Dankjewel allemaal voor de lieve woorden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AnnemiekvM schreef:Ik lees altijd alleen mee maar moet echt even iets kwijt.
Loes mijn kat was al een week ziek. Twee keer bloed onderzoek. Kwam niets uit. Vandaag kijkoperatie. Kattenleukemie. Maar met Prednison hopelijk nog een tijd vooruit. Vanavond ging het ineens slecht. Ik heb haar in mijn armen genomen. Ze moest nog een keer spugen en reageerde nergens meer op. Nog snel naar de dierenarts, maar het was al te laat. Ze is overleden. Ik ben toch zo verdrietig.
Jolliegirl schreef:fjordjes schreef:Jolliegirl, ik ben dan wel geen moeder maar ik vind het heel knap dat jouw dochtertje op zo'n leeftijd al goed doorheeft hoe het moet met de blokjes! Heel leuk dat ze al zo jong daar zo goed mee bezig is
Wat lief! Dankjewel!
Ik wist ook niet dat dit voor deze leeftijd niet perse al moet..
Maargoed..ze loopt ook al...
Maar anderzijds heeft ze nu net pas 2 tandjes...
Ieder kind heeft een eigen tempo.
chanicha schreef:Jolliegirl schreef:Potverdorie nu moet ik weer janken...jullie zijn zo lief....
Het lukt haar nog niet altijd,maar je ziet dr denken...en proberen.. zo mooi...
Ik kreeg weer fijne leuke filmpjes vandaag, dus dat gevoel zit wel goed, ze heeft het echt naar dr zin.
Ze loopt ook al..met loopwagen waar een ander kindje inziten trots dat ze is... geweldig!!
Geniet lekker van jullie kindje, er zijn altijd mensen die zweren dat hun kind lopend en pratend ter wereld kwam![]()
Laat het lekker van je afglijden want dat verander je echt niet, sommige mensen zijn zo.
Jolliegirl schreef:Ons kindje is 10,5 maand oud...
En speelt heel leuk met blokjes en die probeert ze al in een bakje te doen ( rond blokje door een rond gat, vierkant door vierkant etc)
Volgens het consultatiebureau is dit iets wat ze ipc pas motorisch hoeven kunnen als ze 1.5/2 zijn.
Dus ik kreeg een compliment dat ze al zo fijn speelt en zelfstandig doet en echt probeert te leren enzo.. gewoon hoe een kind mag en kan zijn...
Dus ik vertelde dit vol trots aan de gastouder toen k haar wegbracht vanochtend en toen kwam er een reactie dat de andere baby's daar het ook al doen met 6 en 7 maanden....maar echt met een gek kijkend gezicht " ohhh??? Joh...nou dat doen ze hier ook allemaal al hoor..."
Alsof ik gek was...
Dus ik was zeer verbaasd dat een baby van 6 maanden met zulke kleine blokjes mag spelen... Want daar vind ik wat van...
Nee dat was ineens altijd onder toezicht...
Het voelde alsof ze zich er wat onderuit probeerde te kletsen...
En of ze die dan in het juiste vormpje gooiden? Ja dat was zo...
Oke..dan was mijn kind de enige die dit niet deed? Of je hebt het me nooit verteld?
Nouja... inmiddels begon mijn kind te huilen en bedacht ik me dat deze discussie met een baby erbij totaaaaal niet op zn plek was op dat moment..
Wees verdorie gewoon blij voor me...en zeg, goh wat leuk dat ze dit al kan, wat goed!
Of zeg niets...
Buiten het feit dat k het niet geloof dat een baby van 6/7 maanden motorisch een blokje van zo'n 6x6cm in het juiste vakje kan gooien/leggen, vond ik de reactie allerminst tof....
Buiten even het feit dat ik vind dat een baby niet met zulke kleine onderdelen hoort te spelen...
Ik ben ontzettend blij met mn gastouder hoor.. absoluut...maar dit was wel ff een tik de verkeerde richting op zegmaar.... Zo jammer..
Ik heb dit echter niet durven zeggen tegen haar en ben teleurgesteld naar huis gegaan...
Wij komen van ver en uit een heeele diepe kloof.. ik heb geen zin meer in het leven gehad en heb dat op sommige momenten nog steeds niet..
Maar mijn kindje begint nu te ontwikkelen..te communiceren..we leren elkaar begrijpen...
En ik leef op... En ik moet nu keihard janken nu ik dit schrijf...en ik voel me echt effe ontzettend KûT
Het is allemaal niet vanzelfsprekend...en ja we hebben er zelf voor gekozen (.ook al zo'n dooddoener....wist ik veel dat ik depressief zou worden na de bevalling...dan had ik er nooit aan begonnen...)
Maar het feit dat ik nu voel dat ik een stijgende lijn te pakken heb....zijn dit zulke kleine dingen die me weer die trap naar beneden geven ..
Maar deze stijgende lijn...
Maakt me trots...blij...
En ja..ik heb nog momenten...gisterenavond wilde ik hier typen dat ik liever vanochtend niet meer wakker zou worden...
Die momenten zijn er nog...en die zijn zwaar...
En als je dan al zo'n fijn compliment krijgt bij het consultatiebureau
Oh en nog wat anders...wat ik vorige maand nog niet kon delen...
Ik heb een nieuwe baan en begin volgende week...
Ik was er klaar mee...ik zat in de ziektewet omdat ik mentaal en lichamelijk gewoon niet meer vooruit kwam...
Ik heb een prachtig aanbod gekregen van een vriendin...tussen de dieren...met mensen...zeer afwisselend werk... lichamelijk afwisselend.
