Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PoelieWoelie

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 02:04

Twiggy2008 schreef:
Ik weet dat er op bokt nog veel meer zijn, hoor. Dat is wel een eh.... troost. Tong uitsteken

Wat een heerlijke IJsjes heb jij. Die laatste foto, haha, zo stond Sam er ook bij vanmorgen. Bevroren vachtje. Lachen

We zijn allemaal sloeries, maar we weten wel waar we mee bezig zijn! Haha!

Zo schattig he Lovers Ik heb Sam trouwens altijd al een ontzettend leuk paardje gevonden!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 02:09

LauraMc schreef:
Twiggy2008 schreef:
Ik weet dat er op bokt nog veel meer zijn, hoor. Dat is wel een eh.... troost. Tong uitsteken

Wat een heerlijke IJsjes heb jij. Die laatste foto, haha, zo stond Sam er ook bij vanmorgen. Bevroren vachtje. Lachen

We zijn allemaal sloeries, maar we weten wel waar we mee bezig zijn! Haha!

Zo schattig he Lovers Ik heb Sam trouwens altijd al een ontzettend leuk paardje gevonden!

Nu weet ik wel waar ik mee bezig ben. Moet eerlijk zeggen dat ik dat niet altijd wist, hoor. Bloos
Maar ik vertelde dus ook dat ik veel geleerd heb, die tijd. Over mannen, over relaties, over de liefde, maar ook over mezelf.

Ja, echt zoet. Ik ben dol op IJsjes. Sam heeft iets IJslanderachtigs in de winter. Hij is ook zo compact gebouwd, wat veel IJsjes ook hebben. Maar tolten en telgang, nee hoor, dat zit er niet in. Haha!

Ik ga slapen, meiden, ben erg moe en het is alweer veel te laat. Manlief komt zo thuis, ik wacht nog even op hem en dan lekker mijn warme bedje in. Slapen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 08:23

BraveSpots schreef:
KiWiKo schreef:
een ietwat uit balanse man Lachen

Omdat ik altijd zeer benieuwd ben naar jouw opvoedmetoden KiWiKo Knipoog , wat zou jij doen als je dochter thuiskomt met een vent van 39 op haar 16de? Hetzelfde als toen ze 12 was?

ik denk het wel Lachen alleen kan je met een 16 jarige al wel veel beter praten, dingen uitleggen...... een 16 jarige is alweer een heel ander type mens dan een 12 jarige.......... net zoals een 20 jarige heel anders is dan een 16 jarige Lachen

maar ik denk dat ik het inderdaad hetzelfde aan zou pakken

Het ligt er ook wel een beetje aan hoe ze dan is Lachen maar hoe dan ook, ik zal de meneer in kwestie toch even laten weten hoe ik erover denk Lachen

Noem mij vooral ook maar gewoon een slet hoor!!!! Haha! Haha! Haha!

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:11

Nee ik ben het wel met Crystal eens, slet is een groot woord maar ik hecht veel waarde ook aan een simpele zoen!

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:16

Oh en even voor de duidelijkheid Crystal, ik ben heel blij dat jij gelukkig bent en vooral dat je geloofd dat het echte liefde is.. Of het over kan gaan is inderdaad in elke relatie zo en heeft dus niks met jullie leeftijd te maken, dat op 1 lijn zitten hoeft niet als je maar een echte klik hebt begrijp je elkaar toch wel!

Daarnaast bedoelde ik het niet aanvallend over de paarden maar ben ik puur nieuwschierig waar je hem hebt ontmoet, hoe het allemaal vanaf het begin is uitgepakt?

Ik denk dat het enigste probleem is dat veel mensen tegen zo'n groot leeftijdsverschil zijn door het idee "het had je vader kunnen zijn" maar dan nog, so what? Dat is het niet..

Ook vind ik het super dat je je niks aantrekt van andere mensen, maar zou wel dolgraag willen weten hoe het voor hem is allemaal enz? Denk dat er nog veel meer mensen op deze wereld lopen die iets voelen voor een jong meisje of een oudere man maar het niet aandurven, das helemaal triest! Als je maar gelukkig bent, wordt het niks en loopt het verkeerd af is het een heeeeeele goede les!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:04

suleilitha schreef:
Hihi, je brengt me op een idee, Onassa!!!!
Kerel van 56 inruilen voor 2 stuks van elk 28!!!!

