Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:49

mickydo schreef:
Ik zou het niet accepteren als mijn vriend bij een andere meid bleef slapen.
Ik zou er niet eens een discussie over voeren , gebeurt gewoon niet punt .

Amen _/-\o_[/quote]

Yeah!!! Amen +:)+ }:)

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:55

mickydo schreef:

Als mijn partner er zo over dacht, zou de relatie het enige zijn wat gewoon niet gebeurde. :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:57

De uitspraak 'gebeurt gewoon niet, punt' vind ik wel heel ernstig. Je bent niet de baas over je vriend ofzo hoor. :? Krijg bijna medelijden met jullie partners.

Zomaar bij meiden blijven slapen zou ik ook echt niet leuk vinden en in de situatie van de topicstarter zou ik er ook echt mee zitten. Maar het ligt er helemaal aan in welke situatie het is. Als het bij een goede vriendin van ons is en het komt beter uit dan zou ik daar niet zo wakker van liggen. Ik heb een vriendengroepje die in Friesland wonen en als ik daar heen ga om iets leuks te doen dan blijf ik daar vaak ook slapen, soms bij mijn nicht maar ook wel gewoon bij een goede vriend van me hoor. Dan gebeurt er echt niks. Maar vage kennisjes zou ik niet zo leuk vinden.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 13:12

Ik had een typfout gemaakt in de edit-post, mijn vriend is 21 :o.

maaikemuis, ik zou liever tegen mijn eigen vent aankruipen dan in het bed te liggen met een ander, zeker als hij een aantal kamers verderop ligt..

Nuage, mijn vriend heeft liever dat ik bij een jongen blijf slapen, dan dat ik 's nachts over straat moet. Ik dacht eigenlijk ook dat het niet normaal was, maar een deel van bokt denkt daar anders over.

ilsse

Re: Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:16

Nou mijn vriend blijft echt niet bij een andere meid slapen! Niet dat ik hem niet vertrouw maar hij komt maar gewoon gezellig weer thuis bij mij!! Geen discussie! En als ik jou was zou ik hem er maar eens meer naar gaan vragen, ik zou er zeker over twijvelen of er echt niks is gebeurd. Kerels zijn zwijnen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:20

mickydo schreef:

iedereen die het hiermee eens is, laten jullie je ook zonder discussie verbieden om een weekend met je paard weg te gaan, zonder vriend? Want "je blijft maar gewoon fijn bij mij"?

Onvoorstelbaar, op het moment dat mijn partner me iets op een dergelijek manier denkt te verbieden, is het echt meteen bekeken.

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:21

Ik vertrouw mijn vriend 100% en dat is juist omdat hij zulk soort dingen zoals slapen bij een ander meisje nooit zou doen. Ik vind het ook niet echt kunnen ook niet bij een heel goede vriendin, ik zie namelijk er namelijk totaal het nut niet van, ze wonen allemaal in de buurt dus hij komt maar lekker thuis slapen!

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 13:22

Lielle, ik vind dit niet echt een vergelijking. Dit gaat over een ander mens, waar hij/zij eventueel intiem mee kan worden. Een paard is een hobby, zou toch naar zijn al zou je daar erg intiem mee worden ;)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:23

Ligt eraan waarheenj Lielle ;)
Als het een weekend buitenland is of ver weg in NL, zou ik toch wel rekening met mijn vriend houden, want ik wil tenslotte ook niet hebben dat hij bij een ander meisje blijft slapen.
Maar ach, iedereen heeft een andere mening zo zie je maar weer, de een vind het wel normaal en de ander niet, laat het toch fijn zo ;)

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:24

xx_ladyilse schreef:
Nou mijn vriend blijft echt niet bij een andere meid slapen! Niet dat ik hem niet vertrouw maar hij komt maar gewoon gezellig weer thuis bij mij!! Geen discussie! En als ik jou was zou ik hem er maar eens meer naar gaan vragen, ik zou er zeker over twijvelen of er echt niks is gebeurd. Kerels zijn zwijnen

De mannen zouden eens zulke teksten over ons uit moeten slaan, 'vrouwen zijn h*eren' (of vul zelf iets in). Nou dan stonden we allemaal op de barricades hoor. Maar net zo makkelijk zeg jij dat alle kerels zwijnen zijn. Leuk ook voor je vriend!

