Je beste versiertip?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kahawa

Re: Je beste versiertip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:47

Ja idd dat denk ik ook. Onbereikbaarheid heeft voor veel mensen ook iets aantrekkelijks. Alleen ik begrijp ook niet dat je daar dan nog heel erg je best voor gaat doen.

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:49

Je moet het ook zo spelen dat ze je nog wel willen maar wel hun best er voor moeten doen. Als ze denken: ze wil me toch niet dan speel je iets té hard to get. Het moet natuurlijk wel leuk blijven, al mogen ze best een beetje zweten toch ;)

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 06:27

daantje99 schreef:
Je moet het ook zo spelen dat ze je nog wel willen maar wel hun best er voor moeten doen. Als ze denken: ze wil me toch niet dan speel je iets té hard to get. Het moet natuurlijk wel leuk blijven, al mogen ze best een beetje zweten toch ;)

Mee eens :) Als je je te gemakkelijk opstelt maken de meeste jongens daar toch wel gebruik van hoor... Of dat is tenminste wat ik er over denk.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 08:43

Zondag vroeg er zo'n jongen ken jij maud ?
ik zo vast wel, zei die ook nog mijn achternaam erbij
ik zo die ken ik niet hoor
jawel die moet jij kennen das jou zusje volgens mij ik zo jonge banketstaaf niet ik heb geen zusje die maud heet
Hij in zn telefoon kijken oh nee het is toch Mandy :+

Maargoed wel nog de hele avond mee staan praten enzo :o

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 08:45

Haha goed zo Maike :D Was die mooi? :P

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 10:55

Saskiaatje schreef:
Dat was meer een; kan iemand die het wél leuk vindt me uitleggen waarom?

Omdat je het zo spannend houdt. Voor mij hoeft het niet zo te zijn dat iemand een week zich niet van zich laat horen, maar ik knap ook af op iemand die gelijk zich voor je voeten gooit.
De persoon in kwestie mag best wel moeite doen om zich voor je te winnen, en andersom vind ik het leuk om mijn best te doen indruk te maken op iemand.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:11

Pff.... ff een weekendje niet op dit topic gekeken en moet gigantisch bij lezen!! Zaterdagavond ben ik nog aan het stappen geweest en kwam eigenlijk niks leuks tegen waarop ik jullie tips kon uitproberen! Zondagavond liep er weer niks leuks rond, dus dan maar gezellig ouwehoeren! Maar door dit stomme ouwehoeren heeft een vriend mijn nummer gegeven aan een gigantische kneus!! Dus, iemand tips om hem duidelijk te maken dat ik geen interesse heb??

Gister begon dat gesms... niks terug sturen! 's avonds belde hij ineens, wegdrukken die handel, 5 minuten later weer! Elke x weg blijven drukken met de hoop dat het duidelijk zou zijn dat ik geen interesse had! Toch maar smsje tegenaan gegooid in de richting van.... Ik vind het vrijgezelle leven nog veel te leuk, dus doe geen moeite! (duidelijk dacht ik zo) Vanmorgen nog 1 smsje gehad of ik lekker had geslapen en hoop toch echt dat dit de laatste was!! Hoe kom je er vanaf.... stelletje lompe boeren. ;( Zul je zien dat ik hem elk feestje hier in de buurt achter me aan heb zitten en dat hij al dat leuks wat rondloopt weg jaagd met zijn lelijke vest |(

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:34

Zo'n gasten hebben een dikke muur rond hun kop :) Als je blijft volhouden niet te reageren zullen ze het uiteindelijk wel beseffen :P

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:40

Kimonoo schreef:
Martine123 schreef:
een vriendin naar 'm toe laten gaan;
zij; Hoi, zij wil jou
...
Tot nu toe werkt ie goed xD

Hahaha als er een jongen naar mij toe zou komen en zou zeggen mijn vriend wil je. Dan zou ik hem echt heel hard uit lachen! Beetje kinderachtig :+

ik je niks vriendelijks naar mij te melden hebt, waarom neem je dan toch de moeite om steeds te reageren op mijn posts?

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 13:14

Martine123 schreef:
een vriendin naar 'm toe laten gaan;
zij; Hoi, zij wil jou
...
Tot nu toe werkt ie goed xD

Citaat:
Hahaha als er een jongen naar mij toe zou komen en zou zeggen mijn vriend wil je. Dan zou ik hem echt heel hard uit lachen! Beetje kinderachtig :+

Citaat:
ik je niks vriendelijks naar mij te melden hebt, waarom neem je dan toch de moeite om steeds te reageren op mijn posts?

don't fight girls!

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:01

zwieke schreef:
Zo'n gasten hebben een dikke muur rond hun kop :) Als je blijft volhouden niet te reageren zullen ze het uiteindelijk wel beseffen :P

I hope so!! :D

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:23

Daantjuh88 schreef:
zwieke schreef:

I hope so!! :D

Gewoon volharden :j

En inderdaad, braaf blijven meiden :)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:57

oh, nou, ik heb ook kans :D
van een goede vriend van mij, helaas is dit ook het enige dat ik wil, vrienden zijn :D
iemand tips om hem duidelijk te maken dat hij geen moeite moet doen zonder dat ik hem te erg kwets?

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:58

Het beste is het gewoon te zeggen... Hij zal zowizo gekwetst worden vrees ik, but he will survive :)

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 22:44

zwieke schreef:

Die jonge?
Of op de manier waarop hij het zei :P ?

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 05:16

mii_jessy schreef:
zwieke schreef:

Die jonge?

Pakt maar beide :=

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 07:21

zwieke schreef:
mii_jessy schreef:

Die jonge?

Pakt maar beide :=

De manier waarop hij zei, Oh het is toch Mandy
Oftewel dat ie moest toegeven dat ik dus echt geen Maud kende was echt zo grappig _O-

En die jongen was niet lelijk :Y)

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 06:47

je kunt ook gewoon naar je'boy' toe lopen en zeggen eey. en doorlopen.. dan denkt hij hùh en moet ie even stoer doen met z'n vrienden van waaaaaahh zie je wel dat ik knap ben bla bla, en dan oogcontact maken ..