Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fargo

Re: Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:48

Aan de andere kant wel positief dat hij nu eigenlijk voor het etentje al weet dat ie er spijt van heeft. En wat hij op het spel heeft gezet.

Je kent dat allemaal toch wel iemand waar je een groot zwak voor hebt gehad waardoor je even niet goed nadenkt als ze weer bij je aan zouden kloppen.. Zeker als ze je ooit pijn hebben gedaan, dan kun je je toch min of meer een beetje vereerd voelen dat ze weer interesse tonen (zwak ja, maar goed iedereen heeft zijn zwakke plekken)
Als het goed is is zij nu dus al niet meer gevaarlijk voor jullie relatie (als je die weer zou oppakken). Maar doe het eerst maar rustig aan, als je hem al terugneemt mag ie eerst nog even nadenken over wat ie je aangedaan heeft.
sterkte met je tentamen!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 09:50

Ze vormt geen gevaar meer dat is waar, maar ze heeft er onder meer wel voor gezorgd dat onze relatie stuk liep, mijn vriend heeft hier ook een bijdrage in hoor.

Hij mag zeker eerst nadenken over wat hij me heeft aangedaan. Hij dacht gewoon alleen maar aan zijn opwellende gevoelens over haar en heeft daarom mij maar aan de kant gezet.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:52

_Skess_ schreef:
Ze vormt geen gevaar meer

Als hij nog steeds van plan is met haar uit te gaan, zou ik daar maar niet zo heel zeker van zijn....

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 09:53

ja ze gaan eenmalig uit als het nu aan mijn vriend ligt, maar ik heb er ook wel mijn twijfels bij..

Had hem gister jankend aan de telefoon. Hij vond zichzelf zo stom en hoe kon hij en dit en dit...Ben gewoon heel hard geweest en heb gezegd dat dat nu te laat is...

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:53

Diablo schreef:
_Skess_ schreef:
Ze vormt geen gevaar meer

Als hij nog steeds van plan is met haar uit te gaan, zou ik daar maar niet zo heel zeker van zijn....

Nou inderdaad, zeker nu jij hem ook hebt aangegeven dat het 'voorlopig even over is', ook voor hem de uitgelezen kans om toch nog even sex met de ex te hebben. En daarna met hangende pootjes terug te komen, ongetwijfeld...

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:54

Als hij het zo erg vindt, zou hij op zijn minst de date met zijn ex af kunnen blazen toch? Dan zou hij pas echt laten zien dat hij er spijt van heeft.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 09:56

Dat dacht ik ook. Als hij het echt zo erg vind dan moet hij gewoon die "date" afblazen en hij gaat gewoon nog steeds.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:57

Meid, geen hand vol, maar een land vol. Hij is je niet waard, jij verdient beter.

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:58

_Skess_ schreef:
ja ze gaan eenmalig uit als het nu aan mijn vriend ligt, maar ik heb er ook wel mijn twijfels bij..

Had hem gister jankend aan de telefoon. Hij vond zichzelf zo stom en hoe kon hij en dit en dit...Ben gewoon heel hard geweest en heb gezegd dat dat nu te laat is...

Als ik hem was en t echt zo erg vond zou ik gewoon niet meer gegaan zijn... Wat een vreselijke flapdrol!!!

Edit: ik was alweer te laat met de reactie Tong uitsteken

Edit 2: Succes met je tentamen!!
Laatst bijgewerkt door Silly_Woman op 05-11-08 09:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 09:58

Precies Knipoog Ik ga nu gauw naar school, heb om 11 uur tentamen godsdienst en daarna natuuronderwijs Nagelbijten / Gniffelen

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:59

Goodluck! Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:01

Jee, dat doet-ie makkelijk zeg. Scheve mond

Succes met je tentamens! Hopelijk lukt het allemaal nog een beetje.

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:01

Diablo schreef:
Als hij het zo erg vindt, zou hij op zijn minst de date met zijn ex af kunnen blazen toch? Dan zou hij pas echt laten zien dat hij er spijt van heeft.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Zou wat moois zijn als je wat leuks tegenkomt om dan je partner te bellen, aan te geven dat het uit is, dan even leuke dag met die ander te hebben en dan weer terug te komen.

Ik zou hem zeker aangeven dat als hij wel gaat eten met haar dat de kans op terugkomen steeds kleiner zal worden. Eens zien wat hij dan doet.
Laatst bijgewerkt door joyce83 op 05-11-08 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:02

jeetje wat een gedoe!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanaf je eerste post al achterdochtig was/ een vreemd gevoel had.
Vrouwen weten het precies hoor, ik had je willen zeggen: meid als jij bij zo'n afspraakje zulke gevoelens hebt dat is dat niet voor niets. Hebben we dondersgoed door!

Heel veel sterkte nu en ik ben benieuwd of hij nog serieuze pogingen doet om alles uit te praten, afspraakje afblaast etc.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:07

Meis, allereerst veel succes met je examen.

En ik zou hem nog even goed duidelijk maken dat als hij wel met haar uit eten gaat, het voorgoed voorbij is. Ik merk aan jouw schrijven dat je hem eventueel nog een kans wil geven, maar doe dat alleen als hij vanavond niet met haar meegaat!
Laatst bijgewerkt door Storm op 05-11-08 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:07

_Skess_ schreef:
Dat dacht ik ook. Als hij het echt zo erg vind dan moet hij gewoon die "date" afblazen en hij gaat gewoon nog steeds.