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:26

iedereen die het hiermee eens is, laten jullie je ook zonder discussie verbieden om een weekend met je paard weg te gaan, zonder vriend? Want "je blijft maar gewoon fijn bij mij"?

Onvoorstelbaar, op het moment dat mijn partner me iets op een dergelijek manier denkt te verbieden, is het echt meteen bekeken.

Haha rare vergelijking hor! Ik bedoel een weekend met je paard weg lijkt mij voor de ontspanning, je bent dan als het goed is met je paard bezig en niet met de leuke jongens die daar mogelijke rondlopen ..maar je vriend een weekend met een ander meisje laten slapen vind ik toch wel iets heel anders!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:27

Marije112 schreef:
Lielle, ik vind dit niet echt een vergelijking. Dit gaat over een ander mens, waar hij/zij eventueel intiem mee kan worden. Een paard is een hobby, zou toch naar zijn al zou je daar erg intiem mee worden ;)

Normaal zijn paardenvakanties ook wel met andere ruiters erbij, en vaak zat ook nog in een groepsruimte of kamers van 3/4 bedden... Zowel man als vrouw. Dus imo wel redelijk vergelijkbaar :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-06-09 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:28

Kennelijk vinden jullie dat je dus wel gewoon mag besluiten om met je paard een weekend weg te gaan, terwijl je vriend dat niet wil, maar mag je hem wel verbieden om bij een vrouw thuis te blijven slapen. Dubbele moraal noem ik dat ;)

het gaat mij juist erom dat ik het onacceptabel zou vinden dat iemand me zomaar iets verbiedt, omdat hij/zij dat niet prettig vindt. Bespreken kan, verbieden nooit. Daarom vraag ik dus of jullie je wel iets laten verbieden.

Maar dan een ander voorbeeld, laten jullie je het verbieden om voor het werk een paar dagen met mannelijke collega's in een hotel te zitten? Kerels zijn zwijnen begrijp ik net, dus dat moet dan wel een orgie gaan worden.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:28

Als ik een weekendje weg zou gaan met mijn paard, pakt mijn vriend z'n hengeltjes en gaat lekker de hele middag vissen met evt mijn vader, terwijl ik met het peerdje door de bossen heen scheur etc.

Edit

Lielle je noemt nu stellingen op waarvan ik denk pfff.
Ik verbied mijn vriend niks, maar hij moet niet bij mij aankomen van ja goh ik ga vanavond uit, mag ik dan bij een ander meisje slapen als ik te dronken ben om normaal terug te komen? Ten 1e is mijn vriend al niet zo, want hij, ik of wij gaan amper uit de laatste tijd. Daarbij als die vraag aan hem zou stellen zou hij me aankijken en afvragen ; Spoor je wel? We verbieden elkaar niks, maar we vinden het geen fijn gevoel, ik bij een jongen slapen of hij bij een meisje. Hetzelfde geld voor je 2e stelling. Nee ik zou zelf niet bij een stel mannelijke collega's willen slapen in een hotel, puur omdat ik me niet fijn voel door iets uit het verleden. Daarbij zou mijn vriend het ook niet leuk vinden, hij zal het zelf ook niet willen, omdat hij zich dan niet fijnvoelt en idem bij hem, ik zal het ook niet leuk vinden..
Laatst bijgewerkt door Bumba01 op 11-06-09 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:29

Bij mij is het net anders. De dag dat mijn vriend zulke dingen zou zeggen dat ik niet mag blijven slapen bij iemand anders wanneer dat nodig is (voor het werk ofzo), hebben we hier een héél groot probleem of zelfs crisis. Denk ik.

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:29

Maya: maar die mensen ken je niet van te voren, je kiest er dus niet bewust voor om het een bepaald persoon in een kamer te liggen.

Dit blijf ik iets heel anders vinden als dat je vriend bewust met een door hem uitgekozen meisje samen in een bed ligt!

Ach ja, inderdaad ieder z'n mening!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:31

en dus? Mannen zijn zwijnen, dus dan gaat het toch ook mis? dat is de teneur in dit topic toch vooral.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 13:32

Lielle, ik zou er alles aan doen om niet in dat hotel te hoeven slapen en ik zou het verschrikkelijk vinden. Waarschijnlijk zou ik de hele nacht wakker liggen. So be it, zo ben ik.

