvan ook zeker wel kopen:

Citaat:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 12:51

x_spekkie_x schreef:
fionaf09 schreef:
oeee :P wat voor winkels heb je daar dan? en is het evt. nog ver in naar de binnen stad dus het ''grote'' centrum ?

Alexandrium is een winkelcentrum op zichzelf waar je je de hele dag wel kunt vermaken.
http://www.alexandrium.nl/

Nou.. ik ben altijd met een uur wel weer klaar hoor op het Alexandrium :+ Rotterdam Centrum vermaak ik me vaak wel iets langer :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 12:52

In principe ben ik niet zo'n hele grote fan van die kleding waar heel Nederland in rondloopt.. Maar hier in Almere Centrum kan ik me nog wel vermaken :j Is niet heel groot, maar heeft alles zeg maar :)) Ik weet niet hoe dat in het Alexandrium zit, maar anders kunnen we altijd nog ergens wat gaan drinken :+

Pukkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 14:42

ik ben gisteren in de primark in Bremen geweest!!
nou ik kan je vertellen die is nog een keer zo groot dan die in rotterdam, hier viel de pashokjes ontzettend mee, en de kassa's liepen vlot door,,,

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:05

Waar ligt Bremen? :))

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:51

Duitsland toch? :D

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:53

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:54

ben gisteren geweest in rotterdam.

was 100 euro kwijt en ik heb:

3 jurkjes
2 leggings
12 paar kniekousen
2 schoudertasjes
2 ringen
1 paar oorbellen
1 armband
1 topje
1 paar gympies
1 vest

nu ben ik vast nog wat vergeten...

maar in ieder geval, normaal gesproken heb ik niet eens 2 jurkjes voor 100 euro.

het was alleen heeel druk, maarja, eigenschuld. ik ging ook zaterdagmiddag :P

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:57

Fotooo :D
Je hebt lekker geshopt zo te zien :D

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 16:00

haha helaas heb ik alles netjes in mijn kast gestopt net. maar inderdaad lekker geshopt! zag ook zoveel leuke slippers, maar helaas, alle maatjes 39 en 40 waren al weg :p er waren sowieso nog amper schoenen haha. als ik weer ga dan ga ik echt op een doordeweekse ochtend

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 16:30

Ahh jammer :))
Ja precies door de weeks, anders is het zo druk. Ik ga woensdag 7 april samen met een vriendin, 10 uur daar zijn moet wel lukken :j
Ik verheug me er echt op :P

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 16:42

Of aan het eind van de middag tussen 5 en 6 is het meestal ook niet zo druk meer :D

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 16:47

Trek het uit je kast Jamey! Wij willen foto's haha :)

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 16:52

Zorgen ze dat er 's ochtends weer genoeg van alles is? Hoor dat als je later bent het meeste al weg is, vullen ze het dan weer aan? Anders zijn er nu dus blijkbaar al geen slippers meer, dat zou ook wel vreemd zijn..

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:04

Vjestagirl schreef:
Ja, dit is de Penneys (primark) in Ierland. Tis hier gewoon zo'n bende. Misschien komt t wel door zaterdag middag hoor, maar de hele zaak is een bende, personeel loopt je af te blaffen, er stond een rij van hier tot Tokio bij de paskamers. Dus ik was eerst boven verder gaan winkelen (pyjama's, lingerie, schoenen). Hebben ze daar dus nog 10 paskamers, waar geen hond was. Maar nee, daar mocht ik alléén de pyjama passen, en verder geen kleren, daarvoor moest k echt beneden in de rij gaan staan. Nou, gedaan, kom je in de paskamer erachter dat de helft op de verkeerde hanger hangt, en dus geen 42 maar een 38 is. Omruilen mag niet, dan moet je wéér in de rij gaan staan. Toen had k t helemaal gehad...

hahah dat doet me een beetje denken aan de gemiddelde H&M en Zara haha. Zara vind ik echt leuke kleding hebben,. maar ik sta altijd binnen 5 min weer buiten. omdat het zo'n losgeslagen chaos is

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:05

hahahahha neee heb ik echt geen zin in !:P had ik ein-de-lijk mijn kamer opgeruimd haha. ik probeer nu trouwens ook foto's van mijn pony te uploaden, maar mijn computer is heel langzaam, ben al 30 min bezig. dus kledingfoto's zitten er echt niet meer in. misschien van de week als ik het aan heb.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:26

Suus__ schreef:
Ahh jammer :))
Ja precies door de weeks, anders is het zo druk. Ik ga woensdag 7 april samen met een vriendin, 10 uur daar zijn moet wel lukken :j
Ik verheug me er echt op :P

Dan ga ik oooook!