Carnaval

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:29

...Mag ik hier mijn hart luchten?

Vriendlief is een rasechte Maastrichtenaar, ik studeer sinds september in Maastricht, dus ik moet er dit jaar voor het eerst aan geloven...
Mijn vriend verheugt zich al maanden, en ik.... ik heb er TOTAAL geen zin in... :o

Ben helemaal geen uitgaanstiep, als in, ik ga nooit uit, alleen af en toe wat drinken met een paar vrienden, en sowieso ik kan het net uithouden tot 1 uur 's nachts, dan val ik om van de slaap...
Heb het op dit moment ook erg druk op school, dus wilde eigenlijk alleen maar uitslapen en studeren...

Maar ja, ik wil het ook niet voor hem verpesten... Hij doet zo zijn best het voor mij leuk te maken, ben alleen een saaie trut...

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:32

lovekira schreef:
ik krijg er ook wel zin in als ik dit allemaal lees. Zou me eerste carnaval worden. Zit nu op kamers in den bosch, maar heb nu even niemand om mee te gaan ;( en ook heb ik nog steeds geen pakje :P iemand die in den bosch nog gaat en ook vriendloos is? :+

Ben niet vriendloos, maar je mag wel mee hoor :+
Ik ben alleen niet alle dagen in DB.

Als je nu nog een pakje moet bestellen, is ie er dan wel op tijd?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:32

@ lady_M: carnavalsuitgaan is anders dan gewoon uitgaan :j En als je tot 1 uur wilt, ga je toch lekker tot 1 uur ;) Het is vanaf 's middags al gezellig. Ik begin vaak om een uur of 4, en dan ben ik er 's avonds om 2200 uur ook klaar mee hoor :+ Je hoeft toch niet de hele nacht door te gaan ;)

Ethelate

Re: Carnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:52

Lady_M met die instelling wordt het ook niet leuk ;) Laat het gewoon over je heen komen, leg je vriend uit waar je tegen op ziet, en als jij het echt niks vind, kun je altijd nog naar huis gaan ;)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:57

en trouwens... in maastricht op dit moment druk op school zijn? :+ Ik dacht dat daar de scholen dicht waren met carnaval. Ik werd iig ook raar aangekeken toen ik zei dat ik maandag en dinsdag moest werken _O-.

En net wat ethelate zegt; met zo'n instelling wordt het ook niet leuk nee. En vind het ook een beetje flauw van je naar je vriend toe om alleen maar te gaan studeren tijdens carnaval := Alsof dat van die 3 dagen afhangt... Daar heb je toch de rest van het jaar ook voor? Gewoon meegaan, en als je het dan alsnog niks vindt, weet je iig wat het is )

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:58

Ik heb nog noooooooit gecarnavald :P. Nu scheelt het wel dat het bij ons niet echt leeft....maar toch, je zit hier in principe zo in Den Bosch/Breda ed.

Ze hadden hier de stad wel een gemaskerd bal as vrijdag, dat leek me wel gaaf! Echter moet ik zaterdag al weer om 7 uur werken, dus dat doen we maar niet!

Allemaal heel veel plezier en doe voorzichtig :P

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:59

BSensation schreef:
Ik heb twee outfits gekocht samen met een vriendin van me. Een outfit moet niet echt iets voorstellen... Dan doen we zo'n glimmende legging aan met een soort tijgerjurkje eroverheen (ding is té lelijk voor woorden :Y) ), en onze andere outfit noemen we de 'Anita-outfit'. Dan doe ik een gouden glimmende legging aan met een zwart broekje eroverheen en een truitje met tijgerprint en ons té fout opmaken. Vriendin heeft hetzelfde aan alleen dan een zilveren glimmende legging.

