Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
malie schreef:Ik krijg volgende week woensdag mijn eerst rijles!! nou ja de proefles!
Ik betaal 29 euro per 60 min!
Ben wel zenuwachtig, hoop dat ik hem snel kan halen
Pluutje: Ik ben trouwens ook 22 jaar en heb daar geen last van, wil dolgraag beginnen.
Paula schreef:Saskiaatje schreef:Veel kijken en vooral vroeg kijken. Waar wil je er tussen? Kan je er tussen? Zit je niemand in de weg als je met aanhoudende snelheid invoegt? Geef goed aan dat je in wil voegen en geef mensen de kans om te zien dat jij in gaat voegen.
En bij mijn instructeur snap ik dat laatste dus niet. Ik mag niet laten zien dat ik wil invoegen op welke manier dan ook want dan 'dwing ik het af'. Wat nou dwing ik het af, als ik het laat zien laten ze een gaatje vallen en anders ben ik constant aan het zoeken naar een gaatje dat van zichzelf al groot genoeg is.
Pluutje schreef:Ik kom hier maar even binnenvallen, als dat mag tenminsteIk wil namelijk gaan beginnen met lessen, maar vind het eerlijk gezegd erg eng
Inmiddels ben ik alweer 22 en het lijkt wel alsof het steeds moeilijker wordt om eraan te beginnen. Ben ik de enige die hier last van heeft?
Edit: ik ben overigens ook wel benieuwd hoe jullie tot de keuze voor een bepaalde rijschool zijn gekomen...
Pluutje schreef:malie schreef:Ik krijg volgende week woensdag mijn eerst rijles!! nou ja de proefles!
Ik betaal 29 euro per 60 min!
Ben wel zenuwachtig, hoop dat ik hem snel kan halen
Pluutje: Ik ben trouwens ook 22 jaar en heb daar geen last van, wil dolgraag beginnen.
Pff ben jalours haha. Ik denk dat het bij mij niet eens zoveel met mijn leeftijd te maken heeft dat ik het zo eng vind, meer met het feit dat ik in mijn jeugd nooit zoveel met auto's te maken heb gehad (heb tot een jaar geleden in A'dam gewoond en daar nooit behoefte gehad aan een rijbewijs, we hadden thuis ook geen auto). Achteraf had ik het ergens wel fijn gevonden als mijn ouders direct op mijn 18de verjaardag een rijles hadden geregeld, zodat ik er niet over na zou hoeven denken. Maar aan de andere kant had ik dan waarschijnlijk de eerste paar jaar niet tot zeer weinig gereden en dat is denk ik ook niet erg handig.
En op dit moment vertoon ik vooral erg veel uitstel gedrag