Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Ik heb juist hele goede ervaringen met schoonmaaksters , nu gaat het om mijn werk maar we hebben twee die altijd elke keer keurig op tijd komen en keihard werken. Nu werkt de organisatie waar ik werk veel met vluchtelingen uit Oekraïne. Tot nu toe zijn dat zulke lieve hardwerkende mensen. Daarnaast een Turkse man die zo lief is richting de cliënten ( ze ook bij naam kent) en niet wil dat wij met meubels gaan slepen en hij maakt altijd een praatje. En ze klagen nooit , gemiddelde Nederlander wil dit werk niet doen en klagen steen en been. We nodigen ze ook vaak uit voor koffie of iets te drinken maar dat slaan ze allemaal af en werken liever door.
Geef mij maar zulke mensen , al mogen ze best wel eens aan komen schuiven aan de koffietafel voor een praatje![]()
Maar we hebben ook al wel een aantal onbetrouwbare mensen gehad die steen en been klaagden als ze hun werk niet goed deden en daarop aangesproken werden. Dan waren ze ook opeens verdwenen en kwam niet meer opdagen.
Nadeel is wel de taalbarrière , maar daar kom je met wat handen en voetenwerk wel uit.
De gemiddelde Nederlander kan er nog wat van leren , ze blijven ondanks een trauma altijd positief en een aantal willen er ook wel over praten , ze missen hun thuis wel heel erg dat vindt ik altijd zo triest.
saskiaojan schreef:Polarize schreef:Besloot de ns app even the checken of mn trein wel reed
[ [url=m/oMmHvb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn broer zat in die trein!
Ik had helemaal niks in de staatsloterij….