Ja denk? wat een eikel, dat ie zo'n spijt heeft maar de date laat staan!! Hoe geloofwaardig ben je dan hee?

Mochten jullie wel weer samen komen, moet je goed bedenken of je hem ooit nog durft te vertrouwen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:09

Ik wilde net zeggen... In deze opzet lijkt het me echt geen kwestie meer van 'even met een oude vriend uit eten gaan om bij te kletsen'. Begint verdacht veel op een date te lijken. Nou ja, dan heeft hij zijn keuze toch gemaakt?

Jammer dat het zo moet lopen, het is wel heel impulsief allemaal.

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:09

Wat een gigantische naarling zeg.
Eerst met de volle vertrouwen vertellen dat het puur om elkaar weer is te spreken is, vervolgens komen er al andere verhalen bij, om het bij het eind maar alvast uit te maken.

En ja, dan beseft ie zich dat, dat ook eigenlijk niet is wat hij wil. TE LAAT JONGEN!

Laat hem maar is flink zweten en zich verschrikkelijk klote voelen en keihard zijn best doen voor jou, zoals deze date afblazen ofzo. Verward Denk zelf ook goed na wat je wilt.
Sterkte ermee.

Om nog even op het topic terug te komen. Ik zou het mijn vriend denk ik niet verbieden maar wel duidelijk maken dat ik het echt niet fijn zou vinden. Ook zou ik de hele avond gestresst thuis zitten denk ik. "Gelukkig" ben ik zijn eerste echte vriendin dus hoef ik hiermee niet te dealen. Lachen

Kimdj19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:15

_Skess_ schreef:

Ja inderdaad, dus zo graag wil hij je ook niet terug. Of hij wil gewoon van 2 vrouwen snoepen.
Wat een eikel zeg! Hij moet wel heel erg zijn best doen om je vertrouwen terug te winnen. En dat duurt wel ongeveer een klein jaartje.

Maar dat hij dat ook zo ff door telefoon zegt... En wat een Bitch die zogenaamde vriendin!!!!

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:18

Zo'n spijt ... jaja Rolleyes Hij gaat nog wel met haar uit eten? Wat een berouw zeg. Als hij nu bij jou met dertig rozen voor de deur stond. (afgeven en wegwezen haha). Ipv gezellig met haar in de kroeg te gaan hangen. Zo 1.2.3. hoeft hij zijn relatie klaarblijkelijk niet terug.
Misschien een beetje zwart-denken van me? Maar wat als zij wel een relatie wil met hem? KOmt hij dan ineens niet meer terug? Als hij weet dat het niet for one night is Verward
Goed ik blijf dus bij mijn mening. Wat een bal zonder stippen!! Wil je een relatie met iemand, als hij met hangende pootjes voor de deur staat zielig te doen, die je zo zonder aarzelen aan de kant zet voor de eerste beste sloerie?

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:19

Het komt op mij meer over van: als het donderdag nu tegen valt kan ik misschien wel weer terug als ik nu een beetje soft doe....

Als hij er echt spijt van heeft wat er is gedaan/gebeurt/gezegd blaast hij dat afspraakje af en gaat hij er voor om te laten zien dat hij voor TS gaat.

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:21

@Nursie, zo zit ik dus ook te denken..

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:23

Wel duidelijk dat jullie nooit gedumped zijn en nog met vragen zitten die maar door je hoofd blijven malen...

Dan kan de mogelijkheid om je vragen te stellen en daarover te praten een stuk duidelijkheid, rust en verlichting geven. Dus geef die jongen die gelegenheid als hij dat nog nodig heeft. Dat staat helemaal los van of je hem terugneemt of niet, want in principe had TS allang ingestemd met het feit dat hij met haar ging eten.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:26

Eten als vrienden idd. Dan had hij het gisteren ook niet hoeven uitmaken. Knipoog

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:27

fargo schreef:
Wel duidelijk dat jullie nooit gedumped zijn en nog met vragen zitten die maar door je hoofd blijven malen...

Dan kan de mogelijkheid om je vragen te stellen en daarover te praten een stuk duidelijkheid, rust en verlichting geven. Dus geef die jongen die gelegenheid als hij dat nog nodig heeft. Dat staat helemaal los van of je hem terugneemt of niet, want in principe had TS allang ingestemd met het feit dat hij met haar ging eten.

Geloof me, daar heb ik wel ervaring mee, op de ergste manier die je je kan bedenken, ik vond mijn ex met een ander in bed.

Maar nee, ik wil hem nooit meer zien, in het begin wilde ik nog wel een verklaring, maar ik heb hem nooit meer gesproken, en nu ik al 2 jaar een nieuwe relatie heb, heb ik daar echt helemaal geen behoefte meer aan, ik richt me liever op mijn fijne relatie nu.
En ook al zou ik wel een verklaring willen, dan zou ik daar open en eerlijk in zijn tegen mijn vriend, en niet zoals de vriend van de TS het doet, die heeft gehoord dat zijn ex nog steeds een oogje op hem heeft, en dat veranderd de zaak natuurlijk.

edit:typo
Laatst bijgewerkt door Storm op 05-11-08 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt