Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 21:18

Robynn schreef:
frankiej schreef:
tja volgende week weer kamasutrabeurs dus dan wordt het weer ondeugend. maar goed, we gaan offtopic...

Hoezo, daar gaan ze ook topless hoor? :))

daar zie je echt van alles. 2 jaar geleden zelfs een naakte vent zien lopen die door z'n bijna naakte vrouw aan de ketting gehouden werd. ja echt, hij had ook zo'n stalen hondenhalsband om.

newmom: groot gelijk dat je gewoon topless gaat zwemmen. waarom niet?! heerlijk hoor om in je nakie te zwemmen; doe het regelmatig in het zwembad van de sauna.

goh, de tweede man meldt zich in dit topic. laat je nou net ook frank heten.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 21:40

frankiej schreef:
Robynn schreef:
Hoezo, daar gaan ze ook topless hoor? :))

daar zie je echt van alles. 2 jaar geleden zelfs een naakte vent zien lopen die door z'n bijna naakte vrouw aan de ketting gehouden werd. ja echt, hij had ook zo'n stalen hondenhalsband om.

newmom: groot gelijk dat je gewoon topless gaat zwemmen. waarom niet?! heerlijk hoor om in je nakie te zwemmen; doe het regelmatig in het zwembad van de sauna.

goh, de tweede man meldt zich in dit topic. laat je nou net ook frank heten.

Ben er ook een aantal keer geweest, maar ben er eerlijk gezegd een beetje op uitgekeken... :o
Kwam er alleen voor een leuke setje of 2 en daar "misbruik" ik internet nu voor _O-

Ragebol1977

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 13:00

IK zal niet snel topless gaan op een textielstrand, maar ik heb dus helemaal geen moeite met naakstranden (tenminste waar ik dan geweest ben) en sauna.
Daar is gewoon iedereen in zijn/haar blootje.

En veel valt er niet te zien hoor. Ja, mensen.......grote mensen en kleine mensen, mannetjes en vrouwtjes.
Voor mij persoonlijk niet erg schokkend.
Maar goed, ik kom uit de zorg.......de aantallen blote billen die ik heb gezien zijn ontelbaar.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 13:06

Je ziet mij ook niet topless gaan bij andere mensen in de buurt...
Zelfs niet als ik weet dat ik alleen ben ofzo..
Voel me er gewoon niet lekker bij.