RicardoOpa schreef:Haha, kleur zegt veel
Hoeveel lessen hebben jullie gehad?
Net begonnen, of al bijna klaar om af te rijden?
En hebben jullie al je theorie?
Ik heb 22 lessen gehad. theorie ook al op zak.
Mag in mei afrijden dus schiet al op
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben erg tevree
dus ben benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen

Verder moet ik nog steeds rustiger rijden en eerder beginnen met kijken zodat ik meer tijd heb. Zelf vond ik dat het rijden wel goed ging, had de auto heel best onder controle.

Dan kijk ik weer niet goed, hou ik niet voldoende afstand blegh. Hij vergelijkt ook alles met een fiets. Opzich klopt dat ook wel en ik weet het ook wel maar ik doe het niet. 
Hoeveelste les had je? 

Paula schreef:Ik word het een beetje zat dat ik nooit weet hoe hard ik mag, en ik zie niet snel genoeg aan een kruispunt of ik voorang heb. In theorie weet ik het allemaal wel maar als ik rij is het een ander verhaal. En ik weet dondersgoed wat ik fout doe maar telkens weer he.
ik heb al 22 uur doorgebracht in de leswagen en het gaat gewoon echt niet goed...
Mijn instructeur wist me woensdag ook nog even mee te delen dat 35 uur écht niet voldoende ging zijn voor mij...
Ik kijk niet goed genoeg, ik heb de nare gewoonte om soms nog naar mijn pook te kijken (en die 1 seconde kijk ik natuurlijk niet door mijn spiegels), ik rij veel te hard, ik rem te weinig af bij kruispunten en dan ben ik nog niet begonnen over de inparkeermaneuvres...
Zweet me overigens ook echt te pletter in de auto
Het enige wat ondertussen wel lekker vlotjes gaat, is het wegrijden
), beetje geklierd met remmen..

)
En met lessen rijdt ik in een diesel. Dus de auto sloeg wel 10x af haha.