Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Feanyth

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 09:09

Geniale topic dit. Probeer het zo goed mogelijk te volgen.

Wat ikzelf not done vind:
- Ego.
- Stinken.
- Praten over exen.
- Je uitnodigen voor een date en dan vervolgens naderhand zeggen dat je voor jezelf maar moet betalen. Zeg dat dan op het begin, dan is het niet zo'n probleem.

Zoals ik het nu allemaal lees heb ik best aardig geluk gehad. M'n huidige vriend is een echte gentleman. Kwam hem tegen met uitgaan met m'n vrienden in Den Haag (ja, in verhouding een eind rijden voor mij, vanuit het saaie Zeeland.) en vond hem wel leuk. Uiteindelijk afgesproken met hem. Neemt hij me mee naar een net nieuw geopend restaurant. Alles behalve goedkoop en besteld hij vanalles en nog wat. Laat dit verspreid op tafel zetten zodat we van alles wat konden proberen. Was echt heel erg leuk. Het was alles behalve goedkoop en betaalde alles voor me.
Had het zo giga naar m'n zin dat ik iets te veel cocktails op had, dus ben bij hem op de bank blijven slapen.
Dit is heel mooi uitgegroeid in de relatie die ik nu met hem heb.
Hij is een echte stedeling, en ik echt van het Zeeland en paarden. Maar hij gaat elke keer weer lief mee naar m'n paardjes (eigen stallen) en helpt enzo. Hij snapt er weinig van, van die paarden, maar hij is niet bang en duidelijk verzot op knuffelen met m'n beestjes. ^_^ Echt heeeeel lief. Oh, en hij kan super koken. ^_^

Heb wel in het verleden een afknapper gehad, maar dit was dan naar 2 weken ofzo. Best een aardige jongen. Had zelf ook een paardje. Z'n familie zag me gelijk al aan als vaste schoondochter >.<. En daarbij kwam dat hij mijn auto leende om z'n eigen paard te verzorgen. Gaat om 12.00 naar z'n paard. Komt om 17.00 nog eens terugkakken. Ik zat al die tijd zonder vervoer, en niet snappen waarom hij zo traag was om 1 paard te verzorgen. Uitmesten enzo hoefde hij niet te doen, want hij stond volpension.
Had er toen zelf drie staan en een veulen. Die moest ik ook maar in een middag naast m'n werk en huishouden zien te verzorgen. Nu heb ik er 6 waarvan 1 in de opfok. Maar toch.
Kan er niet tegen dat iemand zo traag is.
Heb hem uiteindelijk gedumpt. Hij janken, stapt voor me, pakt me bij m'n schouders vast, geeft me nog een slijmzoen en smeekt dan dat hij het nog wil blijven proberen. Nou nee, weg ermee.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:37

Yv_ schreef:
Haha, en over dat praten in je slaap... Hier nog eentje met hele verhalen :o .
Heb echt gigantisch vaak gehad dat ik de volgende ochtend wakker werd naast een boze vent en niet wist waarom-ie precies boos was.
Had ik 'm blijkbaar naar alle kanten van het bed getrapt met het nodige gescheld, gestomp etc..
En ooit ging ik Mario spelen, maar het lukte voor geen meter om de paddenstoelen te pakken waar je groter van werd enzo. Midden in de nacht heb ik dus op mn ex z'n rug liggen bonken en slaan :=. Toen-ie vroeg waar ik mee bezig was, antwoorde ik heel dapper: 'Paddenstoelen vangen, ik moet groot worden'. Ik zat nog totaal in m'n mariospelletje. En ook m'n ogen gewoon open en antwoorden op wat iemand vraagt... Heel erg!

:') Hoe mooi!

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 00:43

ik bedenk me er nog een... ruzie maken met de praatpaal bij de macdonalds!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 06:40

Op het moment dat je in een ijssalon je ijsje staat te bestellen loopt hij bellend weg en staat die cassière te wachten omdat er dus al 1 bolletje op het coontje zat...
Ok, dit was dan wel geen date, maar ik schaamde me wel kapot :P .

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 08:35

bellende mensen aan kassas hatelijk!

ik wil meer date verhalen!

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 09:21

Een jongen vraagt je mee naar de bios, je gaat mee..
je staat te wachten bij de kassa en hij zegt, 'betaal je mijn kaartje ook even..'

