Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sneeuwmaan schreef:Misschien een goed idee om je bokt naam te gebruiken zodat mensen je kunnen vinden en PB-en?
Dan begin ik wel. Quoten aub![]()
Sneeuwmaan: Omgeving provincie groningen/friesland. Goed in oppassen (Kinderen en dieren) , helpen verven, sjouwen enz.
Wonderworst_ : omgeving zuid-holland. ben bereid om met alles te helpen waar iemand het nodig heeft!
Naborah schreef:Leuk! Jammer van de site, moeten we wat op verzinnen.
Is er ergens een post die het even samenvat wat precies de bedoeling is?
Citaat:Dan begin ik wel. Quoten aub![]()
Sneeuwmaan: Omgeving provincie groningen/friesland. Goed in oppassen (Kinderen en dieren) , helpen verven, sjouwen enz.
Wonderworst_ : omgeving zuid-holland. ben bereid om met alles te helpen waar iemand het nodig heeft!
Naborah: Omgeving Almere-Naarden en omstreken. Van alles. Oppassen, bijles (ook Latijn maar geen Grieks en Frans), helpen op het gebied van paarden (denk ook aan rijtechnische tips of hulp bij buitenrijden) of hulp bij andere dieren. Eigenlijk wel van alles!
Naborah schreef:Citaat:Dan begin ik wel. Quoten aub![]()
Naborah: Omgeving Almere-Naarden en omstreken. Van alles. Oppassen, bijles (ook Latijn maar geen Grieks en Frans), helpen op het gebied van paarden (denk ook aan rijtechnische tips of hulp bij buitenrijden) of hulp bij andere dieren. Eigenlijk wel van alles!
LeonieL: Drenthe. Meppel. Ik bied getekende portretten aan.
LeonieL schreef:Ja, maar de problemen zijn vaak wel wat erger dan dat wij voor hun kunnen doen.
Uhmm. even denken.
Er zijn wel veel mensen die iets ergs hebben meegemaakt. dan is het wel leuk om als verrassing een portret te maken,.. maarja.
Misschien is dat een idee? Dat we zelf gaan kijken wie wat kan gebruiken. gewoon als een soort hart onder de riem? als een soort verrassing. Net als al die kaartjes-acties.