Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flettie schreef:LDRD schreef:Ooit heb ik een keer het gevoel gehad dat er een kat op het voeteneinde van het bed sprong en schrok daarvan omdat onze katten nooit boven komen en zeker niet 's nachts. Ze waren het ook inderdaad niet, maar er was ook niks te zien verder?Dit heb ik ook eens gehad. Ik voelde dat er een kat bij mij op bed sprong (hier thuis in DLD) en zich in mijn knieholtes nestelde net zoals de oude kat van mijn ouders altijd had gedaan toen ik nog thuis woonde. Ik was echter al voor driekwart in slaap en heb dus niet gekeken wat het nou was maar een van mijn eigen katten kon het niet zijn want die waren op dat moment allemaal buiten.
Twee dagen later belde mijn moeder op dat ze de oude kat de dag ervoor hadden laten inslapen op 19 jarige leeftijd. Hij was al maanden doof en slechtziend maar zijn conditie was opeens heel hard achteruit gegaan dat ze besloten hadden om hem in te laten slapen.
En dan ga je toch denken, toeval of....
_Daniella schreef:ja bij mijn vriend in de buurt is ook zo'n huis is toen ook in een programma van bnn geweest, weet niet meer hoe het heet
ben er laatst met vriend heen gegaan overdag en hebben door de ramen naar binnen gekeken
vet eng allemaal oude spullen
het is zo het huis staat al jaaaaaaaaren leeg verwaardeloost huis.
en dan opeens is het bed netjes opgemaakt, lijkt het alsof er iemand op ligt (afdruk op laken)
de ene ochtend zijn opeens de gordijnen open dan weer dicht
dan is de tafel opeens netjes gedekt e.d.
en er woont niemand komt niemand.....
creepy
ook word er soms iemand gezien tussen de gordijnen te gluren naar buiten
mellamoshan schreef:@zevenmoor: wat voor programma was dat van dat nh hotel? Misschien is hij wel op youtube te vinden
zevenmoor schreef:HOTEL? Dat nu op Net5 is?mellamoshan schreef:@zevenmoor: wat voor programma was dat van dat nh hotel? Misschien is hij wel op youtube te vinden
Programma ging over de hotelketen in nederland hierbij werd het personeel gevolgt. Volgens mij was het iedere dag om zeven uur op sbs6. Hoe het precies heette weet ik niet meer. Was tot vorig jaar op tv.
HorseyDude schreef:crossmonster schreef:HD,laat je niet zo gekmaken joh.
Veel spookverhalen hier moet je met een korreltje zout nemen, niet overal spookt het hoor.
Maar jij laat je nu duidelijk gek maken, dat moet je niet doen
Nou, maar ik kan je met 100% eerlijkheid vertellen met mijn hand op mijn hart dat er bij ons in het park 's-avonds echt niet pluis is! Ik durf zelfs vanavond even wat foto's te nemen, mijn camera heeft een nachtstand!
_Lydia_ schreef:Nou dit gaat niet echt over een spookhuis ofzo maar toch
Wel alweer een tijd geleden was er elke nacht een soort licht in mijn kamer.
En het was er alleen als het echt donker was. Ik heb al vaker naar die plek
gekeken maar er valt niks aan te zien ofzo. Eerst was ik altijd bang ervoor
maar later begon ik eraan gewend te raken. En een tijd daarna was het
inneens weg
zevenmoor schreef:Hoi Hoi,
Hebben jullie de uitzending niet gezien dat op tv over de NH hotels ging geloof ik over de vestiging in Amsterdam.
Daar hebben ze een oud en nieuw gedeelte.
In het oude gedeelte was een grote zaal en er liggen allemaal spullen voor housekeeping.
Nou het meisje wat de spullen moest halen was niet zo blij dat ze daar heen moest en niet zo gek.
Tijdens de opnames ging het licht uit en grote gordijnen begonnen spontaan te schuiven. Zelfs de presentator was er een beetje stil van.
Daarna vertelde het meisje dat er wel vaker vreemde dingen gebeurden. En dat niemand alleen daar naartoe wil in de avond of nacht.
Zelf woon ik in een drive in woning waar nooit iemand is dood gegaan en toch weet ik zeker dat de oude bewoner hier af en toe langs komt.
Vaak ineens kippevel, koude vlaag langs je heen en ook bij mijn vriend terwijl als je aan de andere kant gaat zitten het gewoon warm is.
Op een dag sprong de lamp boven de trap gewoon uit kapot niets aan de hand, wij weg om de paarden te doen, komen we thuis ligt gewoon de hele plafoniere aan diggelen over de trap. Er komt bij mij geen zwaar verkeer langs.
Het rare is dat ik een paar dagen later van de buurvrouw hoorde dat de oude bewoner was overleden op de dag dat het met de lamp bij ons gebeurde.
Nu horen wij regelmatig iemand de trap naar de slaapverdieping op gaan dit is een open trap tegenover de bank waar we zitten in de woonkamer, je hoort het wel maar ziet niemand. Ook als we op de bank zitten is het net alsof er iemand in de slaapkamers boven loopt. We hebben betonnen vloeren met vloerbedekking dus dat is zo wie zo al vreemd. Ik dacht dat ik het alleen hoorde maar pas geleden begon mijn vriend er ook over. Vaak maken we er maar een grapje van. "Hij is weer even aan het kijken hoe het met zijn oude huisje is" of zo.
Maar pluis is het niet helemaal.
HorseyDude schreef:mellamoshan schreef:HOTEL? Dat nu op Net5 is?@zevenmoor: wat voor programma was dat van dat nh hotel? Misschien is hij wel op youtube te vinden
Programma ging over de hotelketen in nederland hierbij werd het personeel gevolgt. Volgens mij was het iedere dag om zeven uur op sbs6. Hoe het precies heette weet ik niet meer. Was tot vorig jaar op tv.