. Slaap lekker meidje! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb nu alle lucht uitgezocht maar hoe begin ik
. Ah ik kan nog puzzelen, en een beetje paardrijden dus kon erger
.
, en het zit ook niet in mijn karakter. Het is nou eenmaal zo, en zoals ik al zei kan nog een beetje paardrijden, en nog heel goed puzzelen
.
lijkt me niet veel aan

Maar het kan dus even duren voordat die af is
Heb verbinding gelegd met de bovenkant vanuit onder, in het midden
Morgen kan ik niet puzzelen, net als vrijdag en zaterdag
Zaterdagavond ben ik weer thuis, en zondag ook lekker. Moet alleen nog enorm veel aan m'n studie doen, die is een beetje op de 2e plek gekomen zo
beetje jammer dat ik van half 9 tot half 6 naar school moet, en het wordt als pakketje bezorgd en zul je zien dat als ze aan de deur staan er net niemand thuis is
SpikkelFire schreef:Woeeei het is bijna morgen en dan komt mn puzzel!beetje jammer dat ik van half 9 tot half 6 naar school moet, en het wordt als pakketje bezorgd en zul je zien dat als ze aan de deur staan er net niemand thuis is

echt aardig! SpikkelFire schreef:Ach valt wel mee hoor, heb vandaag vrij gehad en vrijdag ook weer, morgen heb ik ook maar 2 colleges
Van half 9 tot 12 en dan van half 4 tot half 6.. zit er ook sterk aan te denken om niet te gaan
Doe trouwens Vrijetijdsmanagement
En het verschilt heel erg wat ze met het pakketje doen, sommigen komen de volgende dag terug en brengen het daarna naar het postkantoor. Enkele geven het idd bij de buren af
En 1 man die komt altijd 's avonds speciaal terug om het nog te gevenecht aardig!
, en je puzzel aannemen

.
. Welke van J.wall wil je of weet je nog niet?
.
. Alle stukjes liggen nu op de puzzel en langzaam maar zeker sluit hij zich!
. Maar de puzzel gaat wel lekker snel dan
.