Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Haha, en over dat praten in je slaap... Hier nog eentje met hele verhalen.
Heb echt gigantisch vaak gehad dat ik de volgende ochtend wakker werd naast een boze vent en niet wist waarom-ie precies boos was.
Had ik 'm blijkbaar naar alle kanten van het bed getrapt met het nodige gescheld, gestomp etc..
En ooit ging ik Mario spelen, maar het lukte voor geen meter om de paddenstoelen te pakken waar je groter van werd enzo. Midden in de nacht heb ik dus op mn ex z'n rug liggen bonken en slaan. Toen-ie vroeg waar ik mee bezig was, antwoorde ik heel dapper: 'Paddenstoelen vangen, ik moet groot worden'. Ik zat nog totaal in m'n mariospelletje. En ook m'n ogen gewoon open en antwoorden op wat iemand vraagt... Heel erg!
Hoe mooi!
. 
) Ik heb heel vast geslapen en werd al plassend in bed wakker. Toen ik ging staan in bed plastte ik nog steeds...
Hij heeft me toen heel lief geholpen met het bed verschonen, maar ik schaamde me helemaal kapot natuurlijk. Ik was al jaren zindelijk en heb het hierna ook nooit meer gehad.
Helaas viel ik als een blok in slaap en daar zat hij in zijn eentje heel romatisch een filmpje te kijken...

!!
. 
!!

school bijna klaar en nu Geert !

Hij moest er constant om lachen, en vooral om de reden ; hij vergat hem steeds eten te geven! Oke, ik ben vrij nuchter qua kleine knaagdieren, maar toch..
vond hij wel grappig, want hij dacht dat ik dat erg zou vinden.
kom op zeg.. je kent elkaar net een weekje