Precies, er zijn meer mannen dan vrouwen dus........... Clown

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:10

crystal schreef:
mijn omgeving reageerde wel positief, toen ze door hadden dat dit echte liefde was. Hebben niet tot nauwlijks problemen over ons leeftijdsverschil. We hebben er zelf trouwens ook nooit moeite mee gehad... Tong uitsteken Leeftijd zegt niet alles, er scheiden ook zoveel stellen die wel aan het ideale plaatje voldoen.

Een schoolvoorbeeld van de sociale psychologie

1) Dit ben jij: een rationele gelukkige persoon met een evenwichtig uitgebouwd zelfbeeld (beetje geromantiseerd van me Haha! )

2) Dan doe je iets wat indruist tegen het beeld dat je van jezelf hebt: iets onlogisch of immoreels in dit geval. Je papt aan met een oude man.

3) Je ervaart dissonantie: een onaangename toestand van arousal die je het liefst zo snel mogelijk wegwerkt. Want jij weet dat een oude vent niks met een kind hoort te hebben.

4) Hier komt de clue, wat kun je dan doen?
- je kan je gedrag veranderen (zeggen ik stop hiermee en laat alstublief jezelf eens onderzoeken)
- je kunt je cognities veranderen schoolvoorbeeld in je post Leeftijd zegt niet alles, er scheiden ook zoveel stellen die wel aan het ideale plaatje voldoen Of het slet voorbeeld
- of je kunt cosonante cognities aan toevoegen oude mannen zijn zalig, op een oude fiets leert men goed rijden

Resultaat: elk van de acties kan de dissonantie wegnemen en je innerlijke rust herstellen. En daar word dan zelfs nog is bevestigend ingesprongen door jullie.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:51

aaaaaaaaaaaaahhhhhh mag het in het Nederlands???? dan begrijp ik het ook misschien Hyper!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:00

ehmm volgens mij wordt er bedoeld dat je diep van binnen in zon geval wel weet dat je niet helemaal goed bezig bent..teminste met die eerste 3 stappen.
1 je voelt je goed en bent een evenwichtig persoon
2. je doet iets wat eigenlijk niet aan je zelfbeeld voldoet
3. je komt in 2strijd..Je doet iets waarvan je het diep van binnen niet ok vind, het past niet bij je, aan de andere kant vind je het ook plezierig.

4 wat kan je doen?
stoppen ermee
Schuld een beetje wegschuiven, er zijn zat andere voorbeelden die gelukkig zijn, leeftijd zegt niks..Beter dit dan slet. etc..
Je kunt helemaal omslaan, Oude mannen zijn geweldig en ik cijfer mijn eigen normen en waarden weg?

Als ik het zo goed heb begrepen Haha!. Zo niet horen we het wel.

edit: woordje vergeten

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:04

Cognitieve dissonantie

Als je stukken kennis hebt, die elkaar tegenspreken, of schijnen tegen te spreken, dan spreken we van een cognitieve dissonantie.

Cognitieve dissonantie reductie

Volgens de cognitieve dissonantie reductie theorie (ook wel: cognitieve dissonantie correctie) heeft de mens de natuurlijke behoefte om cognitieve dissonanties te elimineren. Dat kan op meerdere manieren. Bijvoorbeeld door jezelf af te sluiten van de nieuwe, “foute”, informatie. Het kan ook door een beetje te liegen tegen jezelf, om je eerdere foute beslissing goed te praten.

Vier voorbeelden van dissonante cognities:

1.
Haar man is erg lief voor haar en brengt regelmatig een bloemetje voor haar mee;
Hij wordt vaak snel boos, en slaat haar dan om onduidelijke redenen.

2.
Hij gaat een duur apparaat kopen en heeft iedereen vol trots hiervan verteld;
Pas na aankoop ontdekt hij dat het apparaat een ontwerpfout bevat, waardoor hij bepaalde functies niet kan gebruiken.

3.
Ze maakt, net als al haar vrienden, al jaren in de vakantie verre buitenlandse reizen;
Dit jaar zit ze krap bij kas en heeft ze een binnenlandse campingvakantie moeten boeken.

