Vriendlief is een rasechte Maastrichtenaar, ik studeer sinds september in Maastricht, dus ik moet er dit jaar voor het eerst aan geloven...
Mijn vriend verheugt zich al maanden, en ik.... ik heb er TOTAAL geen zin in...
Ben helemaal geen uitgaanstiep, als in, ik ga nooit uit, alleen af en toe wat drinken met een paar vrienden, en sowieso ik kan het net uithouden tot 1 uur 's nachts, dan val ik om van de slaap...
Heb het op dit moment ook erg druk op school, dus wilde eigenlijk alleen maar uitslapen en studeren...
Maar ja, ik wil het ook niet voor hem verpesten... Hij doet zo zijn best het voor mij leuk te maken, ben alleen een saaie trut...
en ook heb ik nog steeds geen pakje
iemand die in den bosch nog gaat en ook vriendloos is? 
En als je tot 1 uur wilt, ga je toch lekker tot 1 uur
Het is vanaf 's middags al gezellig. Ik begin vaak om een uur of 4, en dan ben ik er 's avonds om 2200 uur ook klaar mee hoor
.
Alsof dat van die 3 dagen afhangt... Daar heb je toch de rest van het jaar ook voor? Gewoon meegaan, en als je het dan alsnog niks vindt, weet je iig wat het is )
), en onze andere outfit noemen we de 'Anita-outfit'. Dan doe ik een gouden glimmende legging aan met een zwart broekje eroverheen en een truitje met tijgerprint en ons té fout opmaken. Vriendin heeft hetzelfde aan alleen dan een zilveren glimmende legging.