Dat verhaal van die zwijnen vind ik eerlijk gezegd onzin en zie mijn vriend (gelukkig) ook niet zo.

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:33

Lielle: ook dan lig ik niet met mijn mannelijke collegas in 1 kamer.
Maar inderdaad om dit te geloven is ook vertrouwen nodig.

Maar ik snap je punt wel! Verbieden zal ik het ook nooit, ik zou er alleen niet heel vrolijk van worden wanneer mijn vriend me doodleuk vraagt of hij een weekend weg mag met een ander meisje omdat, zoals ik al zei, hier het nut niet van in zie, dan kunnen we beter met een hele groep gaan (waaronder dat meisje).

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:36

Lielle schreef:
Kennelijk vinden jullie dat je dus wel gewoon mag besluiten om met je paard een weekend weg te gaan, terwijl je vriend dat niet wil, maar mag je hem wel verbieden om bij een vrouw thuis te blijven slapen. Dubbele moraal noem ik dat ;)

8)7 De vergelijking ontgaat mij even.... Mijn vriend mag best wel bij een paard uit logeren gaan, ik ben ook helemaal niet jaloers als mijn kat dicht in bed tegen hem aan kruipt, maar een andere vrouw vind ik wel even wat anders hoor. Maar ik zal wel gek zijn :j

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:37

BTW, de opmerking mannen zijn zwijnen vind ik ook wel te ver gaan hoor, dat slaat natuurlijk nergens op

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:37

en dat laatste kan ik me heel goed in vinden, maar dat is wel een heel erg andere insteek dan gewoon botweg zeggen dat het niet gebeurt.

(ik ben wel vaker een paar dagen voor het werk weg en mijn partner ook, dus hypothetisch is het niet)

dicenbalt, ik heb het al een paar keer verder toegelicht, lees dat dan ook eens.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:38

Ik zou het ook niet willen van mijn vriend en zou ook voet bij stuk houden. Zeker als het zou gaan om een ex.
Het is toch totaal niet nodig om bij iemand anders te blijven slapen? Vind dat je dan maar vervoer moet regelen of gewoon dichterbij huis moet blijven en anders je vriendin meenemen? ;)
Ik ga op paardrijvakantie met vriendinnen in de tent. Toen kwam er ook een jongen mee die ik wel kenden en die zou dan bij mij in de tent, heb dus gezegd dat ik dat niet wilde.
Toen mijn vriend dat hoorde was hij daar blij om, hij zei ook dat hij dat echt niet tof zou hebben gevonden dus bij ons is dat compleet wederzijds ;)
En ja, als ik zonder hem op vakantie ga dan overleg ik dat (ik zadel hem dan ook op met de zorg voor het huis en de dieren dus overleg is wel nodig lijkt me!) en zou hij het echt niet willen dan zouden we dus om de tafel gaan om te kijken wat voor constructie we zouden kunnen bedenken.
Hij is niet zo moeilijk, dus ik ga lekker op paardrijvakantie en weekendje weg met zuslief en wintersporten, zou hij dat niet willen zouden we er wel uitkomen samen.
Vind die vergelijkingen hier maar niets trouwens ;)

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:40

Ik begrijp wel heel goed wat Lielle bedoelt (denk ik). Het gaat namelijk niet eens zozeer om wat jij (of hij) gaat doen, maar alleen al het feit dat mijn vriend mij iets zou verbieden, dat gaat er bij mij niet in. Ik ben m'n eigen baas, en niemand verbied mij wat. En dat geldt andersom net zo, ik verbied mijn vriend helemaal niets.

Ik zou nog kunnen aangeven hoe ik me voel bij bepaalde dingen die hij doet, en dan mag hij zelf bedenken hoe hij daarmee omgaat. Sommige dingen zullen heel belangrijk zijn voor hem, en dna doet 'ie toch, en sommige dingen zijn niet zo belangrijk, en dan laat 'ie het omdat 'ie lief voor mij wil zijn. Maar het moet zijn beslissing zijn.

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:42

nee, maar je moet het niet zien als verbieden, maar als liever niet hebben denk ik. Ik verbiedt mijn vriend niets, wie ben ik om dat te doen. maar je kan wel laten merken dat je ergens niet blij mee bent en dan is het aan je partner in hoeverre hij jou gevoelens bespaart