4.
Ze heeft haar vriend die middag intiem zien wandelen met een andere vrouw in het park;
Als ze hem daarmee confronteert, blijft hij tegen beter weten in ontkennen.

De cognitieve dissonantiereductie kan dan bijvoorbeeld zijn:

Ik kan het karakter van mijn man veranderen;
Ik heb toch niets aan de functies die het niet doen;
Ik wilde al heel lang in het binnenland op vakantie;
Mijn vriend moet echt heel erg veel van me houden.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:35

Dissociatie ken ik wel, maar das weer wat anders Clown

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:01

Oke, maar waarom vinden de mensen het hier nou echt fout? En dan bedoel ik niet.. omdat het vies is aangezien het je vader had kunnen zijn, maar waarom is het ziek? Vertel.. Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:14

omdat een meisje van 16 emotioneel nog niet volwassen is........ omdat een meisje van 16 lichamelijk nog niet volwassen is.......

ongeveer vergelijkbaar met een 2,5 jarige of een 4 jarige inrijden Haha! Haha! Haha!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:16

Mijn gevoelens zeggen; dat meisje is nog een kind.

Noem mij pervers, maar dat roept bij mij beelden op van die vieze oude kereltjes in de videotheek die dan met een stapel 'geile tieners'- dvd'tjes naar huis gaan ofzo.

Lichamelijk ben ik (35) nu echt vrouw, en geestelijk... Nouja volwassen word ik nooit, maar ik zou me pervers voelen als ik het met iemand zou doen die nog een kind is.

Voor mij zou dat hetzelfde zijn, als sex met je kleine broertje ofzo. (ik heb geen broertje)

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:18

vind het eigelijk wel jammer dat er zo overdreven gereageerd word Lachen
Is hier nooit iemand verliefd geweest op leraar? (oke verliefd zijn en relatie hebbe is anders i know val me daar nit over aan)

Ik was zelf zon meisje..
ik was 13 hij was 21 toen.
Ach je kan wel denken wat vies, nou sja, als ikzelf nu terug denk vind ik het ook vies hoor lol ben nu 22, Maargoed op dat moment was ik gewoon blij dat iemand MIJ notabene, leuk vond en dat hij mijn "vriendje" wou zijn.
Het is strafbaar per wet ja, dat is zo.. maar we kunnen die meisjes moeilijk tegne houden als het uit vrije wil is, al zou ik dat ook wel graag willen, maar het is nog hun eigen keuzes.
Er zal echt heus wel wat meer meespelen als geld hoor.. Jammer dat dat ook geroepen word.

En sja.. op een oude fiets moet je het leren Clown Koe en hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de ** word er toch gezegd?? Lips are sealed eigenlijk heel ziek (was toen een uitspraak van jody bernal op tv, die vent is pas ziek)

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:19

PinkyBubble schreef:
Is hier nooit iemand verliefd geweest op leraar?

Nee, ik heb dat echt nog nooit gehad... Ik was verliefd op Danny de Munck/ Ciske de Rat.... Nagelbijten / Gniffelen

Leraren vond ik vies, oud en stinken Bloos

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:20

Nicolletje schreef:
PinkyBubble schreef:
Is hier nooit iemand verliefd geweest op leraar?

Nee, ik heb dat echt nog nooit gehad... Ik was verliefd op Danny de Munck/ Ciske de Rat.... Nagelbijten / Gniffelen

Leraren vond ik vies, oud en stinken Bloos

lolll
nou ik had een leraar die niet zo vies oud en stonk hoor.. was nog een jong knaapie, en oh wat was ik in de wolken als ik weer les van hem had.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:20

Wat ik nu ga zeggen is wsl zeer controversieel maar heeft het ook niet een beetje met de opvoeding te maken?

Op mijn 16de wist ik al goed genoeg dat mannen van 30 jaar en meer die interesse tonen niet juist waren, en al helemaal geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om ook nog maar te denken aan een relatie. (Afgezien van mijn ouders die de man zowat zouden ontoofden dan Clown ).

Ligt dat aan mijn persoonlijkheid of toch een deel aan mijn opvoeding?

