zijn hier meer legpuzzel gekken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 18:48

doe zoiezo niet veel met die arm :P . Slaap lekker meidje!

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:34

Wat heb je eigenlijk aan je arm als ik vragen mag :o Klinkt niet goed namelijk :n

chocobroodje

Re: zijn hier meer legpuzzel gekken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 19:45

Tuurlijk mag je dat vragen. Ik heb in maart mijn polsgewricht gebroken op 5 plaatsen. De breuk zelf schijnt mooi geheeld te zijn maar ik heb dystrofie in mijn arm gekregen. Dat is vooral heel erg pijnlijk en in mijn geval veroorzaakt het een heftige functiebeperking en een vreemde stand van de pols (dystonie). Eigenlijk is de arm verlamd alleen mijn vingers bewegen nog een klein beetje maar de rest zit "vast".
Het is best heftig en slik er zware medicijnen voor om de pijn enigzins onder controlle te houden. Ja dat is een beetje het verhaal.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:55

Jee zeg wat heftig :oo Is het blijvend of kan het nog beter worden ooit?

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 20:03

In theorie kan het 2 kanten op, de meeste mensen genezen ervan uiteindelijk. Maar ik gok voor de grap erop dat ik niet bij die groep hoor. Daarvoor is de functie beperking te heftig. Kan misschien wel wat beter worden, ik ga in oktober revalideren en dan zien we wel wat het doet maar persoonlijk ( en een aantal mensen om me heen waarvan de helft in de zorg werkt) geloven er niet zo in. Ik denk dat het is zoals het is.
Begin er nu aan te wennen dat ik maar 1 hand heb. Het is mijn schrijfarm dus ik moet heel veel opnieuw leren. Gelukkig kan ik wel een beetje links schrijven, niet snel en zeker niet netjes maar wel leesbaar. Vind ik al heel wat ;)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:09

Jeetje choco dat is heftig!

Ik krijg echt de zenuwen van die puzzel :+ Heb nu alle lucht uitgezocht maar hoe begin ik :+

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 21:27

Ja ach, het gekke is je went er vrij snel aan ;). Ah ik kan nog puzzelen, en een beetje paardrijden dus kon erger :+.
Rustig blijven tweety. Kijk gewoon naar de kleuren of patronen die je opvallen. Daar begin ik altijd mee, dan kunj de daarna de rest erom heen gaan leggen.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:48

Het is allemaal dezelfde kleur paars :+

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:00

Jeetje chocobroodje best heftig ja. Vind je houding ertegenover wel goed, kan alleen nog maar meevallen toch dan.. Weet niet of ik het zou kunnen..

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 22:09

Tsja ik heb 2 keuzes 1 = accepteren 2= zielig in een hoekje medelijden hebben met mezelf, laat ik daar nou eens even helemaal geen zin in hebben ;), en het zit ook niet in mijn karakter. Het is nou eenmaal zo, en zoals ik al zei kan nog een beetje paardrijden, en nog heel goed puzzelen :D.
@tweety ja dan wordt het iets lastiger als alles paars is. Er zijn geloof ik ook effen puzzelsin de handel. Dan puzzel je dus puur op pasvorm :? lijkt me niet veel aan :n

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:21

Zolang je kan paardrijden en puzzelen komt alles weer goed :D

Het is dat ik de puzzel wil ophangen dat ik echt door ga :+ Maar het kan dus even duren voordat die af is :+

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:24

Ja dat is ook weer waar.. Ik zit zelfs op het moment ook even niet zo lekker in elkaar, maar zo een nuchtere houding heb ik dan weer niet (jammergenoeg). Mja, terug naar de leuke dingen :+

Mijn puzzel schiet lekker op :D Heb verbinding gelegd met de bovenkant vanuit onder, in het midden *\o/* Morgen kan ik niet puzzelen, net als vrijdag en zaterdag |( Zaterdagavond ben ik weer thuis, en zondag ook lekker. Moet alleen nog enorm veel aan m'n studie doen, die is een beetje op de 2e plek gekomen zo :o

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:27

Woeeei het is bijna morgen en dan komt mn puzzel! :D beetje jammer dat ik van half 9 tot half 6 naar school moet, en het wordt als pakketje bezorgd en zul je zien dat als ze aan de deur staan er net niemand thuis is :(

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 22:32

SpikkelFire schreef:
Woeeei het is bijna morgen en dan komt mn puzzel! :D beetje jammer dat ik van half 9 tot half 6 naar school moet, en het wordt als pakketje bezorgd en zul je zien dat als ze aan de deur staan er net niemand thuis is :(

Ah met een beetje mazzel geven ze het bij de buren af! Maar wat heb je een lange dag op school, heavy hoor welke opleiding doe je?

