Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:07

Volgende keer pepers snijden met weggooi handschoenen aan.

Balen van de sollicitatie Foaly

Ik erger mij aan mensen… vanmorgen was ik met Ravi onderweg naar het veldje. Ik moet daarvoor een bruggetje over. Zie een vrouw met een hond aankomen dus ik ga even terug en opzij zodat ze met haar hond niet vlak langs die van mij hoeft maar afstand kan houden.

Je raad het misschien al, maar ze komt de brug af om vervolgens toch vlak langs mij te lopen en te zeggen “ Het is een puppy he en nog een beetje bang he” tegen haar hond. Terwijl ik tandenknarsend zeg “ Waarom komt u nu tóch zo dicht langs ons gelopen terwijl ik heel duidelijk voor u opzij ben gegaan?”

Geen antwoord uiteraard…

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:08

Jolliegirl schreef:
Polarize schreef:
Een zine van 16 pagina's maken, dubbelzijdig gedrukt met een printer die niet automatisch dubbelzijdig print. En ik ben te koppig om naar school te gaan en daar te betalen voor printen :+

Dat heeft je nu al een hele dag gekost :)) ::)

En toch overtuigd blijven dat het thuis doen makkelijker is :j.
Nee ik ben nu klaar gelukkig

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:10

Valerie93 schreef:
Baan verliezen om een rot reden, nu maar weer verplicht solliciteren en maand 3 dat ik financieel niet rondkom -O-

Geen recht op ww?

Wat ontzettend rot zeg!

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:13

Jolliegirl schreef:
Valerie93 schreef:
Baan verliezen om een rot reden, nu maar weer verplicht solliciteren en maand 3 dat ik financieel niet rondkom -O-

Geen recht op ww?

Wat ontzettend rot zeg!

Ik zit al 3 maanden in de WW, ga nu van de 75% naar de 70% en daar red ik het al helemaal niet van met de 75% had ik al moeite.

Ondertussen echt heel erg gefrustreerd met moeten solliciteren

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:13

Ik houd op het moment veel te veel spanning vast merk ik. Gisteren was ik er heel hyper door, maar nu juist weer geïrriteerd. Goed dat ik thuis werk.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:15

Foaly schreef:
In een klaag thread op discord:

Ik: ik ben afgewezen voor een superleuke vacature -O-
Iemand anders, bijna direct daar overheen: mijn afspraak is 10 minuten te laat

Zonder 'oh wat vervelend' of iets. Ligt het aan mij (en mijn teleurstelling) of is dat behoorlijk banketstaaf? Ook al waren we misschien tegelijk aan het typen, dan kun je daarna toch nog iets zeggen :=

Deze is heel herkenbaar.. had ik ook met een meid op discord; kletsen met een aantal mensen over een gebeurtenis, komt zij ineens met ‘binnenvallen’ met alleen haar eigen verhaal. En dat gebeurde niet eenmalig, maar vaker..
Ja, iemand kan ff iets willen melden en niet terug lezen, maar elke keer? Heel bijzonder was dat.

Maar balen van de baan..
Voor jou ook Valerie.

Ineke; volgens mij kom je bijzondere mensen tegen wanneer je een hond hebt.. Zeker wanneer er een bepaalde gebruiksaanwijzing bij zit?
Laatst bijgewerkt door Marocje op Gisteren, 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:21

Marocje schreef:
MWM; volgens mij kom je bijzondere mensen tegen wanneer je een hond hebt.. Zeker wanneer er een bepaalde gebruiksaanwijzing bij zit?

Ik denk dat je het over mijn ergernis hebt?

Dit zou / is gewoon de normale hondenpasseer etiquette met honden aan de lijn.

Honden passeren van nature elkaar niet van dichtbij en altijd met een boogje. Aan de lijn kunnen ze het niet zelf regelen en is passeren per definitie spannender, dus een ruimere afstand is 1 veiliger en 2 comfortabeler voor beide honden.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:42

Ineke2 schreef:
Marocje schreef:
MWM; volgens mij kom je bijzondere mensen tegen wanneer je een hond hebt.. Zeker wanneer er een bepaalde gebruiksaanwijzing bij zit?

Ik denk dat je het over mijn ergernis hebt?

Dit zou / is gewoon de normale hondenpasseer etiquette met honden aan de lijn.

Honden passeren van nature elkaar niet van dichtbij en altijd met een boogje. Aan de lijn kunnen ze het niet zelf regelen en is passeren per definitie spannender, dus een ruimere afstand is 1 veiliger en 2 comfortabeler voor beide honden.

Ach inderdaad! Ik koppelde de naam ff verkeerd. Maar ja, ik snap dat dit een normale etiquette zou moeten zijn. Die enkele keer dat ik met een hond loop (of mee loop omdat baasje die uitlaat) hoeft er ook niemand op me af te komen om ff te aaien. Zéker niet met een andere hond. Gebeurt ook vrijwel nooit maar daar loop ik zelf dus echt te weinig voor. Maar daarom vind ik het wel bijzonder om te lezen dat mensen zo zijn.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:55

Marocje schreef:
Deze is heel herkenbaar.. had ik ook met een meid op discord; kletsen met een aantal mensen over een gebeurtenis, komt zij ineens met ‘binnenvallen’ met alleen haar eigen verhaal. En dat gebeurde niet eenmalig, maar vaker..
Ja, iemand kan ff iets willen melden en niet terug lezen, maar elke keer? Heel bijzonder was dat.