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:22

BraveSpots schreef:
Wat ik nu ga zeggen is wsl zeer controversieel maar heeft het ook niet een beetje met de opvoeding te maken?

Op mijn 16de wist ik al goed genoeg dat mannen van 30 jaar en meer die interesse tonen niet juist waren, en al helemaal geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om ook nog maar te denken aan een relatie. (Afgezien van mijn ouders die de man zowat zouden ontoofden dan Clown ).

Ligt dat aan mijn persoonlijkheid of toch een deel aan mijn opvoeding?

Ik denk aan beide..

Ik denk dat jij gewoon toen al een portie goed gezond verstand had, en dat mis je now a days , en is erg ver te zoeken bij de kindertjes van nu.. zie er bij lopen alsof ze nog net niet zegge kom maar, neem mij maar mee, en vervolgens gaan krijsen als ze aangeraakt worden..
Sorry dit is mijn frustratie die spreekt lol.

Met mijn 16de dacht ik ook terug aan die jongen van 21 toen , toen moest ik ook wel kotsen.. waar zat ik toen met me hoofd man..

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:23

PinkyBubble schreef:
Is hier nooit iemand verliefd geweest op leraar? (oke verliefd zijn en relatie hebbe is anders i know val me daar nit over aan)

Jah, toen ik 13 was had ik wel een knappe jonge leraar ergens, en toen zat ik weleens stiekem te giechelen met mijn vriendinnen in klas als hij vriendelijk lachte naar ons. Das imo nog iets anders dan er een relatie mee beginnen en gaan samen wonen ofzo...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:24

@PB: waar ik, en anderen met mij denk ik, moeite mee hebben is dat die volwassen man er op in gaat. Dat je als meisje verliefd wordt op een oudere man, komt vaak voor. Net als verliefd worden op een popster. Misschien hoort dat wel gewoon bij volwassen worden. Maar dat die man dan een relatie aangaat met zo'n jong meisje, willens en wetens... dat is in ieder geval mijn probleem ermee. En mijn persoonlijke ervaring met mannen die dat doen is ook dat zo'n jong meisje gewoon makkelijk gevonden wordt.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:26

Wendy schreef:
@PB: waar ik, en anderen met mij denk ik, moeite mee hebben is dat die volwassen man er op in gaat. Dat je als meisje verliefd wordt op een oudere man, komt vaak voor. Net als verliefd worden op een popster. Misschien hoort dat wel gewoon bij volwassen worden. Maar dat die man dan een relatie aangaat met zo'n jong meisje, willens en wetens... dat is in ieder geval mijn probleem ermee. En mijn persoonlijke ervaring met mannen die dat doen is ook dat zo'n jong meisje gewoon makkelijk gevonden wordt.

True, zo heb ik het idd niet bekeken bedankt.

Nu ik er idd zo over nadenk. Misschien zijn het juist d emannen die denken niets in hun eigen catogorie te krijgen... dan moet je het toch ergens anders zoeken.. lol

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:27

BraveSpots schreef:
PinkyBubble schreef:

Jah, toen ik 13 was had ik wel een knappe jonge leraar ergens, en toen zat ik weleens stiekem te giechelen met mijn vriendinnen in klas als hij vriendelijk lachte naar ons. Das imo nog iets anders dan er een relatie mee beginnen en gaan samen wonen ofzo...

Dat zei ik ook, gamma Tong uitsteken

Ik had toen wel hele ongure ged88 hoor.. ove rmij en mijn leraar Bloos

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:29

PinkyBubble schreef:
Nu ik er idd zo over nadenk. Misschien zijn het juist d emannen die denken niets in hun eigen catogorie te krijgen... dan moet je het toch ergens anders zoeken.. lol

Persoonlijk heb ik smerigere gedachten bij de intenties van zo'n man Bloos

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:29

Wendy schreef:

Idd, en ik snap dat er ergens ook mss wel mannen bestaan die echt denken dat ze in dat jonge meisje hun ware liefde hebben gevonden.

Dan moet je imo het geduld en respect opbrengen om een jaar of 5/6/7 te wachten dat ze wat ouder is, en dan verder te kijken hoe het zit met die ware liefde...