Wat een lieve berichtjes van jullie allemaal zeg. Ik denk dat als haar zus en ouders dit lezen ze zien hoeveel mensen ze steunen. Jullie zijn super bokker!
Leentje1, ik ben ook weer onder de indruk van wat er hier allemaal binnenkomt, ik ben ontroerd hierdoor. Ik heb al gezien dat sommige Bokkers de zus van Ilse kennen en misschien komt zij zo op de hoogte van deze enorme steunbetuigingen.
Samy
Geplaatst: 20-10-09 08:34
Sterkte voor iedereen die Ilse kende! Ze is veel te vroeg heen gegaan.
Twinklebel
Geplaatst: 20-10-09 08:34
Heel veel sterkte voor alle mensen die van Ilse houden, het zal je dochter/zus/vriendin maar zijn die niet meer terugkomt van iets wat eigenlijk heel leuk had moeten zijn....
nientje78
Geplaatst: 20-10-09 08:40
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden..... Zo jong nog.......
Wat moet dit verschrikkelijk zijn voor haar familie en vrienden... Hoe ga je om met het verlies van een meisje dat eigenlijk nog aan haar leven moet beginnen? Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Brrr gisteren de hele dag de situatie op het nieuws gevolgd. Ik krijg er gewoon een brok van in mijn keel. Iedereen die haar kende heel erg veel beterschap.
Wat een verschrikkelijk bericht. Ik wens ouders, familie ,vrienden heel veel sterkte toe in deze verschrikkelijke tijd.
kimmetje01
Geplaatst: 20-10-09 09:44
Aan alle nabestaanden, vrienden, familie, kennissen, bekenden van Ilse: Gecondoleerd en onwijs veel sterkte !
Cassagrande
Geplaatst: 20-10-09 09:45
Na 2 weken geleden afscheid van een 14 jarig ruiter meisje uit ons dorp te moeten nemen heb ik nu dit bericht gehoord over Ilse. Weer een paardenmeisje.
Ik ken Ilse niet maar ik wil iedereen condoleren met dit grote verlies. Omdat ik dit laatst van dichtbij heb meegemaakt kan ik me een voorstelling maken hoe de ouders zich moeten voelen. Helaas zijn er geen antwoorden te krijgen.
Ik wens iedereen heel veel sterkte voor vandaag, morgen en altijd in deze moeilijke tijd.
Ook voor haar pony Zippie. Die niet weet waar zijn vriendinnetje gebleven is. Met tranen in mijn ogen zit ik nu te typen.
Ukkie_Cathy
Geplaatst: 20-10-09 09:46
Voor iedereen die haar kende en vooral aan de familie en vrienden van Ilse: gecondoleerd en ontzettend veel sterkte gewenst!
tjee er komen zeker ontroerende berichten door. ik hoop dat de zus van ilse dit topic ontdekt, en er wat kracht uit kan putten. wat moet dit ongelovelijk moeilijk zijn, heb op 16 jarige leeftijd ook een leeftijdsgenoot verloren en weet nog prezies hoe wij ons allemaal voelde eenmaal bij de familie thuis
Ik wens ouders, familie ,vrienden heel veel sterkte toe in deze verschrikkelijke tijd.
Poiuytrewq
Geplaatst: 20-10-09 09:55
Ik wil ook via deze weg klasgenoten, familie en vrienden heel veel sterkte wensen! Wat een verschrikkelijke manier om om het leven te komen/iemand te verliezen..
Ook ik wens iedereen die Ilse kende op welke manier dan ook heel veel sterkte toe in deze verschrikkelijk moeilijke tijd..
Toen ik haar foto gisteren op het nieuws zag en hier las dat het om een bokker ging sprongen de tranen me in de ogen, vreselijk gewoon.. Hier zijn geen woorden voor........
Oretha
Geplaatst: 20-10-09 10:34
Jeetje wat ontzettend erg zeg! Het lijkt me zo onwerkelijk als je dit overkomt, heb er geen woorden voor.
Ik wil alle familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte wensen met dit zware verlies!