Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
daantje99 schreef:Je moet het ook zo spelen dat ze je nog wel willen maar wel hun best er voor moeten doen. Als ze denken: ze wil me toch niet dan speel je iets té hard to get. Het moet natuurlijk wel leuk blijven, al mogen ze best een beetje zweten toch
Als je je te gemakkelijk opstelt maken de meeste jongens daar toch wel gebruik van hoor... Of dat is tenminste wat ik er over denk. 

Was die mooi?
Saskiaatje schreef:Dat was meer een; kan iemand die het wél leuk vindt me uitleggen waarom?
Zul je zien dat ik hem elk feestje hier in de buurt achter me aan heb zitten en dat hij al dat leuks wat rondloopt weg jaagd met zijn lelijke vest
Als je blijft volhouden niet te reageren zullen ze het uiteindelijk wel beseffen
Kimonoo schreef:Martine123 schreef:een vriendin naar 'm toe laten gaan;
zij; Hoi, zij wil jou
...
Tot nu toe werkt ie goed xD
Hahaha als er een jongen naar mij toe zou komen en zou zeggen mijn vriend wil je. Dan zou ik hem echt heel hard uit lachen! Beetje kinderachtig
Martine123 schreef:een vriendin naar 'm toe laten gaan;
zij; Hoi, zij wil jou
...
Tot nu toe werkt ie goed xD
Citaat:Hahaha als er een jongen naar mij toe zou komen en zou zeggen mijn vriend wil je. Dan zou ik hem echt heel hard uit lachen! Beetje kinderachtig
Citaat:ik je niks vriendelijks naar mij te melden hebt, waarom neem je dan toch de moeite om steeds te reageren op mijn posts?