Goed bezig annemijn, maakt toch niks uit dat je wat langer bezig bent! Het is wel een goede motivatie dat je hem op wilt hangen haha.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:39

Ach valt wel mee hoor, heb vandaag vrij gehad en vrijdag ook weer, morgen heb ik ook maar 2 colleges >;)
Van half 9 tot 12 en dan van half 4 tot half 6.. zit er ook sterk aan te denken om niet te gaan :P
Doe trouwens Vrijetijdsmanagement :)

En het verschilt heel erg wat ze met het pakketje doen, sommigen komen de volgende dag terug en brengen het daarna naar het postkantoor. Enkele geven het idd bij de buren af :j
En 1 man die komt altijd 's avonds speciaal terug om het nog te geven :D echt aardig!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 22:52

SpikkelFire schreef:
Ach valt wel mee hoor, heb vandaag vrij gehad en vrijdag ook weer, morgen heb ik ook maar 2 colleges >;)
Van half 9 tot 12 en dan van half 4 tot half 6.. zit er ook sterk aan te denken om niet te gaan :P
Doe trouwens Vrijetijdsmanagement :)

En het verschilt heel erg wat ze met het pakketje doen, sommigen komen de volgende dag terug en brengen het daarna naar het postkantoor. Enkele geven het idd bij de buren af :j
En 1 man die komt altijd 's avonds speciaal terug om het nog te geven :D echt aardig!

Als je nou je laatste college niet gaat, maar je zou gaan puzzelen of paardrijden, valt dat dan ook niet onder vrijetijdsmanagment :? _O- _O-
Beetje flauw ik weet het, maar kon het niet laten :P

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:53

Ach, die grap heb ik pas 400 keer gehoord in die 4 jaar studie :D
Maar dat laatste college ga ik idd niet :P

En paardrijden gaat helaas niet want ik ga alleen op zaterdag maar paard zn hoeven zijn niet goed :(:) Dus die moeten eerst nog aansterken..

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 23:04

Ah hopelijk is ie gauw weer in orde, wat heeft ie? Nou kun je morgen lekker puzzelen toch :), en je puzzel aannemen ;)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:08

Ow dat is balen zeg van je pols, maar we super van je positieve instelling :j

Oooh ik ben boos _-:(
Er is een jongen op de dansschool waar ik eigenlijk in de lessen altijd mee dans, in de nieuwe advanced cursus heb ik ook de eerste les met hem gedanst. En nu vroeg een ander meisje met wie hij danste, zegt hij niemand elke keer iemand anders. Nu gaat zei dus met hem dansen...
Misschien moet ik me niet zo aanstellen, maar ik vind dit dus echt niet leuk. Vooral omdat ik nu dus eigenlijk min of meer gedwongen wordt om met haar vorige danspartner te gaan dansen die het eigenlijk allemaal niet bij kan houden :\ :x

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:11

Ik ben alvast op zoek naar een nieuwe puzzel, die om echt in te lijsten (die dolfijn heeft al meerdere plekken gezien en denk dat hij niet helemaal compleet is, we zullen zien). Ik wil een wereldkaart of een skyline van NYC (of beide). Moet alleen nog een mooie zoeken

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 23:23

@ goldy dat is balen! Kun je die knul geen bijles geven ;).
@ annemijn ik heb laatst ergens een mooie gezien maar weet even niet meer waar, ik ga eens kijken of ik hem terug kan vinden.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 09:25

Ja ik ga mijn best doen, maar denk nog wel dat ik mijn partner hier nog even op aanspreek.
Ik heb zin om te puzzelen, maar zit helaas de hele dag op school. Moet nu ook ernstig gaan werken, maar bokt is zo verleidelijk :P

Hopelijk is je dolfijn toch compleet, ik wil ook nog een keer een puzzel met een dolfijn denk ik. Maar mijn volgende die ik koop wordt er een van Josephine Wall :j

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 09:57

Goedemorgen...ben ook even niet geweest en heb gelijk 2 pagina's bij te lezen. Heb vannacht een slaapdienst gehad, maar heb niet geslapen, dus ben nu een beetje gaar. Zo eerst even naar de woonboulevard en dan eens kijken of ik bij intertoys of bart smit een puzzel op de kop kan tikken.

Jeetje chocobroodje dat is ook niet niks, klinkt inderdaad heftig.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 10:40

@ goldy, jammer dat je de hele dag weg bent, bokt is inderdaad zeer verslavend. Miischien moeten we dat aan het begin van het topic melden. Pas op zeer verslavend :P. Welke van J.wall wil je of weet je nog niet?
@sjaslique Ik zou wel een moeilijke nemen jij gaat zo hard! Wel gaaf om te zien dat je zo snel gaat! Dacht dat ik snel was hihi :D.
Of juist een hele grote!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 12:40

Nou ik wou even mededelen, dat ik officieel geen dozen meer heb met stukjes *\o/* *\o/* . Alle stukjes liggen nu op de puzzel en langzaam maar zeker sluit hij zich!
Vanavond moet vriendlief weer werken, vind het wel een beetje saai moet er echt aan wennen dat ie sávonds weer weg is :o . Maar de puzzel gaat wel lekker snel dan ;).