De teenslipper vond ik het bandje erg ver richting enkel, met lopen voelde je dat echt op je wreef drukken. Misschien dat ik vrij hoge wreef heb? En de andere met 1 bandje was wel fijn, maar weer te veel slipper achtig. Zocht meer een wat stevigere.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Zwitsal schreef:pfoe..nou, gister mn birkenstocks maar naar de uni(versiteit) aangehad..en vandaag ook maar gelijk naar college aangetrokken..
nou, k heb helemaal pijnlijke plekken onder mn voeten..vooral onder mn linker voet..het voetbed moet ik nog erg aan wennen en het lijkt een tikje te 'schuren' nog.. elke keer als ik mn voet optil/verzet schuift mn linkervoet een heeel klein minuscuul beetje in dat voetbed en dat voel ik nu toch wel.
nu dus maar weer even mn voeten een dagje bij laten komen ^^

.
) de Florida´s (met 3 bandjes), daar heb ik tenminste houvast in
.
!!
!)
Hoe bedoel je roze 
Komt misschien ook omdat ik een hoge voetboog heb, of hoe heet dat, die ruimte onder je voet 

Muisbal schreef:Die je nu laat zien vind ik nou afgrijselijkHoe bedoel je roze
!
! 

Mooi weer of minder mooi weer...
lekkerder dan met horizontale bandjes! Mereltje schreef:Volgens mij lopen ze niet uit, maar vallen ze gewoon groot.
Als ik mijne in mijn eigen maat neem dan heb ik echt heel veel ruimte aan de voorkant.
Loopt niet lekker, ziet er ook niet uit.
Dus mijn Birkenstocks heb ik gewoon een maat kleiner dan mijn eigen maat.
Wel vraag ik me af waar en voor hoeveel je de knalroze hebt gekocht?
Ik kan ze dus nergens vinden in mijn maat
_Amyyy schreef:superleuk
ik zat laatst alweer verlekkerd te kijken naar een ander paar pumps op de h&m site, dit keer met een dichte neus:
[img]http://i41.tinypic.com/111nvo1.jpg[/im
hoe vinden jullie ze? deal or no deal?
ik ben nogal klein, daarom ben ik gek op hakken.
maar zijn ze niet truttig?
_R_G_ schreef:_Amyyy schreef:superleuk
ik zat laatst alweer verlekkerd te kijken naar een ander paar pumps op de h&m site, dit keer met een dichte neus:
[img]http://i41.tinypic.com/111nvo1.jpg[/im
hoe vinden jullie ze? deal or no deal?
ik ben nogal klein, daarom ben ik gek op hakken.
maar zijn ze niet truttig?
Vallen deze groot of klein uit?
Ik heb meestal maat 38, maar die is er niet meer dus even kijken of ik dan 37 of 39 moet bestellen.
Weet iemand dat misschien?

Dus ik zou ook zeggen normaal