Hmm nee, ben de rij uitgestapt en weggegaan.. waar haalde hij het lef vandaan :D

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 09:22

hahaha zo dan. wel zeker van zichzelf :P

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 09:32

Ben bijna in staat een schaduwaccount aan te vragen voor dit verhaal maar goed, ik doe hem er toch maar even in:

Het was gzd niet de eerste date, maar wel in de eerste maanden van onze relatie *D

Ik heb nogal wat slaap problemen en na een paar maanden kwam mijn vriendje (inmiddels mijn man) bij mij slapen. De derde keer dat hij dit deed heb ik in bed geplast...(en nee dit was niet een of ander vreemd spelletje.. ~~}> ) Ik heb heel vast geslapen en werd al plassend in bed wakker. Toen ik ging staan in bed plastte ik nog steeds... :oo Hij heeft me toen heel lief geholpen met het bed verschonen, maar ik schaamde me helemaal kapot natuurlijk. Ik was al jaren zindelijk en heb het hierna ook nooit meer gehad.

Toen we vervolgens voor het eerst samen op vakantie gingen in een huisje met open haard, hebben we er een gezellig avondje van gemaakt en de haard aangestoken, kussens en dekens voor de open haard (op een veilige afstand natuurlijk) en kaarsjes aan. heel romantisch allemaal. Y;( Helaas viel ik als een blok in slaap en daar zat hij in zijn eentje heel romatisch een filmpje te kijken...

Toen hij me vervolgens wakker maakte en in bed legde, duurde het nog geen uur voordat ik krijsend in bed lag te gillen dat er een lijk in de hoek van de kamer hing. Hij schrok zich helemaal kapot en deed het licht aan. Natuurlijk geen lijk, maar wel allebei helemaal overstuur. Hij heeft me getroost en uiteindelijk vielen we allebei weer gelukkig in slaap. Dit is echter nog veel vaker voorgekomen aangezien ik pavor nocturnus heb (oftewel slaappaniekstoornis).

Na deze "opstartprobleempjes" wilde hij nog steeds bij me zijn en uiteindelijk ben ik dan ook maar met hem getrouwd, hihi. Wie nog steeds bij mij wil zijn, na al deze problemen, moet wel een fantastische kerel zijn, en dat is hij nog steeds. (nu al 10 jaar!)
Laatst bijgewerkt door zimbabwe op 05-06-09 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 09:33

Hahaha ja en daarna nog vragen waarom ik nou weg ging.. :')

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 09:49

Wow vanitymay, dan moet het wel échte liefde zijn :+:
Maja, je kan er gewoon niks aan doen :)

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 12:21

dat moet inderdaad echte liefde zjin dan! ben jaloers!

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 12:23

hahah omg ik zou je doodeng vinden om bij te slapen aangezien ik een schijtert in het donker ben :o

maar je heb duidelijk een hele lieve man

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 12:48

ik ben zo in het begin van mijn relatie gillend uit bed gesprongen terwijk ik riep "Er zit een spin op je gezicht"!!!! Ik dacht echt dat ik gezien had dat er een handgrote spin op zn gezicht zat, onzin natuurlijk want het is stikdonker in mijn kamer. Hij schrok zich een ongeluk. Verder ben ik de tweede nacht dat hij bij me sliep rechtop in bed gaan zitten en fluisterde "ze komen ons vermoorden" en ging toen heel hard tandenknarsen. Hij zei dat ik wel de exorcist leek, hihi. Maar ondanks mijn night-terrors is ie ook gebleven!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 13:51

Hahaha dat heb ik ook altijd, ik zie altijd spinnen! Dan móet de lamp aan, zodat ik zie dat die er niet zijn. Echt stom is dat!

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 14:15

vanavond :):)

vanitymay: nou met zo;n kerel mag je nou echt blij zijn :D !!

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 19:15

ik ga zometeen naar de stad,, ben benieuwd of ik meneer 'laten we sex hebben op de wc' weer eens tegenkom ,, 'of meneer ik weet ook wel dat ik er goed uit zie'

Cin_penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 19:24

dat ie heel de tijd je naam vergeet |o daar scoor je echt geen punten mee... dan ook nog is uitgebrijd gaat zitten vertellen dat ie n hekel aan paarden heeft... _-:( en dan na n paar keer uit gaan zich aan je vast gaat klampen.. zeggen dat ie kinderen wil en trouwen enz... 8)7
blerghh

Purky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:51

Dit was echt mijn grootste vernedering ooit.. We zitten naast elkaar, praat ik tegen hem. Nou, geen antwoord.. Dus ik zeg het nog een keer. Weer geen antwoord? Kijk ik beter naar hem, heeft hij zijn oordopjes in!! Dat is zooo not done. :wow:

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:00

Kreeg net berichtje van vriendin. Was gister met een jongen uit geweest. Hij zat steeds te smsen, nauwelijks aandacht voor haar. Dus zij smst m dat ze gaat, en loopt zo weg. Hij had het niet eens door, was sms aan het lezen :P .