Dat ik de stap heb gezet na lang nadenken....
Zo...oke dat was mijn frustratie+ gelijk mn blijheid..
Oja en sorry voor degene die als irritatie de ... Aangaf van de weekik doe het dus ook haha!
Wtf een buurman die op JOUW grond tussen jouw spullen loopt te neuzen...
Wescha schreef:Jolliegirl schreef:Ons kindje is 10,5 maand oud...
En speelt heel leuk met blokjes en die probeert ze al in een bakje te doen ( rond blokje door een rond gat, vierkant door vierkant etc)
Volgens het consultatiebureau is dit iets wat ze ipc pas motorisch hoeven kunnen als ze 1.5/2 zijn.
Dus ik kreeg een compliment dat ze al zo fijn speelt en zelfstandig doet en echt probeert te leren enzo.. gewoon hoe een kind mag en kan zijn...
Dus ik vertelde dit vol trots aan de gastouder toen k haar wegbracht vanochtend en toen kwam er een reactie dat de andere baby's daar het ook al doen met 6 en 7 maanden....maar echt met een gek kijkend gezicht " ohhh??? Joh...nou dat doen ze hier ook allemaal al hoor..."
Alsof ik gek was...
Dus ik was zeer verbaasd dat een baby van 6 maanden met zulke kleine blokjes mag spelen... Want daar vind ik wat van...
Nee dat was ineens altijd onder toezicht...
Het voelde alsof ze zich er wat onderuit probeerde te kletsen...
En of ze die dan in het juiste vormpje gooiden? Ja dat was zo...
Oke..dan was mijn kind de enige die dit niet deed? Of je hebt het me nooit verteld?
Nouja... inmiddels begon mijn kind te huilen en bedacht ik me dat deze discussie met een baby erbij totaaaaal niet op zn plek was op dat moment..
Wees verdorie gewoon blij voor me...en zeg, goh wat leuk dat ze dit al kan, wat goed!
Of zeg niets...
Buiten het feit dat k het niet geloof dat een baby van 6/7 maanden motorisch een blokje van zo'n 6x6cm in het juiste vakje kan gooien/leggen, vond ik de reactie allerminst tof....
Buiten even het feit dat ik vind dat een baby niet met zulke kleine onderdelen hoort te spelen...
Ik ben ontzettend blij met mn gastouder hoor.. absoluut...maar dit was wel ff een tik de verkeerde richting op zegmaar.... Zo jammer..
Ik heb dit echter niet durven zeggen tegen haar en ben teleurgesteld naar huis gegaan...
Wij komen van ver en uit een heeele diepe kloof.. ik heb geen zin meer in het leven gehad en heb dat op sommige momenten nog steeds niet..
Maar mijn kindje begint nu te ontwikkelen..te communiceren..we leren elkaar begrijpen...
En ik leef op... En ik moet nu keihard janken nu ik dit schrijf...en ik voel me echt effe ontzettend KûT
Het is allemaal niet vanzelfsprekend...en ja we hebben er zelf voor gekozen (.ook al zo'n dooddoener....wist ik veel dat ik depressief zou worden na de bevalling...dan had ik er nooit aan begonnen...)
Maar het feit dat ik nu voel dat ik een stijgende lijn te pakken heb....zijn dit zulke kleine dingen die me weer die trap naar beneden geven ..
Maar deze stijgende lijn...
Maakt me trots...blij...
En ja..ik heb nog momenten...gisterenavond wilde ik hier typen dat ik liever vanochtend niet meer wakker zou worden...
Die momenten zijn er nog...en die zijn zwaar...
En als je dan al zo'n fijn compliment krijgt bij het consultatiebureau
Oh en nog wat anders...wat ik vorige maand nog niet kon delen...
Ik heb een nieuwe baan en begin volgende week...
Ik was er klaar mee...ik zat in de ziektewet omdat ik mentaal en lichamelijk gewoon niet meer vooruit kwam...
Ik heb een prachtig aanbod gekregen van een vriendin...tussen de dieren...met mensen...zeer afwisselend werk... lichamelijk afwisselend.
Dat ik de stap heb gezet na lang nadenken....
Zo...oke dat was mijn frustratie+ gelijk mn blijheid..
Oja en sorry voor degene die als irritatie de ... Aangaf van de weekik doe het dus ook haha!
Wtf een buurman die op JOUW grond tussen jouw spullen loopt te neuzen...
Ik geloof er niets van. Wat een bijzondere reactie. Van haar Mijn kinderen konden dit echt nog niet op die leeftijd
Dus super knap van je dochter!!!’ Ik heb er nu eentje van 1,5 maar die gooit alleen maar met blokken. Dus wees er trots op !
AnnemiekvM schreef:Ik lees altijd alleen mee maar moet echt even iets kwijt.
Loes mijn kat was al een week ziek. Twee keer bloed onderzoek. Kwam niets uit. Vandaag kijkoperatie. Kattenleukemie. Maar met Prednison hopelijk nog een tijd vooruit. Vanavond ging het ineens slecht. Ik heb haar in mijn armen genomen. Ze moest nog een keer spugen en reageerde nergens meer op. Nog snel naar de dierenarts, maar het was al te laat. Ze is overleden. Ik ben toch zo verdrietig.

Wescha schreef:Mo86 ze gaan de spier weer aan de pees hechten. In principe een eenvoudige operator maar kan vanaf juli nauwelijks wat met mijn arm gebruiken met veel pijn
Marcella schreef:Sterkte Annemiek.
Zo toch even bellen met ziekenhuis al is het maar voor dossier. Maar zwarte ontlasting klopt niet.
wat verdrietig, veel sterkte!