Dat opmaken vind ik nog het leukst van carnaval _O-. Eindelijk een excuus om de meest idiote dingen op je kop te smeren, en knalrode lippenstift op te doen :Y). Normaal gesproken hou ik er niet van en heb ik alleen mascara op :P Maar met carnaval.... haha

keeslover2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:00

ik heb de eerste optocht alweer gelopen
en natuurlijk na de tijd ook nog het cafe in!
was weer super gezellig en heb nu al zin in volgende week ;)

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:08

verootjoo schreef:
en trouwens... in maastricht op dit moment druk op school zijn? :+ Ik dacht dat daar de scholen dicht waren met carnaval. Ik werd iig ook raar aangekeken toen ik zei dat ik maandag en dinsdag moest werken _O-.

En net wat ethelate zegt; met zo'n instelling wordt het ook niet leuk nee. En vind het ook een beetje flauw van je naar je vriend toe om alleen maar te gaan studeren tijdens carnaval := Alsof dat van die 3 dagen afhangt... Daar heb je toch de rest van het jaar ook voor? Gewoon meegaan, en als je het dan alsnog niks vindt, weet je iig wat het is )

Nee, was ook niet van plan om dan te gaan studeren :)
En ik heb alleen volgende week vrij (universiteit)

lovekira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:12

xXLiekeXx schreef:
lovekira schreef:
ik krijg er ook wel zin in als ik dit allemaal lees. Zou me eerste carnaval worden. Zit nu op kamers in den bosch, maar heb nu even niemand om mee te gaan ;( en ook heb ik nog steeds geen pakje :P iemand die in den bosch nog gaat en ook vriendloos is? :+

Ben niet vriendloos, maar je mag wel mee hoor :+
Ik ben alleen niet alle dagen in DB.

Als je nu nog een pakje moet bestellen, is ie er dan wel op tijd?

kun je een pakje niet gewoon kopen in een carnavals winkel? :o of moet dat op internet. Anders kun je er daar vast nog wel een krijgen :P
lijkt me leuk om mee te gaan hoor, dagje is toch ook al wel leuk. Denk ook niet dat ik alle dagen vol hou :D

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:18

Ik heb vanochtend mijn carnavalsoutfit besteld op internet!

Afbeelding
Roodkapje :D

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 16:20

Die roodkapje had ik 2 jaar geleden. Mijn kapje was na 1 avond al kapot :+

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:25

zo gister nog een pakkie gescoord voor vriendlief en mezelf, we gaan ook een dagje als Chinees :+

Afbeelding

en

Afbeelding

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:32

haha leuk joh maaike! :D
jurkje is eigenlijk best wel erg mooi!

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:34

Ja indd.
een hele mooie jurk! :)

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:40

Die is ook leuk, zeker als je zo samen gaat :)

Lovekira: in Den Bosch kun je genoeg pakjes kopen. Bij van Hoofs of Persoons, allebei in de Vughterstraat, kan je meteen passen.

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:45

Dat pakje ziet er erg leuk uit (van de chinees)! Ik vier carnaval in mijn eigen stadje Wijk bij Duurstede.

Heeft iemand enig idee waar je een roze panty kunt kopen? :D Ik ben ze nog nergens tegengekomen (omgeving wijk bij duurstede, utrecht).

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:47

Wil je een gaatjespanty of een gewone?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:54

Ik heb er ooit een (niet vlak voor carnaval) bij de Hema gekocht.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:01

Heeft de action geen roze panty's?

lovekira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:40

Ethelate: bedankt, zal nog is even kijken morgen:p

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:43

ik vier het in heerlen, misschien 1 dagje naar maastricht maar denk niet daar ik dit keer een echt koud pakje aan heb...

Ik word piraat (in jurkje met corset) maar het idee wat we hadden was lastiger dan we dachten om in een heel kort tijd te maken :S en we hebben hier en daar nog wat tegenslagen dus hoop dat t beetje leuk word!

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:44

als er iemand aparte kleuren panty's nodig heeft en in zuid-limburg woont moet je naar 't loon in heerlen.. carnavalswierds ofzoiets :D krijg je vanalles!

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:45

Ik ga dalijk bij de makro kijken voor een pak!

xSalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:59

en ook hier een feestbeest die zin heeft in carnaval, ik en myn vriend gaan als gangsters/maffia. hahaha wordt nog wat 3 optochten hier in de buurt. en natuurlijk s'avonds op stap!