Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Polarize schreef:Een zine van 16 pagina's maken, dubbelzijdig gedrukt met een printer die niet automatisch dubbelzijdig print. En ik ben te koppig om naar school te gaan en daar te betalen voor printen
Dat heeft je nu al een hele dag gekost::)
Jolliegirl schreef:Valerie93 schreef:Baan verliezen om een rot reden, nu maar weer verplicht solliciteren en maand 3 dat ik financieel niet rondkom
Geen recht op ww?
Wat ontzettend rot zeg!
Foaly schreef:In een klaag thread op discord:
Ik: ik ben afgewezen voor een superleuke vacature
Iemand anders, bijna direct daar overheen: mijn afspraak is 10 minuten te laat
Zonder 'oh wat vervelend' of iets. Ligt het aan mij (en mijn teleurstelling) of is dat behoorlijk banketstaaf? Ook al waren we misschien tegelijk aan het typen, dan kun je daarna toch nog iets zeggen
Marocje schreef:MWM; volgens mij kom je bijzondere mensen tegen wanneer je een hond hebt.. Zeker wanneer er een bepaalde gebruiksaanwijzing bij zit?
Ineke2 schreef:Marocje schreef:MWM; volgens mij kom je bijzondere mensen tegen wanneer je een hond hebt.. Zeker wanneer er een bepaalde gebruiksaanwijzing bij zit?
Ik denk dat je het over mijn ergernis hebt?
Dit zou / is gewoon de normale hondenpasseer etiquette met honden aan de lijn.
Honden passeren van nature elkaar niet van dichtbij en altijd met een boogje. Aan de lijn kunnen ze het niet zelf regelen en is passeren per definitie spannender, dus een ruimere afstand is 1 veiliger en 2 comfortabeler voor beide honden.
Marocje schreef:Deze is heel herkenbaar.. had ik ook met een meid op discord; kletsen met een aantal mensen over een gebeurtenis, komt zij ineens met ‘binnenvallen’ met alleen haar eigen verhaal. En dat gebeurde niet eenmalig, maar vaker..
Ja, iemand kan ff iets willen melden en niet terug lezen, maar elke keer? Heel bijzonder was dat.
Maar balen van de baan..
Voor jou ook Valerie.
Ineke; volgens mij kom je bijzondere mensen tegen wanneer je een hond hebt.. Zeker wanneer er een bepaalde gebruiksaanwijzing bij zit?
Valerie93 schreef:Baan verliezen om een rot reden, nu maar weer verplicht solliciteren en maand 3 dat ik financieel niet rondkom
Foaly schreef:In een klaag thread op discord:
Zonder 'oh wat vervelend' of iets. Ligt het aan mij (en mijn teleurstelling) of is dat behoorlijk banketstaaf? Ook al waren we misschien tegelijk aan het typen, dan kun je daarna toch nog iets zeggen
Femke_Tweety schreef:Foaly schreef:In een klaag thread op discord:
Gebeurt hier toch ook wel eens?
Ik reageer echt ook niet op iedereen voor mij.
Soms wel, soms niet.
Net als dat niet iedereen op mij reageert.