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:08

Ik werk bij de politie/ slachtofferhulp.
Mn date dit weekend probeerde duidelijk indruk op mij te maken door te zeggen dat hij voor elk burengerucht en wissewasje de politie belt. Als er iemand te hard langs zijn huis rijdt, hangt hij al bij 112 aan de lijn.
Erg stoer... Was meteen de laatste keer :D

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 23:03

het was leuk vanavond :D

weer super verlegen maar daar kan ik mee leven :)) !!

:+:

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 23:04

serieus ik ben zooooooo vrolijk :D

goede beslissing genomen vorige week, nien en luna die het goed doen :D school bijna klaar en nu Geert !

echt het voelt fijn nu

ik ga heeeerlijk dromen en morgen werken :P :*

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 23:20

Wat een geweldig topic! :D

Ik heb zelf niet echt leuke verhalen, alleen sommige van de dingen die hier al voorbij zijn gekomen, en dan vooral het klitterige. Leuk avondje gehad op zich, maar dan de volgende dag bestookt worden met 3 e-cards, 4 mailtjes, 9 gemiste oproepen en 4 smsjes... dan hoeft het voor mij niet meer, als je al zo begint. :n

Wat ik ook wel een beetje een afknapper vond, was dat een jongen waar ik mee naar de film ging perse naar een meidenfilm (in mijn ogen) wilde. Waarschijnlijk om mij een plezier te doen, en het was ook wel een leuke film, maar jeetje... als ik Bridget Jones wil zien, doe ik dat wel met een vriendin.

LadyLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 09:07

ik had gisteren avond mijn eerste date gehad sinds een paar jaar..

eerst op msn enzo gesproken, klikte goed dus afgesproken in de stad.. Eerste gezicht een hele leuke spontane jongen. 3 kussen gegeven en naar een café gelopen, waarbij hij onderweg over zijn hamster begon die gisterenmiddag kwam te overlijden :P Hij moest er constant om lachen, en vooral om de reden ; hij vergat hem steeds eten te geven! Oke, ik ben vrij nuchter qua kleine knaagdieren, maar toch..

maar goed, lekker wat drinken, begint hij over exen te praten, eentje die hij op afstand had, wat ook de reden was waarom t uit ging en zei dat hij nog regelmatig contact had met elkaar, en dat dat zo'n supertoffe meid was en ze kwam binnenkort naar zijn eigen huis kijken.... Wat moet je je daar dan bij voorstellen?

Ik voelde me echt wel op me gemak bij hem, en we hadden supergezellige gesprekken, maar iedere keer keek hij naar álle meisjes die voorbij kwamen, van top tot teen. Ontzettend irritant als je op je DATE de jongen steeds naar ieder meisje ziet kijken. Ik ben totaal niet jalours aangelegd, maar dat was echt not done! Dus ik heb hem ook de hele avond kontjeskijkert genoemd :D vond hij wel grappig, want hij dacht dat ik dat erg zou vinden.

Aan de ene kant vind ik hem wel interessant, hij is spontaan, wel grappig maar kan ook sirieus zijn. Aan de andere kant.. hoe erg moet je je op je gemak voelen om meteen je hele liefdesleven te vertellen aan je date.

Zo moeilijk, maar er volgt nog wel een tweede date, kijken hoe hij dan is, miss naar een pretpark ofzo, of iemand anders leuke ideeën?? hihi

oh en hij noemt me nu al scheetje, schatje, lieverdje :r kom op zeg.. je kent elkaar net een weekje

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 09:18

Blegh, als iemand zo met zijn dieren om gaat, hoeft het voor mij al niet meer. Een levend wezen zo behandelen, zegt nogal veel over het soort mensen dat je bent, vind ik.

Ik heb ook nog wel een afknapper, trouwens! Na een aardige date de volgende dag een smsje krijgen dat begint met 'hey lief klein meisje'. Gaaatver zeg, daar kreeg ik echt de kriebels van, hoe neerbuigend kun je zijn!