Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Skess_ schreef:Ze vormt geen gevaar meer
Diablo schreef:_Skess_ schreef:Ze vormt geen gevaar meer
Als hij nog steeds van plan is met haar uit te gaan, zou ik daar maar niet zo heel zeker van zijn....
_Skess_ schreef:ja ze gaan eenmalig uit als het nu aan mijn vriend ligt, maar ik heb er ook wel mijn twijfels bij..
Had hem gister jankend aan de telefoon. Hij vond zichzelf zo stom en hoe kon hij en dit en dit...Ben gewoon heel hard geweest en heb gezegd dat dat nu te laat is...

Ik ga nu gauw naar school, heb om 11 uur tentamen godsdienst en daarna natuuronderwijs

Diablo schreef:Als hij het zo erg vindt, zou hij op zijn minst de date met zijn ex af kunnen blazen toch? Dan zou hij pas echt laten zien dat hij er spijt van heeft.
_Skess_ schreef:Dat dacht ik ook. Als hij het echt zo erg vind dan moet hij gewoon die "date" afblazen en hij gaat gewoon nog steeds.
Denk zelf ook goed na wat je wilt.
_Skess_ schreef:Dat dacht ik ook. Als hij het echt zo erg vind dan moet hij gewoon die "date" afblazen en hij gaat gewoon nog steeds.
Hij gaat nog wel met haar uit eten? Wat een berouw zeg. Als hij nu bij jou met dertig rozen voor de deur stond. (afgeven en wegwezen haha). Ipv gezellig met haar in de kroeg te gaan hangen. Zo 1.2.3. hoeft hij zijn relatie klaarblijkelijk niet terug.
fargo schreef:Wel duidelijk dat jullie nooit gedumped zijn en nog met vragen zitten die maar door je hoofd blijven malen...
Dan kan de mogelijkheid om je vragen te stellen en daarover te praten een stuk duidelijkheid, rust en verlichting geven. Dus geef die jongen die gelegenheid als hij dat nog nodig heeft. Dat staat helemaal los van of je hem terugneemt of niet, want in principe had TS allang ingestemd met het feit dat hij met haar ging eten.