Maar balen van de baan..
Voor jou ook Valerie.

Ineke; volgens mij kom je bijzondere mensen tegen wanneer je een hond hebt.. Zeker wanneer er een bepaalde gebruiksaanwijzing bij zit?

Ja dat dus, deze persoon presteert het ook altijd om belangrijke dingen in het leven van andere mensen in de server 'helemaal te missen', maar als er bij haar iets gebeurt dan wordt er in alle kanalen over gespamd want stel je voor dat iemand het niet heeft gezien.

Persoon zit dus ook een beetje in mijn irritatiezone :+

Valerie, sterkte, dat is ook een rotsituatie :knuffel:

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:00

Vanmorgen een update van de VPN gehad, dus internet ging van slakkentempo naar razendsnel. Is net ineens de verbinding weg, en nu loopt AFAS te kloten. Waarom kan die ICT nooit eens normaal?

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:30

Valerie93 schreef:

:(:) dat is vreselijk k.t. De stress die dat met zich meebrengt is zo waardeloos.

@Foaly: ook voor jou superbalen dat je het niet geworden bent. Denk maar zo: dan zit er vast iets nog beters in het vat!

En klagen heeft geholpen, de dakgoten zijn geleverd. De vrachtwagen kwam aangereden, echt net twee minuten nadat ik weer achter de laptop was gaan zitten. Had stiekem toch even een klein rondje met de hond gewandeld, terwijl ik panisch de camera van de oprit in de gaten hield en de halve route hardlopend heb afgelegd _O-

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:36

Foaly schreef:

Zonder 'oh wat vervelend' of iets. Ligt het aan mij (en mijn teleurstelling) of is dat behoorlijk banketstaaf? Ook al waren we misschien tegelijk aan het typen, dan kun je daarna toch nog iets zeggen :=

Gebeurt hier toch ook wel eens?

Ik reageer echt ook niet op iedereen voor mij.
Soms wel, soms niet.

Net als dat niet iedereen op mij reageert.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:48

De spuit die ze tussen mn gewrichten van mn wijsvinger doorgejankt hebben in het ziekenhuis...

Ik word nog liever aangereden door een bus....

Even klaar met die pijn nu... hopelijk helpt het...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:49

:(:) Dat klinkt niet fijn. Wordt de pijn al minder?

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:49

Oeh dat klinkt ook echt heel naar %)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:53

Femke_Tweety schreef:
Foaly schreef:

Gebeurt hier toch ook wel eens?

Ik reageer echt ook niet op iedereen voor mij.
Soms wel, soms niet.

Net als dat niet iedereen op mij reageert.

Idd, dat hier bijhouden is bijna geen doen, soms is er ook al zo veel bijgepost of dan is zoiets al zo lang geleden dat reageren ook niet meer goed voelt.
Maar ik weet niks van Discord, gaat het daar anders?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:58

Hoeveel onbegrip er is met ziekte van Bechterew en osteoporose. Rotziekte.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:00

Klopt hoor, ik reageer zelf hier ook niet op iedereen. Dat is ook geen doen. Maar die discord server is een klein clubje (10 actieve mensen max), en ook best wel close. Beetje vergelijkbaar met een vriendegroep op WhatsApp, dus op elkaar reageren is daar eigenlijk wel standaard.

Ze heeft nog steeds niets gezegd trouwens. Zal over een maand wel aankomen met 'oh was je aan het solliciteren dan?' _O-

Jolliegirl: sterkte, klinkt erg naar :knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:01

Oh ja dan snap ik het wel, met een kleine groep is zoiets al heel anders

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:10

Videoland die moeiteloos een minuut reclame laadt maar oh wee als je het daadwerkelijke programma wil zien dan blijft hij bufferen. ALTIJD. Wat een rotapp is dat toch ook. -:(-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:21

Ik heb het koud...
Alleen maar door het nat regenen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:52

Jolliegirl schreef:
De spuit die ze tussen mn gewrichten van mn wijsvinger doorgejankt hebben in het ziekenhuis...

Ik word nog liever aangereden door een bus....

Even klaar met die pijn nu... hopelijk helpt het...

Auw dat klinkt heel pijnlijk. Gaat het inmiddels al wat beter?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:03

Dat ik er na 2 dagen pas achter kwam dat de verkeerde deken op het verkeerde paard ligt.De paarden zijn allebei bruin.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:44

Graftakketyfus VPN. Ik pleur mijn laptop uit hoor. Ze kijken er morgen maar naar. Gekloot. Zit twee maanden vanuit huis te werken, en nog geen dag fatsoenlijke verbinding gehad.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:58

Morgen heb ik een belangrijke afspraak waar ik al ruim 1,5 jaar voor op de wachtlijst sta... en deze week ben ik ziek, griep. Afzeggen kan, maar dan ga je weer naar onderop de wachtlijst had ik gelezen. Dus yep ik en mijn griep gaan gezellig op pad morgen :(

Nog een ergernisje we vroegen ons af wanneer het hooi geleverd ging worden deze week, dus de fourage gebeld: nou het wordt niet geleverd. Ergens een fout in onze administratie nadat we hadden zitten schuiven. Op zich is het geen ramp, maar toch ff balen.